Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå begynner jeg å bli en smule lei av Monicas klaging.



Anonymous poster hash: 997d6...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er her inne på denne tråden. Ser den startet for mange år siden, men hvorfor er det sånn på kg at de gamleste svarene kommer først?

Irriterende

Jeg var en som ikke så på HC. Så ble jeg syk, og fikk med meg alt på tv en stund.

Det har vært litt forskjellig skuespillere. Noen har vært ubrukelig, for å si det mildt. Husker ikke navn, men de har vært amatører mange av de. Og borte ble de.

Nå er det en ny"vikar" på veg inn. Rart med det, når du kjenner folk. For det første er personen dritekkel,og har alltid vært det.

Banka og mishandlet kona si, ga fullstendig blaffen i ungene. Festet og sto i med flere kvinner, og fikk en drøss med unger etterpå.

Blir helt hæslig å få personen inn i stuen. Behøver ikke se på, heldigvis er det vår og man kan holde på ute. Mister du en eller ti episoder av HC så mister du ikke noe uansett. Du ramler fort inn igjen

Anonymous poster hash: 2213d...6fb

Hmmm, Svein er da ikke sånn...

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire av de sentrale karakterene i serien skal ut, deriblant Jens August. Dette melder Tv2.

Blir spennende å se hvem de tre andre er da! Da er det jo åpenbart sant at Jens August ikke er sønnen til Georg - det er ikke Edvin som har tuklet med DNA-prøvene, som noen andre her inne har foreslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Fire av de sentrale karakterene i serien skal ut, deriblant Jens August. Dette melder Tv2.

Blir spennende å se hvem de tre andre er da! Da er det jo åpenbart sant at Jens August ikke er sønnen til Georg - det er ikke Edvin som har tuklet med DNA-prøvene, som noen andre her inne har foreslått.

Dette har vi snakket om allerede. Ingen nyhet...

Jens august er sønnen til Georg. Det kan alle se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi snakket om allerede. Ingen nyhet...

Jens august er sønnen til Georg. Det kan alle se

Hvordan kan alle se det? Snakker du for hele Norges befolkning? Så flott. Da kan visst jeg også se det da, i følge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Alle som har fulgt med på serien fra starten av kan se Jens August er Geogs sønn utad og inn. Han er så lik Georg som man kan være. Hilsen en som har følgt med siden 7 årsdagen sin:)

Endret av Julian Noble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Haha Bitten ass...

Ja. For en kråke:) Dette med Arnfinn er veldig likt med det mef Ragnar. Begge to ble lei av henne til slutt

Hun må være sex gal eller noe :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har fulgt med på serien fra starten av kan se Jens August er Geogs sønn utad og inn. Han er så lik Georg som man kan være. Hilsen en som har følgt med siden 7 årsdagen sin:)

Da får vi vente og se hva som skjer da. Håper han ikke er sønnen, så det endelig skjer noe. Serien har, i mine øyne, dessverre tapt seg over de siste årene.

PS. Jeg har også sett på denne serien i mange, mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Alle som har fulgt med på serien fra starten av kan se Jens August er Geogs sønn utad og inn. Han er så lik Georg som man kan være. Hilsen en som har følgt med siden 7 årsdagen sin:)

Har det virkelig holdt på i 15 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Har det virkelig holdt på i 15 år?

Ja siden 24 oktober 1998 så nesten 16 år:)

Da får vi vente og se hva som skjer da. Håper han ikke er sønnen, så det endelig skjer noe. Serien har, i mine øyne, dessverre tapt seg over de siste årene.

PS. Jeg har også sett på denne serien i mange, mange år.

ja vært tider der det ikke skjedde mye men jeh syns det har tatt seg opp. Håper ikke Jens ikke er en anker Hansen. Det vil ødelegge alt. Spesielt vist han viser seg å være bror tll Eva!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Tror nok Jens er en anker Hansen. Tipper sykehuset har forvekslet hans og Edvin sin prøve eller så har Edvin tuklet med prøvene.

Syns Cæsar er veldig bra om dagen, men blir gal av Bitten. Æsj! Takler henne ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Tror nok Jens er en anker Hansen. Tipper sykehuset har forvekslet hans og Edvin sin prøve eller så har Edvin tuklet med prøvene.

Syns Cæsar er veldig bra om dagen, men blir gal av Bitten. Æsj! Takler henne ikke.

Mon tro hvordan Edvin har fått til det. Hun dama var der jo hele tida og holdt på med prøvene

Ja Bitten er ekkel. Og hva som skal skje videre med henne er enda kvalmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Mon tro hvordan Edvin har fått til det. Hun dama var der jo hele tida og holdt på med prøvene

Ja Bitten er ekkel. Og hva som skal skje videre med henne er enda kvalmere

Er det jeg og lurer på. Derfor jeg helst tror de har forvekslet Jens og Edvin sine prøver.

Grusomt kvinnemenneske, ja. Æsj. Åh, hva skal skje videre med henne? Har du lest noe ikke jeg har lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er det jeg og lurer på. Derfor jeg helst tror de har forvekslet Jens og Edvin sine prøver.

Grusomt kvinnemenneske, ja. Æsj. Åh, hva skal skje videre med henne? Har du lest noe ikke jeg har lest?

Tenker mer på traileren hvor vi fikk se hva som skjer utover våren og jeg likte ikke det jeg så med Bitten og Arnfinn:/

Skal tro om Albert kommer tilbake. Dumt han bare tok en svein en og stakk fra forloveden sin og ikke ga lyd fra seg mer til henne. Dem ødela karakteren hans for å være ærlig men han kom seg ihverfall unna klørne til Bitten:)

Vist dem har forveksla så er dem veldige dårlige leger asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Tenker mer på traileren hvor vi fikk se hva som skjer utover våren og jeg likte ikke det jeg så med Bitten og Arnfinn:/

Skal tro om Albert kommer tilbake. Dumt han bare tok en svein en og stakk fra forloveden sin og ikke ga lyd fra seg mer til henne. Dem ødela karakteren hans for å være ærlig men han kom seg ihverfall unna klørne til Bitten:)

Vist dem har forveksla så er dem veldige dårlige leger asså

Tror ikke jeg har sett den jeg. Mulig jeg bare har glemt det. :) Ser sjelden på tv, mest sumo. Dumt Albert bare stakk ja selv om han var en kjedelig karakter. Bitten er så fæl så jeg har nesten lyst til å spole henne bort. En av de verste karakterene som har vært i serien.

Ja, du kan så si, men i Cæsar er alt mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Tror ikke jeg har sett den jeg. Mulig jeg bare har glemt det. :) Ser sjelden på tv, mest sumo. Dumt Albert bare stakk ja selv om han var en kjedelig karakter. Bitten er så fæl så jeg har nesten lyst til å spole henne bort. En av de verste karakterene som har vært i serien.

Ja, du kan så si, men i Cæsar er alt mulig. :)

Så du syns Albert var kjedelig? Likte ikke du alt det dramaet med han og mie?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...