Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Har du sett mange 50-åringerr? Begynner forfallet rett etter fylte 50, mener du? Man blir vel ikke plutselig gråhåret og skrukkete.

Fleste 50 åringer jeh har sett er rynkete og gråhara. Det er helt vanlig. Skjønner ikke hvorfor vi diskuterer dette en gang. Var du som lagde en sak ut av det…

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Fleste 50 åringer jeh har sett er rynkete og gråhara. Det er helt vanlig. Skjønner ikke hvorfor vi diskuterer dette en gang. Var du som lagde en sak ut av det…

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Vi har forskjellige erfaringer, tydeligvis. Jeg kjenner flere flotte damer i den alderen, som har hverken rynker eller grått hår. Fine kropper har de også.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forskjellige erfaringer, tydeligvis. Jeg kjenner flere flotte damer i den alderen, som har hverken rynker eller grått hår. Fine kropper har de også.

Til og med kjendiser som har godt råd til å holde seg ung ser gamle ut, skal jeg vise noen bilder slik du ser? Fakta er at oss dama og menn i gata ikke ser bra ut for alderen fordi vi er vanlige, ikke hollywood skuespillere

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt ung? Da har du ikke sett mange 50åringer. Folk flest over 50 er grå håra og runkete

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Monica har jo store markerte rynker, og alle kan farge håret.

Anonymous poster hash: bde0b...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica har jo store markerte rynker, og alle kan farge håret.

Anonymous poster hash: bde0b...ac6

Å gud kan ikke dere slutte å krangle? Dette er en tråd om cæsar ikke rynker...

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere da... for en 15-åring ser alle over 30 gamle ut, for en 20 åring flyttes det kanskje til 35..

Samtidig ser jeg (gammal og bitter) på de fleste i 20-åra som naive fjortisser. Om ti år synes jeg sikkert at alle under 40 er for unge til å vite noe som helst om livet. Grensen går stort sett der man kunne vært enten foreldre til eller barn til noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere da... for en 15-åring ser alle over 30 gamle ut, for en 20 åring flyttes det kanskje til 35..

Samtidig ser jeg (gammal og bitter) på de fleste i 20-åra som naive fjortisser. Om ti år synes jeg sikkert at alle under 40 er for unge til å vite noe som helst om livet. Grensen går stort sett der man kunne vært enten foreldre til eller barn til noen.

Tulle kommentar. Jeg er 22 og syns ikke at folk i 30 årene ser gamle ut og jeg er ikke en fjortis. Jeg bor for meg selv. Tjener penger. Betaler regning og forsørger meg selv så ikke kom å kall folk i 20 årene for fjortiser. Det faktum at du sier noe så usaklig og barnslig sier du er en liten unge som bare er ute etter å trolle…

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jaaa-aaaa, i dag begynte Cæsar igjen da...

Er litt lei av dette maset til Pelle om å vinne dette valget og synes egentlig hele serien er ganske treig for tiden, men jeg lever i håpet om at dette blir en spennende sesong. Savner virkelig de forige manusforfatterne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa-aaaa, i dag begynte Cæsar igjen da...

Er litt lei av dette maset til Pelle om å vinne dette valget og synes egentlig hele serien er ganske treig for tiden, men jeg lever i håpet om at dette blir en spennende sesong. Savner virkelig de forige manusforfatterne!

Dette med pelle er det beste på lenge. Serien har vært treig de siste 4 årene men det har tatt seg opp dette året. Håper Albert kommer tilbake snart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulle kommentar. Jeg er 22 og syns ikke at folk i 30 årene ser gamle ut og jeg er ikke en fjortis. Jeg bor for meg selv. Tjener penger. Betaler regning og forsørger meg selv så ikke kom å kall folk i 20 årene for fjortiser. Det faktum at du sier noe så usaklig og barnslig sier du er en liten unge som bare er ute etter å trolle…Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Ikke bry deg om henne. Hun vil bare provosere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig ikke meningen å provosere eller trolle i det hele tatt :) Ting er satt på spissen, men essensen var at jo yngre man er, jo eldre virker en 50 åring.. og det går begge veier. Beklager om dette ikke kom tydelig frem.

Men.. nå har jo Hotell Cæsar begynt igjen, så da kan man jo diskutere det i stedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihverfall ingen fjortis. Kanskje andre på min alder er ikke meg. Ferdig med den tiden for lengst. Jeg har sett mange i 50 årene som ser ung ut for alderen men da bruker dem mye sminke og botox for å holde seg ung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i verfall at albert aldri kommer tilbake, og nå ser det ut som bitten kommer og lager litt spennende tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper i verfall at albert aldri kommer tilbake, og nå ser det ut som bitten kommer og lager litt spennende tider:)

Likte henne bedre på den tiden da hun bare var en nudist som datet faren til albert. Liker ikke henne nå. Hun ser ut som en gorilla o: hun så mye yngre ut får 13 år siden

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i verfall at albert aldri kommer tilbake, og nå ser det ut som bitten kommer og lager litt spennende tider:)

Det må han! Han og mie er ment to be!!! Også må han komme tilbake slik han kan jage vekk den kråka bitten Endret av Sid Walker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitten er jo rå:D hun kommer jo til og prøve seg på arnfinn og jens august:D albert går jo bare rundt og syter og klager , minner om en sutre unge som ikke får lørdagsgodt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bitten er jo rå:D hun kommer jo til og prøve seg på arnfinn og jens august:D albert går jo bare rundt og syter og klager , minner om en sutre unge som ikke får lørdagsgodt

Måten han snakket på til henne minte meg om en unge måte han sa jeg vil ikke ha noe med dere å gjøre. Minner meg om han junior fra små spioner hahaha:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er død, så det så! :jolie:

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Er du? Hvordan kan du poste her da?

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...