Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Helt enig! Hun er svigermoren fra helvete ihvertfall, hehe. :P Stakkars Bea som måtte stri med henne da hun var sammen med Svein! :fnise:

Hun er så harry at hun får harry folk til å virke normale i forhold  :skratte:

Hun er bare så rå! Men om hun hadde vært der 24/7 så hadde det kanskje blitt litt for mye, men håper hun kommer tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Hun er så harry at hun får harry folk til å virke normale i forhold  :skratte:

Hun er bare så rå! Men om hun hadde vært der 24/7 så hadde det kanskje blitt litt for mye, men håper hun kommer tilbake igjen.

Nemlig! Mange harrytasser som blir normale og rett og slett classy i forhold til henne. :P Men det verste er jo at det faktisk finnes folk som henne. :skratte:

Ja, hun er dritrå. Hun kommer tilbake, for hun er på den nye vignetten. :) I leoparddrakt så klart. :hoho:

Hun er best i perioder ja, tror det hadde blitt litt slitsomt om hun var med i hver eneste episode. Digger det når hun skal ta rotta på Anker-Hansen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Nemlig! Mange harrytasser som blir normale og rett og slett classy i forhold til henne. :P Men det verste er jo at det faktisk finnes folk som henne. :skratte:

Ja, hun er dritrå. Hun kommer tilbake, for hun er på den nye vignetten. :) I leoparddrakt så klart. :hoho:

Hun er best i perioder ja, tror det hadde blitt litt slitsomt om hun var med i hver eneste episode. Digger det når hun skal ta rotta på Anker-Hansen! :hoho:

HAHA jeg leste "ta rotta på Anker-Hansen" i hennes stemme  :skratte:  "Anker-Hansen folka blablabla" er så typisk henne! 

 

Gleder meg til å se hun på skjermen igjen.  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Noen som husker Jens August og Svein sin endelige konfrontasjon i lobbyen når de måtte evakuere? Det var så genialt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Noen som husker Jens August og Svein sin endelige konfrontasjon i lobbyen når de måtte evakuere? Det var så genialt :jepp:

neii.. når var det?

 

Oh Bea, synes hun var slitsom jeg  :fnise:

Husker det var trist at Kenneth Dahl døde, for rollen hans var ganske tynn og kort  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Rundt vår tiden når Goggen og Runa fortsatt holdt forholdet gjemt. Jeg husker at goggen måtte løpe opp for å hente noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hun er svigermoren fra helvete ihvertfall, hehe. :P Stakkars Bea som måtte stri med henne da hun var sammen med Svein! :fnise:

når Bea og Svein skulle gifte seg da  :skratte:  :skratte:  de handla inn til bryllupet på ICA  :skratte:  :skratte:  :skratte:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Rundt vår tiden når Goggen og Runa fortsatt holdt forholdet gjemt. Jeg husker at goggen måtte løpe opp for å hente noe

åja da ja! Da Svein ville at Runa skulle holde seg langt unna Anker-Hansen familien  :fnise:

Var ikke det i starten av da Goggen kom tilbake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Halleluja! Mie forlater serien. Den dialekten er så irriterende jeg har tatt meg selv i å hoppe over flere minutter pga hun. Og jeg er trønder selv  :skratte:

Men Verdal' dialekten er så plagsom, og hun er sykt dårlig til å spille. Aner ikke om det er dialekten, men det høres falskt ut når hun snakker. Hipp hurra, nå drar hun  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg syns hun er en god skuespiller jeg :) Jeg så henne i Død Snø sist år :)

Kan være dialekten som gjør det.

For dialekten hun snakker høres ut som "falsk" trøndersk for meg. Jeg er fra Trondheim. Så "annen trøndersk" dialekten høres helt feil ut. Noen høres "Trøndersk" ut, men hun har helt "feil" tonefall! 

 

Den krangelen mellom Mie og Albert ang abort og barnet.. Måten hun sier "Barnet" på er "feil", jeg er vant til å høre "Barne", ikke "BarneT". 

Hun sier "Denj he-r", jeg (og de "rundt" meg) ville ha sagt "Denj hær". Hun sier "rare" ord, og tonefallet er helt på trynet. 

Hun høres ut som en dårlig skuespiller, som snakker trøndersk som prøver å snakke Oslodialekt.

Det betyr ikke at hun ER en dårlig skuespiller. Men pga dialekten så høres hun dårlig ut  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Jeg likte ikke den nye Albert

ikke jeg heller! Han virker som en "dust", eller hva var det måne kaldt han?... 

Han virker som en tørr og "flat" person  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dialekten som gjør det.

For dialekten hun snakker høres ut som "falsk" trøndersk for meg. Jeg er fra Trondheim. Så "annen trøndersk" dialekten høres helt feil ut. Noen høres "Trøndersk" ut, men hun har helt "feil" tonefall!

Den krangelen mellom Mie og Albert ang abort og barnet.. Måten hun sier "Barnet" på er "feil", jeg er vant til å høre "Barne", ikke "BarneT".

Hun sier "Denj he-r", jeg (og de "rundt" meg) ville ha sagt "Denj hær". Hun sier "rare" ord, og tonefallet er helt på trynet.

Hun høres ut som en dårlig skuespiller, som snakker trøndersk som prøver å snakke Oslodialekt.

Det betyr ikke at hun ER en dårlig skuespiller. Men pga dialekten så høres hun dårlig ut :fnise:

Hun snakker da helt vanlig dialekt for de som kommer fra Verdal. Trønderlag er stort, med mange forskjellige dialekter fra hvert enkelt sted. Nord Trøndelag er også veldig forskjellig fra Sør, hennes er en variant fra Nord. Det er ikke rart og heller ikke på trynet. Hører ingenting galt, tror du må komme deg litt ut av byen :P

Hva synes du om Selbu og Tydalsdialekt? De to skiller seg mest ut blant sør-trønderne. Har selv aldri klart å bli irritert på noen som snakker "feil" fra samme fylke, synes heller det er så hyggelig å høre på og fascinerende at bare en times kjøretur fra sentrum snakker de forskjellig :) Slik er det i Norge.

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hun snakker da helt vanlig dialekt for de som kommer fra Verdal. Trønderlag er stort, med mange forskjellige dialekter fra hvert enkelt sted. Nord Trøndelag er også veldig forskjellig fra Sør, hennes er en variant fra Nord. Det er ikke rart og heller ikke på trynet. Hører ingenting galt, tror du må komme deg litt ut av byen :P

Hva synes du om Selbu og Tydalsdialekt? De to skiller seg mest ut blant sør-trønderne. Har selv aldri klart å bli irritert på noen som snakker "feil" fra samme fylke, synes heller det er så hyggelig å høre på og fascinerende at bare en times kjøretur fra sentrum snakker de forskjellig :) Slik er det i Norge.

Anonymous poster hash: 2c3d7...d31

Jeg er halvt om halvt. Pappa er fra byen, mamma fra "landet". Hører godt forskjellen på de to stedene. 

Vet at det er mange forskjellige dialekter i Trøndelag  :fnise:

 

Men tonefallet og måten hun snakker på, gjør at det høres ut som dårlig skuespill. Vanskelig å vite om hun faktisk er en god skuespiller, eller om det er dialekten som gjør det.

Også blir det litt rart, når de fleste snakker Oslodialekt (sørlandsk, østlandsk whatever, bokmål eller Oslodialekt kaller jeg det). Samme med han Tom Lycke,  det var uvant i starten men ble vandt til det. 

 

Er vandt til å høre Trøndersk på scenen, går mye på teater. Men på film og TV så høres det rart ut. Også de som bor i Trondheim, høres helt mongis ut  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Dialekta hennes var vell utvaska? Jeg likte henne egentlig bare fordi jeg syns hun var vakker og deiilig, jeg klager aldri på når det kommer unge heite dannes inn i serier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Lurer på hvordan det vil gå med Ninni i jobben som husøkonom jeg. Hun klikka jo på den stuepiken allerede første dag på jobb i episoden som ble lagt ut idag. Ikke så rart kanskje siden hun begynte å spørre om Goggen, men likevel. Er jo tydelig at Ninni har veeeeeldig kort lunte. Jeg liker nye Ninni, gleder meg til å se henne videre. Men hun må få seg noen nye klær. Den korte beige jakka hennes er grusomt stygg og harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Eeeeh? I overskriften står det HER SPOILES DET SOM SPOILES KAN! Trenger ikke spoilertags i en spoilertråd! Jeg spoiler som jeg vil i en tråd det er "lov" å spoile i. Får lage en tråd til da vettu hvor det ikke er lov å spoile så får du heller la være å lese i denne om det plager deg sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...