Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Edith, er det hun med puslespillet? Er det moren til Eva???

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han "rådgivern" til Mie eller hva han er... Kjenner sånn igjen stemmen hans, men vet ikke fra hvor. Kan det stemme at han ofte dubber tegneserier eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Tusen takk :) irriterer meg alltid når jeg ikke klarer å plassere folk

Når jeg så aladdin i listen så husket jeg det med en gang, husker godt aladdin sin stemme og at det er samme som han som spiller trond teigen:) Så koselig med alle disse stemme forfatterne som har voiced masse barne filmer og tegneserier på 80 og 90 tallet, husker for ikke så lenge siden så var han som hadde stemmen til mummipappa på tv og så kjente jeg igjen stemmen med engang:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jens August og Eva halvsøsken?

Min teori: Edith er moren til Eva. Hvis hun er moren til Eva, og Jens August er sønn av Georg, så vil vel de to være halvsøsken? Men så kommer det frem i løpet av sesongen at Jens August ikke er sønn av Georg, så da er de vel ikke halvsøsken likevel.

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Eva og Jens August blir ikke halvsøskem, uansett om jens a er sønn av Georg eller ikke. Hun edith fikk jo eva med hans fredrik rozenkrantz. Også fikk hun edvin med Georg Anker-Hansen. Men Jens August er såvidt vi vet sønn av Georg og Ingeborg. Så de blir ikke halvsøsken i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Eva og Jens August blir ikke halvsøskem, uansett om jens a er sønn av Georg eller ikke. Hun edith fikk jo eva med hans fredrik rozenkrantz. Også fikk hun edvin med Georg Anker-Hansen. Men Jens August er såvidt vi vet sønn av Georg og Ingeborg. Så de blir ikke halvsøsken i det heletatt.

Men eva og edvin blir søskne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva overhørte Eva at JA og Juni sa? Fikk ikke med meg den epiosen og skjønner ikke hvordan hun plutselig forsto at moren sin er i live.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hva overhørte Eva at JA og Juni sa? Fikk ikke med meg den epiosen og skjønner ikke hvordan hun plutselig forsto at moren sin er i live.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Hun overhørte juni og jens august si at moren hennes er i live

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun overhørte juni og jens august si at moren hennes er i live

Og hvordan fant de det ut?

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flere enn meg som synes Rudy Claes er utrolig pen? Hun har liksom bare blitt penere med årene. Synes hun er flink med klærne og kler seg etter fasongen sin.



Anonymous poster hash: 4a907...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som synes Rudy Claes er utrolig pen? Hun har liksom bare blitt penere med årene. Synes hun er flink med klærne og kler seg etter fasongen sin.

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Ingen?

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penere nå enn som ung, egentlig...



Anonymous poster hash: bde0b...ac6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes synd på Jenny, som vikles inn i dritten Jens August holder på med.



Anonymous poster hash: 997d6...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Herlighet som Mie gnåler.

Anonymous poster hash: bde0b...ac6

Ja, det er såå overdrevent! :daane:

Jeg tviler sterkt på at NOEN hadde akseptert at sjefen står sånn og bokstavligtalt skriker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...