Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Kapoor fant en pos g-test, å jenny kaster opp :O

Så hun har mistet jomfrudommen uten at vi tvseere får se det.

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Kanskje det er Eva som er gravid bare at de skal ha seerne til å først tro det er Jenny som er det. Mulig Jenny og Stian hadde seg på den festen da hun ble så full, men gravidkvalmen kommer vel ikke så fort. Dessuten nevnte Eva for Juni at Jenny ble kvalm av koriander og de spiste indisk hos Juni. Så mulig Juni har glemt at hun ikke skulle ha koriander i maten og at det var det Jenny spøy av. Eva var også litt rar den morgenen Kapoor fant testen, så har en teori om at det kanskje det er hun som er gravid, så tar hun sikkert abort, så blir Kapoor sur og drar. Han skal jo ut av serien. Men klart det kan være Jenny og, var det jeg tenkte først jeg også. Blir spennende å se ihvertfall. Unge mødre har jo vært i vinden lenge med både bloggere og tv-program, så er ikke så rart om de har gjort Jenny gravid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er Eva som er gravid bare at de skal ha seerne til å først tro det er Jenny som er det. Mulig Jenny og Stian hadde seg på den festen da hun ble så full, men gravidkvalmen kommer vel ikke så fort. Dessuten nevnte Eva for Juni at Jenny ble kvalm av koriander og de spiste indisk hos Juni. Så mulig Juni har glemt at hun ikke skulle ha koriander i maten og at det var det Jenny spøy av. Eva var også litt rar den morgenen Kapoor fant testen, så har en teori om at det kanskje det er hun som er gravid, så tar hun sikkert abort, så blir Kapoor sur og drar. Han skal jo ut av serien. Men klart det kan være Jenny og, var det jeg tenkte først jeg også. Blir spennende å se ihvertfall. Unge mødre har jo vært i vinden lenge med både bloggere og tv-program, så er ikke så rart om de har gjort Jenny gravid heller.

Nei nei, du tar helt feil. Jenny ble kvalm av Kapoor fordi han ble gravid av korianderen, som dermed resulterte i at hun spøy. Følg med litt, da! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre Knut er en skikkelig kvalmende type syns jeg. Lystløgner så det holder :fnise: Stakkars Line. Spent på hvordan det går med de fremover. Og det er vel han som har tatt de 50.000 kr fra Storm?
Tipper Line og Storm blir sammen senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det er Jenny som er gravid - selv om jeg ikke tror det er henne. er sikkert bare venninna hennes siden det hørtes slik ut da hun prata i telefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

håper det er Jenny som er gravid - selv om jeg ikke tror det er henne. er sikkert bare venninna hennes siden det hørtes slik ut da hun prata i telefonen

Det er vel ho sida ho spydde? Det trenger ikkje ha med det å gjere da, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Haha, jeg hadde rett, det er Eva som er gravid! :)

Drittlei Knut nå, men i mandagens episode ser det ut til at vi blir kvitt den kvalmsækken. Endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ho sida ho spydde? Det trenger ikkje ha med det å gjere da, men men

ja, men Eva sa jo at Jenny ble kvalm sist hun spiste indisk så var vel heller derfor.

Eva var gravid. håper hun velger å beholde barnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Så hun har mistet jomfrudommen uten at vi tvseere får se det.

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Jenny er da ikke gravid. Hun kastet opp pga den indiake maten. Mora sa jo at hun ikke tålte den. Det er Sara som er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg håper Knut får sparken. Jeg vil gni det smilet hans i trynet på ham. Han irriterer meg noe inn i :bond: grrrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva er gravid folkens!



Anonymous poster hash: 8da71...a5b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Knut får sparken. Jeg vil gni det smilet hans i trynet på ham. Han irriterer meg noe inn i :bond: grrrrrr.

Line forteller sannheten <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line forteller sannheten <3

Så bra! Blir det slutt mellom henne og Knut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ser sånn ut. Sparken får han ihvertfall. På "i neste episode" på slutten av morgendagens episode på sumo slang ihvertfall Knut en eske eller noe gulvet i lobbyen og gikk ut av hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Blir det slutt mellom henne og Knut?

vet ikke, men Line forteller sannheten, også går Knut ut av hotellet og kaster eska med ting i gulvet, så line skvetter.. så han får nok sparken, og det blir nok slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Ser sånn ut. Sparken får han ihvertfall. På "i neste episode" på slutten av morgendagens episode på sumo slang ihvertfall Knut en eske eller noe gulvet i lobbyen og gikk ut av hotellet.

hmm, var det esken med all julepyntet. Da blir det ikkno jul på Casar. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...