Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Eddie aspergers eller? Virker som han sliter med å være sosial rundt dem

jeg vet ikke, men noe må det vel være, vrang forestillinger har han i vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

jeg vet ikke, men noe må det vel være, vrang forestillinger har han i vertfall

Lurer på hvordan det har skjedd? :klo:

Side 666 O: :lur:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er ikke narkis nå lenger da så da burde han være frisk

ojja han ja :P tenkte på han andre :P

han har nok litt vansker etter mange år med stoff.. det kan sitte i resten av livet det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

ojja han ja :P tenkte på han andre :P

han har nok litt vansker etter mange år med stoff.. det kan sitte i resten av livet det :/

Vent, hvem trodde du jeg snakket om? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Er jo ikke lenge siden Edvin dopa han ned og han har jo vært tung rusmisbrukere også og det sitter i lenge. Han har nok også ganske sterk angst, han er jo livredd alt stakkar. Syns skuespilleren er god til å spille narkis. Han høres jo ut som en ekte narkoman når han snakker.

Endret av crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Kommer an på hvor tung rusmisbruker man har vært og hva man har brukt av stoff, men noen blir helt friske. Jeg kjenner ei som har vært tung misbruker, hun er helt rusfri og helt normal, men hun har den karakteristiske narkis-stemmen fortsatt og hun ser veldig sliten og "herja" ut. Nå jobber hun som støttekontakt for narkomane ungdom. Klarer seg veldig bra på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kommer an på hvor tung rusmisbruker man har vært og hva man har brukt av stoff, men noen blir helt friske. Jeg kjenner ei som har vært tung misbruker, hun er helt rusfri og helt normal, men hun har den karakteristiske narkis-stemmen fortsatt og hun ser veldig sliten og "herja" ut. Nå jobber hun som støttekontakt for narkomane ungdom. Klarer seg veldig bra på alle måter.

Bra at man kan bruke sine egne erfaringer til å hjelpe andre i samme problem og sørge for at det ikke går like gale eller enda verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Edvin :P leste litt feil :P

Å, jeg har ikke lagt merke til at han har noe vrangforestillinger :) Han er bare jævla slu og litt av en drittsekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Bra at man kan bruke sine egne erfaringer til å hjelpe andre i samme problem og sørge for at det ikke går like gale eller enda verre :)

Ja, helt klart, hun vet jo hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Å, jeg har ikke lagt merke til at han har noe vrangforestillinger :) Han er bare jævla slu og litt av en drittsekk...

Du snakker om den falske Edvin, du. Han som har lurt seg inn i familien. Han har stjålet identiteten til den ekte Edvin, altså Eddie som Eva og Kapoor møter på hotellet.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Du snakker om den falske Edvin, du. Han som har lurt seg inn i familien. Han har stjålet identiteten til den ekte Edvin, altså Eddie som Eva og Kapoor møter på hotellet.

Jeg snakker om han nå og uansett om han er falsk så vil han alltid i mine øyner være edvin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han minner litt om Fabian Dorik :) han spilte jo så bra at man skulle jo tru han hadde utviklingshemmet i virkeligheten :)

hadde jeg ikke googla Mikkel Mosfeldt , så hadde jeg trudd dem bare hadde henta en narkoman på gata til å spille rollen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

han minner litt om Fabian Dorik :) han spilte jo så bra at man skulle jo tru han hadde utviklingshemmet i virkeligheten :)

hadde jeg ikke googla Mikkel Mosfeldt , så hadde jeg trudd dem bare hadde henta en narkoman på gata til å spille rollen :fnise:

Han er litt eldre enn han som spiller edvin men jeg så på han at han ikke var ung lenger ;) Fabian var en morsom skrue men jeg syns det ble litt for mye tull, spesielt med det med solo kongen greia...

Når magnus betalte han for å være spion for han med en kasse solo lol o.O Jeg har sett han som spilte fabian i en annen serie før og reklamer og det er rart og se han som en vanlig person :P

Litt off topic. Jeg ser du har akkurat 1000 innlegg mer enn meg. 1927 og 927 :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt eldre enn han som spiller edvin men jeg så på han at han ikke var ung lenger ;) Fabian var en morsom skrue men jeg syns det ble litt for mye tull, spesielt med det med solo kongen greia...

Når magnus betalte han for å være spion for han med en kasse solo lol o.O Jeg har sett han som spilte fabian i en annen serie før og reklamer og det er rart og se han som en vanlig person :P

Litt off topic. Jeg ser du har akkurat 1000 innlegg mer enn meg. 1927 og 927 :P

jeg var 16år når han spilte i cæsar, å jeg trudde faktisk han var utviklingshemmet. Så var jeg på teater og der var han, så jeg fikk helt sjokk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...