Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/kultur/k-magasinet/Hotel-Casar--En-dag-ma-navlestrengen-kuttes-7925277.html

Det produseres nye episoder som skal vises frem mot jul. Deretter skal det tas en kortere eller lengre pause, og det er vissnok ikke helt sikkert at Hotell Cæsar kommer tilbake på TV-skjermen noen sinne..



Anonymous poster hash: 96852...f2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som vet når Ninni kommer inn i serien?

Anonymous poster hash: 8da71...a5b

I juni :)

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Hva heter den sangen som Jenny hørte på da hun satt på Baker Hansen? Den er så fin, og jeg klarer ikke å huske hva den heter.. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Hva heter den sangen som Jenny hørte på da hun satt på Baker Hansen? Den er så fin, og jeg klarer ikke å huske hva den heter.. :vetikke:

Den heter run i alle fall, vet ikke hvem som synger den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter run i alle fall, vet ikke hvem som synger den :)

Tusen takk :danse: Fant den på Youtube nå. Snow Patrol som synger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gabriel Munthe er kjekk på en bisarr måte. Selv om håret er stygt og han er gammel. Men vakkert ansikt.

Anonymous poster hash: 1d65d...698

enig!! <3

Hva skjedde med han ekte Edwin da?! Og moren til Monika, faket hun virkelig å være dement da? Hva med da politiet holdt henne i nattkjolen, og da den legen fortalte Monika at hun var ganske dårlig?

Anonymous poster hash: 31b25...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig!! <3 Hva skjedde med han ekte Edwin da?! Og moren til Monika, faket hun virkelig å være dement da? Hva med da politiet holdt henne i nattkjolen, og da den legen fortalte Monika at hun var ganske dårlig? Anonymous poster hash: 31b25...e6d

Kult at det er fler av oss. <3 Morsom er han også.

Den ekte Edvin sitter inne regner jeg med siden han skjøt den falske. Men han skjøt jo i nødverge, så burde slippe fort ut. Sigrid faket demensen, ja. Utspekulerte kjerring! Men digger henne også, hun er kul.

Anonymous poster hash: 1d65d...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig!! <3

Hva skjedde med han ekte Edwin da?! Og moren til Monika, faket hun virkelig å være dement da? Hva med da politiet holdt henne i nattkjolen, og da den legen fortalte Monika at hun var ganske dårlig?

Anonymous poster hash: 31b25...e6d

Jeg mener å ha hørt at han ikke ville ha noe kontakt med familien, men han hadde fått et eget fond av anker-hansen fam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jeg møkk lei Jenny. Kunne ikke hun ha krepert i stedet for Arnfinn?



Anonymous poster hash: 997d6...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Kjetil Bjerkedal kommer inn på eiersiden i konsernet snart? Gifter seg kanskje med Juni og dreper henne for slik å arve hennes andel?

Anonymous poster hash: 6a233...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tror dere Kjetil Bjerkedal kommer inn på eiersiden i konsernet snart? Gifter seg kanskje med Juni og dreper henne for slik å arve hennes andel?

Anonymous poster hash: 6a233...894

Hvem er Kjetil Bjerkedal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Kjetil Bjerkedal?

Politimannen som alltid har saker Cæsar er innblandet i :) spilles av Roger Hilleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Politimannen som alltid har saker Cæsar er innblandet i :) spilles av Roger Hilleren.

Selvfølgelig, takk! Nå husker jeg det, syntes nok det hørtes kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fun facts , Kjetil Bjerkedal var også en karakter i familiesagaen de syv søstre :)

Riktig, eneste karakter som er med i begge seriene, hvilket betyr at seriene er i samme univers.

Hvilket gjør det rart at Anette Hoff (Juni) også spilte aktor i rettssaken mot Hoang Sivertsen. Dette burde da Kjetil Bjerkedal stusset over? Kan det være at Juni har en enegget tvillingsøster i rettsvesenet?

Anonymous poster hash: 6a233...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan ikke han som falt i sjøen svømme?

Anonymous poster hash: 4dd03...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor kan ikke han som falt i sjøen svømme?

Anonymous poster hash: 4dd03...ea2

Det kan han sikkert, men han slo seg vel bevisstløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Jenny er ja.....

Anonymous poster hash: 74692...053

Den gamle Jenny stinket!

Den nye Jenny spiller bra! 🙋

Anonymous poster hash: 4dd03...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fun facts , Kjetil Bjerkedal var også en karakter i familiesagaen de syv søstre :)

Synes det er på tide med nye episoder av familiesagaen. Eller hva med å bare inkludere litt flere karakterer i Cæsar, slik som Bjerk'isen?

Jeg vil se Roy Bakke, Kjell Magne, Farim og Gry i Hotel Cæsar!!

Anonymous poster hash: 6a233...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...