Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Herregud øynene og ørene mine blør!!! "#selfie", denne nye manusforfatteren prøver FOR HARDT!

Anonymous poster hash: cc21c...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest imperio

Runa, Goggen og Hermine er helt forferdelige skuespillere! Jeg husker ikke hva skuespillerne heter, så bruker bare karakteren sitt navn.

Jeg får helt vondt inni meg av å se på de. Runa er.. OK i ansiktet, altså ansiktsuttrykk (ikke noe galt med utseende, det er ikke det det går på). Men ta Goggen for eksempel, måten han blunker på når han snakker, og trutmunnen... og.. omg jeg får så vondt! Det er så irriterende. Hermine, o.m.g, smertefullt å se på, hun er verst av de tre.
vor finner de skuespillerne egentlig? De-som-ikke-kommer-inn-på-teater-høgskolen-klubben?

Synes prestasjonsnivået i Norge er så lavt at det er latterlig. De beste skuespillerne jobber på forskjellige teater rundt om kring i Norge.
Det er kun to stk jeg synes er gode skuespillere, som har hvert med i Hotel Cæsar så langt, og det er Håvard Bakke og Torgeir Reiten. Har ikke sett Torgeir enda, siden jeg er på sesong 28, men har sett han på teateret flere ganger i forskjellige roller, sykt flink skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ghad Scott Wallace, elsker Scott! Beste karakteren ever, han og Jens August er favorittene mine.
Men Scott, omg elsker den karakteren, og Håvard Bakke er en sykt god skuespiller, får frysninger når han er på skjermen.

Skulle ønske hele serien kommer på DVD når det er over.
Kommer vell til å koste 10 000 :P Men vil ha DVD boksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ghad Scott Wallace, elsker Scott! Beste karakteren ever, han og Jens August er favorittene mine.

Men Scott, omg elsker den karakteren, og Håvard Bakke er en sykt god skuespiller, får frysninger når han er på skjermen.

Skulle ønske hele serien kommer på DVD når det er over.

Kommer vell til å koste 10 000 :P Men vil ha DVD boksen!

Heter karakteren Ghad også? Jeg trodde han hadde bare ett fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Runa, Goggen og Hermine er helt forferdelige skuespillere! Jeg husker ikke hva skuespillerne heter, så bruker bare karakteren sitt navn.

Jeg får helt vondt inni meg av å se på de. Runa er.. OK i ansiktet, altså ansiktsuttrykk (ikke noe galt med utseende, det er ikke det det går på). Men ta Goggen for eksempel, måten han blunker på når han snakker, og trutmunnen... og.. omg jeg får så vondt! Det er så irriterende. Hermine, o.m.g, smertefullt å se på, hun er verst av de tre.

vor finner de skuespillerne egentlig? De-som-ikke-kommer-inn-på-teater-høgskolen-klubben?

Synes prestasjonsnivået i Norge er så lavt at det er latterlig. De beste skuespillerne jobber på forskjellige teater rundt om kring i Norge.

Det er kun to stk jeg synes er gode skuespillere, som har hvert med i Hotel Cæsar så langt, og det er Håvard Bakke og Torgeir Reiten. Har ikke sett Torgeir enda, siden jeg er på sesong 28, men har sett han på teateret flere ganger i forskjellige roller, sykt flink skuespiller.

Du nevner dei, men ikkje Jenny??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Heter karakteren Ghad også? Jeg trodde han hadde bare ett fornavn.

:skratte: ups, et lite sms-ord ble med. "Ghad" er min måte å skrive "Oh my god" på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Du nevner dei, men ikkje Jenny??

Jenny (skuespilleren) er jo ganske ung. Jeg har kommet til sesong 28, så vet ikke om hun blir "verre" eller hva det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Fant ikke denne tråden før nå:

Kan noen fortelle meg hvorfor noen begår ran og risikerer 12 års fengsel fremfor å ta opp et lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Så nettopp episoden hvor Alexander Löw tok bilder av Runa da hun sovnet på sofaen. Fikk frysninger!
Utrolig ekkelt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Æsj ja, det husker jeg! Dritekkelt. Litt rart å tenke på at han som spilte Alexander er død. Døde vel i fjor eller året før. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja, det husker jeg! Dritekkelt. Litt rart å tenke på at han som spilte Alexander er død. Døde vel i fjor eller året før. :(

å det har jeg ikke fått med meg :/ men sjekka å han døde 9.Februar 2014 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke denne tråden før nå:

Kan noen fortelle meg hvorfor noen begår ran og risikerer 12 års fengsel fremfor å ta opp et lån?

hvem har rana en bank nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Tom Lycke (Steinar Johansen) ligner/minner meg på John Hensley (spilte Matt i Nip/tuck).

John: http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/john-hensley/john-hensley-20060809-151203.jpg

Steinar: http://vignette4.wikia.nocookie.net/hotelcaesar/images/5/5e/Steinar_Johansen.jpg/revision/latest?cb=20110125162010

Tenkte på Matt fra Nip/tuck da jeg først så han. Sykt hvor de ligner (fra den tiden da John var yngre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

hvem har rana en bank nå?

Ligger litt etter jeg :fnise:

Det var den gang Monica og Sigrid ranet Bingo Bjørn. Jeg bare lurte på hvorfor en advokat som kan ta opp lån risikerer 12 års fengsel fremfor å ta opp smålån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger litt etter jeg :fnise:

Det var den gang Monica og Sigrid ranet Bingo Bjørn. Jeg bare lurte på hvorfor en advokat som kan ta opp lån risikerer 12 års fengsel fremfor å ta opp smålån.

ojja :fnise: ja hun kunne vel bare tatt opp sms lån og så stikki av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Hva heter den sangen som Jenny hørte på da hun satt på Baker Hansen? Den er så fin, og jeg klarer ikke å huske hva den heter.. :vetikke:

Kan noen fortelle meg hva den rolige sangen heter som ble spilt når det var det trekantdramaet mellom Camilla, Knut og Line? Den som ofte kom på når Line var på skjermen.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen fortelle meg hva den rolige sangen heter som ble spilt når det var det trekantdramaet mellom Camilla, Knut og Line? Den som ofte kom på når Line var på skjermen.. :klo:

Fant det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det ut :)

Da kan du jo fortelle oss det også. Jævlig irriterende med slike poster.

Anonymous poster hash: c31dc...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny (skuespilleren) er jo ganske ung. Jeg har kommet til sesong 28, så vet ikke om hun blir "verre" eller hva det måtte være.

De bytter henne ut. Liker ikke den nye skuespilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo fortelle oss det også. Jævlig irriterende med slike poster.

Anonymous poster hash: c31dc...ab4

Var ikke sikker på om noen ville vite det da. Men sangen heter: Howl av Florence + The Machine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...