Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Nei, syns det var kjedelig. Minte meg for mye om Bea og mannfolkdramaene hennes. Albert minner meg om en mannlig versjon av Bea :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edvin kan vel ikke ha tuklet med dna-resultatene to ganger? Er det derfor slik at JA ikke er Anker-Hansen?



Anonymous poster hash: 9c007...f2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Er JA som har tuklet med prøvene. Jævla tulling. Gjør absolutt alt for å få det som han vil. Men jeg liker han veldig godt for det, hehe. :) Men tror Edvin kommer med enten nye prøver eller kopi av de to andre, for på slutten når de viser hva som skal skje i morgendagens episode sa Eva "er du broren min likevel?" eller noe sånt til Edvin. Begynner nesten å frykte at Jens august tar livet sitt. Alt går jo i grus for han om/når de finner ut at han jukset med prøvene. Lurer på hvem som er faren hans da. Tenk om han og Eva har samme far. Håper heller det er Hildring da, for dumt om de kjører halvsøsken-kjærlighetsdrama en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er JA som har tuklet med prøvene. Jævla tulling. Gjør absolutt alt for å få det som han vil. Men jeg liker han veldig godt for det, hehe. :) Men tror Edvin kommer med enten nye prøver eller kopi av de to andre, for på slutten når de viser hva som skal skje i morgendagens episode sa Eva "er du broren min likevel?" eller noe sånt til Edvin. Begynner nesten å frykte at Jens august tar livet sitt. Alt går jo i grus for han om/når de finner ut at han jukset med prøvene. Lurer på hvem som er faren hans da. Tenk om han og Eva har samme far. Håper heller det er Hildring da, for dumt om de kjører halvsøsken-kjærlighetsdrama en gang til.

Hva om dnaet fra jens er feil da og ikke egentlig fra han? jens august er alt for lik georg til ikke å være faren hans. Han er som en ung georg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har JA tuklet med prøvene? Jeg fikk med meg at han grov opp faren for å samle nytt hår, men at resultatet fortsatt viste at han ikke var Georgs sønn. Gjorde han noe etter dette? Jeg fikk bare med meg episoden sånn delvis.



Anonymous poster hash: 997d6...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hva om dnaet fra jens er feil da og ikke egentlig fra han? jens august er alt for lik georg til ikke å være faren hans. Han er som en ung georg

Men Jens puttet jo den DNA-dingsen i munnen han også så det skal stemme. Og Edvin kan ikke ha forbyttet hans og Jens august sin prøve to ganger. Enig i at han er veldig lik Georg og de har jo samme hjertesykdom og. Så egentlig blir det for dumt at Georg ikke er faren hans. Men som tidligere nevnt er jo alt mulig i Cæsar og den som lever får se hva som skjer. :) Gleder meg til Edvin virkelig blir ond. Jeg leste at mange av scenene med han og Jens august er ganske så drøye og det var til og med noe som måtte klippes bort. Men kommer til å savne Jens August veldig. Synd han skal ut av serien. Da er det bare Juni igjen av de som var der i starten selv om hun har hatt noen pauser underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Men Jens puttet jo den DNA-dingsen i munnen han også så det skal stemme. Og Edvin kan ikke ha forbyttet hans og Jens august sin prøve to ganger. Enig i at han er veldig lik Georg og de har jo samme hjertesykdom og. Så egentlig blir det for dumt at Georg ikke er faren hans. Men som tidligere nevnt er jo alt mulig i Cæsar og den som lever får se hva som skjer. :) Gleder meg til Edvin virkelig blir ond. Jeg leste at mange av scenene med han og Jens august er ganske så drøye og det var til og med noe som måtte klippes bort. Men kommer til å savne Jens August veldig. Synd han skal ut av serien. Da er det bare Juni igjen av de som var der i starten selv om hun har hatt noen pauser underveis.

Nå får han ihvertfall gjort det han liker best, å selge grill!!

Hvor har du lest det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nå får han ihvertfall gjort det han liker best, å selge grill!!

Hvor har du lest det?

Hehe, ja. :)

Jeg husker ikke hvor, men på nettet et sted. Jeg googlet skuespilleren, så kom det opp. Hvis du ikke finner det selv skal jeg finne linken når jeg er på pcen igjen. Lettere å linke derfra enn fra tlf.

Endret av RusaPåBrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. :)

Jeg husker ikke hvor, men på nettet et sted. Jeg googlet skuespilleren, så kom det opp. Hvis du ikke finner det selv skal jeg finne linken når jeg er på pcen igjen. Lettere å linke derfra enn fra tlf.

Jeg vil også vite det!

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Legger linken ut her når jeg er på pcen igjen. Håpløst å både linke og Google fra tlf.

Vist

Hehe, ja. :)

Jeg husker ikke hvor, men på nettet et sted. Jeg googlet skuespilleren, så kom det opp. Hvis du ikke finner det selv skal jeg finne linken når jeg er på pcen igjen. Lettere å linke derfra enn fra tlf.

Men seriøst, på god morgen nor noen år siden sa kim kolstad at det har altid vært hans drøm å selge miljøvennlige griller og at det er noe han vil drive med når han slutter i hotel cæsar i framtiden. Han nevnte jo han ikke skulle være med i serien for alltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ja, jeg husker det. Han er jo veldig miljøbevisst. Ikke særlig lik rollefiguren sin der, nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

VANESSA BEGYNNER OG ROTE MED HARALD:O

Wææææ, er det sant? Vet hun ber han om hjelp til å bli kvitt bingo-Bjørn men visste ikke at de begynner å rote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Wææææ, er det sant? Vet hun ber han om hjelp til å bli kvitt bingo-Bjørn men visste ikke at de begynner å rote.

Er ikke det bjørn hun spør om hjelp da? altså han andre bjørn, vi så det på preview for neste episode

Ja, jeg husker det. Han er jo veldig miljøbevisst. Ikke særlig lik rollefiguren sin der, nei. :)

Han har ei datter med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Bjørnar mener du vel? I morgendagens episode spør hun han om han kjenner noen. Harald spør hun senere. Leste det på tvguiden tror jeg. Men visste ikke at de begynner å rote. Da drar vel Harald Vanessa inn i masse dritt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Bjørnar mener du vel? I morgendagens episode spør hun han om han kjenner noen. Harald spør hun senere. Leste det på tvguiden tror jeg. Men visste ikke at de begynner å rote. Da drar vel Harald Vanessa inn i masse dritt tenker jeg.

Jeg satt å tenkte at hallgeir skulle kommet og hjulpe sigrid med gjelden sin hehe:) for et blekksprut hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRIST AT KIM KOLSTAD SLUTTER :( JA JEG SKRIVER MED CAPS LOOK FOR JEG LIKER IKKE DETTE.. buhu...



Anonymous poster hash: 4a907...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at laboranten og Edvin er gode venner fra før.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...