Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jens august skal forlate serien, så det akkurat på god kveld norge. Fire veteraner skal forlate og kim kolstad er en av dem, dem tre andre er trolig pelle, juni og eva. Serien vil dø uten dem):

http://www.tv2.no/2014/03/22/underholdning/tv2/hotel-caesar/kim-kolstad/5432274

serien er alt halv dø, så om den dør gjør ikke mye:/ trist ,men, bare håpe dem får litt fart og liv igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

serien er alt halv dø, så om den dør gjør ikke mye:/ trist ,men, bare håpe dem får litt fart og liv igjen

Den får ikke noe fart i seg når jens august forlater serien, han er den perfekte manipulative skurken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får ikke noe fart i seg når jens august forlater serien, han er den perfekte manipulative skurken

han sier jo om trent alle setninger om og om igjen, hadde han forandra seg litt, f.eks spilt litt skittent nå med storm, så kunne det blitt morro, men han gjør jo ikke noe annet en og snakke i tlf, tekste med folk, og så sier eva "jens august lyver for oss, han har kjøpt ditt og datt og han har brukt høyt tall millioner å ditt og datt"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

han sier jo om trent alle setninger om og om igjen, hadde han forandra seg litt, f.eks spilt litt skittent nå med storm, så kunne det blitt morro, men han gjør jo ikke noe annet en og snakke i tlf, tekste med folk, og så sier eva "jens august lyver for oss, han har kjøpt ditt og datt og han har brukt høyt tall millioner å ditt og datt"

Han har gjort mer enn så, fikk du med deg utpressinga av ordføreren? Det var gode gamle jens august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hvis Juni forlater serien slutter jeg å se på. Trist at Jens August slutter, han er min favorittkarakter ved siden av Juni.

Endret av RusaPåBrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har gjort mer enn så, fikk du med deg utpressinga av ordføreren? Det var gode gamle jens august:)

det var noe dølle greier det! og det var jo bare i en episode, det var jo ikke noe spennene, han fant ut at fyren lå med en fyr, og spiste frokost med dem, og ordfører duden ble små sinna og gikk med på planene til Jens

http://youtube.com./watch?v=tdWAZOkP5wM dette savner jeg ! det var en god sesong det! hvor har det blitt av den Storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

det var noe dølle greier det! og det var jo bare i en episode, det var jo ikke noe spennene, han fant ut at fyren lå med en fyr, og spiste frokost med dem, og ordfører duden ble små sinna og gikk med på planene til Jens

http://youtube.com./watch?v=tdWAZOkP5wM dette savner jeg ! det var en god sesong det! hvor har det blitt av den Storm

Han har vokst opp

Han lå med en transe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vokst opp

Han lå med en transe

han er jo så kjedelig at han kunne jo bare slutta i serien

og hva så om han lå med en transe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

http://youtube.com./watch?v=8nPyLfX3a48

detta er sånn dem burde være:D detta er ordentlig hotel cæsar

Svein er ordentlig hotel cæsar:)

han er jo så kjedelig at han kunne jo bare slutta i serien

og hva så om han lå med en transe?

Ja han kunne det, skjønner ikke helt hva som er poenget med karakteren hans nå, han var mye bedre før når han var sammen med cecilie og jobbet på cleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er ordentlig hotel cæsar:)

Ja han kunne det, skjønner ikke helt hva som er poenget med karakteren hans nå, han var mye bedre før når han var sammen med cecilie og jobbet på cleo

syns han var bedre når han var sammen med vilde og dem var pøbel folk

dem pleier jo alltid og ha noen ungdommer som gjør noe pøbel der inne, vanessa og bjørnar går jo bare rundt og fniser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Savner Storm som pøbel jeg også. Da han var sammen med Cecilie var han kjedelig. Særlig det barnegnålet hans irriterte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

syns han var bedre når han var sammen med vilde og dem var pøbel folk

dem pleier jo alltid og ha noen ungdommer som gjør noe pøbel der inne, vanessa og bjørnar går jo bare rundt og fniser

Skjønner men da var han bare 18/19 åring mens nå er han en godt voksen 27 åring som har modnet seg

Savner Storm som pøbel jeg også. Da han var sammen med Cecilie var han kjedelig. Særlig det barnegnålet hans irriterte meg.

Bedre enn nå ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Skjønner men da var han bare 18/19 åring mens nå er han en godt voksen 27 åring som har modnet seg

Bedre enn nå ihvertfall

Syns nesten han var kjedeligere da jeg. Men tror og håper han begynner å deale med Harald igjen. Leste noe om at Harald kommer med et tilbud Storm ikke kan si nei til eller noe i den dur. Storm er utvilsomt best som kriminell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde Jens August fått tlf nekt i serien , så trur jeg han hadde blitt mye bedre karakter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aha:D men kom til og tenke på noe, Charlotte tok abort fordi hun var broren til Jens August, men dem er jo ikke søsken, fordi Jens August er jo ikke sønn av Georg

Ingeborg og Georg har jo ikke noen barn sammen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Syns nesten han var kjedeligere da jeg. Men tror og håper han begynner å deale med Harald igjen. Leste noe om at Harald kommer med et tilbud Storm ikke kan si nei til eller noe i den dur. Storm er utvilsomt best som kriminell.

Ha den setningen minte meg om gudfaren:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...