Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Det er nesten garantert. Hun er sikkert like gal som Edvin eller så har han betalt henne.

Trist at Kim Kolstad slutter, ja. :( Jens August er sammen med Juni min favoritt. Men liker Edvin også. En skikkelig ond jævel, det liker vi!

Charter-Svein håper jeg forsvinner snart, han er bare grusomt ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten garantert. Hun er sikkert like gal som Edvin eller så har han betalt henne.

Trist at Kim Kolstad slutter, ja. :( Jens August er sammen med Juni min favoritt. Men liker Edvin også. En skikkelig ond jævel, det liker vi!

Charter-Svein håper jeg forsvinner snart, han er bare grusomt ekkel.

I hvert fall etter å ha sett sex-tapen som nettopp ble lekket med han :fnise:

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

I hvert fall etter å ha sett sex-tapen som nettopp ble lekket med han :fnise:Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Du tuller nå sant? Ikke noe jeg skal se ihvertfall, hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 159 - Mandag 26. mai: Eva vil ha ny DNA-test som kan gi svaret på om hun er søsteren til Jens August. Hun ringer laboratoriet og ber dem teste ut fra allerede leverte DNA-prøver. Jens August har ingen tro lenger på å et korrekt svar fra laboratoriumet, så han tar som vanlig en kjappere vei.

Episode 160 - Tirsdag 27. mai: Eva og Edvin drar på likskue. Nå kan ikke lenger Edith gi dem svar på de spørsmålene Eva har. Senere på dagen får Eva en konvolutt fra DNA-laboratoriet. Endelig skal sannheten komme for en dag. Vanessa er nysgjerrig på svaret etter IQ-testen, mens Monika mener det er best å være uvitende om resultatet. Vanessa trygler Pelle om tilgang til testene, og svaret er veldig overraskende for den unge jenta.

Onsdag 28.05 : Jens August og Eva får svaret på om de er søsken.Jens August mener Edvin er farlig.Harald oppsøker Vanessa igjen.Arnfinn vil avlyse forlovelsesfesten med Bitten, men hun later som hun ikke forstår.

Torsdag 29.05 : Juni oppsøker en katolsk kirke for å skrifte.Vanessa oppsøker Harald for å få mer spenning i livet.Jens August planlegger grov forsikringssvindel.

Mandag 02.06: Eva blir tatt inn til avhør, og trues med fengsel.Edvin får snusen i den planlagte forsikringssvindelen.

Tirsdag 03.06 : En ny sjarmør inntar hotellet og kommer til å smelte pikehjerter. Møt Rahim når han i dagens episode sjekker inn på Hotel Cæsa

onsdag 04.06 :Jens August preses fra alle kanter, og har problemer med å skjønne hva som er illusjoner og hva som er virkelighet.

Torsdag 05.06 : Eva blir kalt inn til avhør om senkingen av plattformen som krevde tre liv

Episode 167, 9. juni- Edvin bryter seg inn i toppetagen, og overhører en viktig samtale. Vanessa flytter inn hos Harald.

Episode 168, 10. juni- Edvin jakter på bevis på at Jens August har arrangert senkningen av plattformen.

Episode 169, 11. juni- Jens August må velge mellom fengsel eller det å forlate Hotel Cæsar for godt

Episode 170, 12. juni- I Edvin og Jens August havner i basketak. Det er klar for Hotel Cæsars dramatiske sesongavslutning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete så jeg akuratt nå?

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete så jeg akuratt nå?Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Han er jo ikke sønnen hennes, han bare later som.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting. Drepte Edvin sin mor? Fordi han er redd for hva hun kan fortelle?

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting. Drepte Edvin sin mor? Fordi han er redd for hva hun kan fortelle?

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Han drepte hun han har latet som var sin mor (slik at hun ikke skulle fortelle andre at han egentlig ikke er hennes sønn).

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drepte hun han har latet som var sin mor (slik at hun ikke skulle fortelle andre at han egentlig ikke er hennes sønn).

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Har lest litt rundt på nett, og det er dette som kommer opp. Men HVORDAN vet man at han ikke er hennes egentlige sønn? Hvem har funnet det ut? Det har vel ikke kommet fram i serien, ikke som jeg har forstått. (men mulig jeg er litt treig...)

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt rundt på nett, og det er dette som kommer opp. Men HVORDAN vet man at han ikke er hennes egentlige sønn? Hvem har funnet det ut? Det har vel ikke kommet fram i serien, ikke som jeg har forstått. (men mulig jeg er litt treig...)

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

I forrige episode (den som ble vist på Sumo på torsdag og TV2 i dag) sa hun "Hvorfor kommer du hit? Du får finne din egen mamma. Hvem er du? Hva gjør du her?" til Edvin.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige episode (den som ble vist på Sumo på torsdag og TV2 i dag) sa hun "Hvorfor kommer du hit? Du får finne din egen mamma. Hvem er du? Hva gjør du her?" til Edvin.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Aha, jeg trodde hun bare surret som vanlig. Men er navne hennes Helene eller Edith?

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg trodde hun bare surret som vanlig. Men er navne hennes Helene eller Edith?

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Hun het Helene Rosenkrantz tidligere (når hun var gift med Hans Fredrik Rosenkrantz. Etter hun iscenesatte sin egen død så byttet hun navn til Edith Holte.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun het Helene Rosenkrantz tidligere (når hun var gift med Hans Fredrik Rosenkrantz. Etter hun iscenesatte sin egen død så byttet hun navn til Edith Holte.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Hjertelig takk! Skjønner at jeg har vært litt sløv med de små (men viktige) detaljene.

Anonymous poster hash: 9c007...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige episode (den som ble vist på Sumo på torsdag og TV2 i dag) sa hun "Hvorfor kommer du hit? Du får finne din egen mamma. Hvem er du? Hva gjør du her?" til Edvin.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

Den samtalen der kan også være et tegn på at Edith blir mer og mer dement, blir man dement nok,så kan man faktisk glemme sine egne barn. Virker mer naturlig at hun gjør det enn at hun plutselig med hennes sykdom huskee at Edvin ikke er hennes sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sumo som kan si svaret på dna prøven?

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg gjetter at laboranten og Edvin er gode venner fra før.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Nja, altså...Da hadde hun gjerne ikke kommet med først at JA er en Anker-Hansen, hun hadde vel ikke da latt seg kjøpe av JA mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja, altså...Da hadde hun gjerne ikke kommet med først at JA er en Anker-Hansen, hun hadde vel ikke da latt seg kjøpe av JA mener jeg..

Hun gjorde vel ikke det? tok ikke JA og fikk en kamerat til og gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samtalen der kan også være et tegn på at Edith blir mer og mer dement, blir man dement nok,så kan man faktisk glemme sine egne barn. Virker mer naturlig at hun gjør det enn at hun plutselig med hennes sykdom huskee at Edvin ikke er hennes sønn.

Joda, det kan selvfølgelig være slik, men ser det som mer sannsynlig at han drepte henne for å dekke over at han ikke er sønnen hennes. Da har de jo også mye mer å spille videre på i senere episoder. Håper og tror at han ikke er sønnen hennes.

Noen som har sumo som kan si svaret på dna prøven?

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Setter det som spoiler i tilfelle noen ikke vil vite enda:

JA og Eva er ikke søsken.

Nja, altså...Da hadde hun gjerne ikke kommet med først at JA er en Anker-Hansen, hun hadde vel ikke da latt seg kjøpe av JA mener jeg..

Hun gjorde vel ikke det? tok ikke JA og fikk en kamerat til og gjøre det?

Stemmer som Frøkenlove sier. JA fikk en han kjenner som driver med forfalskning til å fikse de papirene som viste at han var Georgs sønn.

Anonymous poster hash: 79bb2...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.side2.no/aktuelt/hotel-csar-skuespiller-dd/8451022.html

Noen som vet hvem det er?

Anonymous poster hash: 5a035...289

I følge skuespillerlista på: http://hotelcaesar.wikia.com/wiki/Kategori:Skuespillere er det tre stk som faller innenfor kategorien "mann 42 år". Det er det han som spiller Pelle, han som spiller Willy Wang eller hans som spilte Hans Christian Hildring.

Hvem av dem det er blir bare spekulasjoner, men om det de mener med "har tidligere spilt i serien" betyr at det for en stund tilbake, så faller både Pelle og Willy Wang utenfor da dette er roller som pr dags dato er med i serien.

Anonymous poster hash: beede...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...