Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Åh han Edvin er så sykt ekkel.. orker nesten ikke se på. Han kan jo ikke noe for hvordan han ser ut men syns han er er så kvalm, både stemmen og utseendet :( Kunne de ikke valgt en som var litt kjekk???



Anonymous poster hash: 20650...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Eeeeh, ja vel? Er da ikke noe galt med hverken utseendet eller stemmen hans! Det som gjør han ekkel er jo rollen han spiller, han spiller jo en ond psykopat. Og han spiller jævlig bra. Jeg grøsser rett og slett av han og det er det ikke ofte jeg gjør av andre. Reiten er en knakende god skuespiller! Og skuespillertalentet er viktigere enn å se ut som en chippendale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh han Edvin er så sykt ekkel.. orker nesten ikke se på. Han kan jo ikke noe for hvordan han ser ut men syns han er er så kvalm, både stemmen og utseendet :( Kunne de ikke valgt en som var litt kjekk???

Anonymous poster hash: 20650...be6

Han ser ikke gale ut, serien har trengt en skurk som han lenge. Vil du heller ha det gamle kjedelige familie dramaet som dem har hatt i perioder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Åh han Edvin er så sykt ekkel.. orker nesten ikke se på. Han kan jo ikke noe for hvordan han ser ut men syns han er er så kvalm, både stemmen og utseendet :( Kunne de ikke valgt en som var litt kjekk???

Anonymous poster hash: 20650...be6

Han har et ganske.... "normal" utsende, det er ikke noe æsj eller wow over det.

Men kvalmende.. det er han absolutt ikke.

Og skuespiller, fy fader for et talent han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har et ganske.... "normal" utsende, det er ikke noe æsj eller wow over det.

Men kvalmende.. det er han absolutt ikke.

Og skuespiller, fy fader for et talent han har.

Men rart at han har måne da når han bare er 36 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Det er veldig individuelt når menn får måne. Broren til venninna mi fikk måne i en alder av 22 eller 23 år. Det finnes også menn som aldri får måne eller ikke får det før langt oppe i 50-årene. Jeg syns ikke det er hår som avgjør om en mann er kjekk eller ikke. Dessuten kan man jo snaue håret helt, mange menn kler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Men rart at han har måne da når han bare er 36 år gammel

Han forfalt en god del etter at det ble slutt mellom han å Line. Tiden etter at han dro her ifra og det ble slutt.. det var som om at han ble 20 år eldre på noen måneder.

Ble ganske grå og litt... deprimert nesten. Så ikke ut som seg selv.

Og det med håret, ikke alle har fyldig manke frem til de fyller 60 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Han forfalt en god del etter at det ble slutt mellom han å Line. Tiden etter at han dro her ifra og det ble slutt.. det var som om at han ble 20 år eldre på noen måneder.

Ble ganske grå og litt... deprimert nesten. Så ikke ut som seg selv.

Og det med håret, ikke alle har fyldig manke frem til de fyller 60 :P

Hvilken Line? Kjenner du disse to personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Hvilken Line? Kjenner du disse to personlig?

Nei skjenner de ikke nei. Line Verndal.

Har møtt Torgeir tre-fire ganger eller nå, skjenner ei som har jobbet med han på Røros :) Så hun brukte å hilse på han og slå av en prat etter forestilling, og jeg var en del på teater med hun og så de stykkene han var med i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nei skjenner de ikke nei. Line Verndal.

Har møtt Torgeir tre-fire ganger eller nå, skjenner ei som har jobbet med han på Røros :) Så hun brukte å hilse på han og slå av en prat etter forestilling, og jeg var en del på teater med hun og så de stykkene han var med i.

Ikke for å være kulten, men det skrives KJENNER og ikke skjenner. Å skjenne er det samme som å kjefte. Mange har problem med kj-lyden, men greit å skrive riktig for det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Ikke for å være kulten, men det skrives KJENNER og ikke skjenner. Å skjenne er det samme som å kjefte. Mange har problem med kj-lyden, men greit å skrive riktig for det. :)

Da lærte jeg det. Sliter med skjenner, kjenner, skjempe, kjempe osv. Kj-lydene er så vanskelig for meg.

Klarer ikke å si kjole og kino rett heller. Hører ikke forskjellen på rett og galt heller, får alltid kommentarer på at jeg sier kino feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Da lærte jeg det. Sliter med skjenner, kjenner, skjempe, kjempe osv. Kj-lydene er så vanskelig for meg.

Klarer ikke å si kjole og kino rett heller. Hører ikke forskjellen på rett og galt heller, får alltid kommentarer på at jeg sier kino feil :fnise:

Skjønner det, var som sagt ikke meningen å være kulten. Du skriver jo riktig ellers, så tenkte meg at det var noe sånt. :) Vet mange sliter med den lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forfalt en god del etter at det ble slutt mellom han å Line. Tiden etter at han dro her ifra og det ble slutt.. det var som om at han ble 20 år eldre på noen måneder.

Ble ganske grå og litt... deprimert nesten. Så ikke ut som seg selv.

Og det med håret, ikke alle har fyldig manke frem til de fyller 60 :P

Hva har edvin å gjøre med line å gjøre? Snakker du om knut og line nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ser ikke gale ut, serien har trengt en skurk som han lenge. Vil du heller ha det gamle kjedelige familie dramaet som dem har hatt i perioder?

Nei men de kunne hatt en hunk.. og stemmen hans er så irriterende atte hjælp

Anonymous poster hash: 20650...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men de kunne hatt en hunk.. og stemmen hans er så irriterende atte hjælp

Anonymous poster hash: 20650...be6

Vell oppholdet hans er snart over uansett ;) Vil ikke røpe hva som skjer men vi har noe å glede oss til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Hva har edvin å gjøre med line å gjøre? Snakker du om knut og line nå?

Greien er at Torgeir Reiten så yngre og freshere ut, etter at det ble slutt mellom han og Line Verndal.

Men, det kan være at alderen plutselig slo han ned en dag, og han ble 20 år eldre over natten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greien er at Torgeir Reiten så yngre og freshere ut, etter at det ble slutt mellom han og Line Verndal.

Men, det kan være at alderen plutselig slo han ned en dag, og han ble 20 år eldre over natten :fnise:

Å så dem var sammen? Det visste ikke jeg, line er et bra kupp :) Hun er 42 og ser ut som hun er 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nei men de kunne hatt en hunk.. og stemmen hans er så irriterende atte hjælp Anonymous poster hash: 20650...be6

Da får du la være å se på da vettu og heller høre på Pavarotti eller en annen gullstrupe mens du ser på chippendales med lyden av. Da får du både stemmeprakt og eyecandy på samme tid. Smart ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Å så dem var sammen? Det visste ikke jeg, line er et bra kupp :) Hun er 42 og ser ut som hun er 32

Dem har jo ei datter sammen :fnise:

Men det er slutt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har jo ei datter sammen :fnise:

Men det er slutt nå da.

Oi såpass, så mye kjendis nytt som jeg ikke får med meg :P

Kanskje ungen hans kan sjekke inn i serien en gang i framtiden som sønnen hans som vil ta hevn på anker hansen familien :P

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...