Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke Bjørnar og Vanessa sammen utenfor settet da? Mulig jeg har drømt, men synes jeg plukket det opp i en eller annen avis eller noe for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Bjørnar og Vanessa sammen utenfor settet da? Mulig jeg har drømt, men synes jeg plukket det opp i en eller annen avis eller noe for litt siden.

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spennende sesongavslutning! Noen som vet når det starter igjen?



Anonymous poster hash: 50459...821
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge siden til HC på Facebook så er det 6. januar :)

En liten gladnyhet nå i julestria: 6. januar begynner neste sesong. Da starter vi også med repriser av gårsdagens episode, kl 19.00, mandag til torsdag på TV 2. Altså; enda en mulighet til å få med seg alle episodene!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Episode 91 - 6. januar Overlever Storm skuddene, og har Albert tatt livet av seg? Det er duket for en spennende sesongstart av Hotel Cæsar.

Episode 92 - 7. januar Mie takler ikke uvissheten om Albert og stresset fører til spontanabort. Igjen mister Mie ett barn.

Episode 93 - 8. januar Mie vil ikke lenger dvele ved at Albert er borte, og vil derfor arrangere en minnestund. Juni blir helt sjokkert over planene. Eva får en telefon som avslører at Jens-August igjen spiller solo-spill og har gått bak ryggen til resten av styret.

Episode 94 - 9. januar Styret blir informert om Jens August sitt solospill. Om han ikke lykkes med Anker Island, kan han også dra med seg Hotel Cæsar på vei ned. Juni ringer politiet og vil finne ut hvor Albert er.

Episode 95 - 13. januar Willy jakter på låsen som passer nøkkelen , Monika jakter på moren og Juni leter etter Albert.

Episode 96 - 14. januar Eva avslører Georges hemmelig og Monikas mor sjekker inn i serien.

Episode 97 - 15. januar Etter mange år møter Monika igjen moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 91 - 6. januar Overlever Storm skuddene, og har Albert tatt livet av seg? Det er duket for en spennende sesongstart av Hotel Cæsar.

Episode 92 - 7. januar Mie takler ikke uvissheten om Albert og stresset fører til spontanabort. Igjen mister Mie ett barn.

Episode 93 - 8. januar Mie vil ikke lenger dvele ved at Albert er borte, og vil derfor arrangere en minnestund. Juni blir helt sjokkert over planene. Eva får en telefon som avslører at Jens-August igjen spiller solo-spill og har gått bak ryggen til resten av styret.

Episode 94 - 9. januar Styret blir informert om Jens August sitt solospill. Om han ikke lykkes med Anker Island, kan han også dra med seg Hotel Cæsar på vei ned. Juni ringer politiet og vil finne ut hvor Albert er.

Episode 95 - 13. januar Willy jakter på låsen som passer nøkkelen , Monika jakter på moren og Juni leter etter Albert.

Episode 96 - 14. januar Eva avslører Georges hemmelig og Monikas mor sjekker inn i serien.

Episode 97 - 15. januar Etter mange år møter Monika igjen moren.

Hvordan vet du alt dette? :O

Anonymous poster hash: 44996...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med stavefeil?

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Hvorfor gidder du å bry deg?

Anonymous poster hash: beede...d85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med stavefeil?

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Søker du opp tv2s tvguide finner du tvguiden, hva er problemet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er spennende med gutten på bildet jeg :) men Vanessa, Bjørnar, Albert og Mie er jeg lei av...

Jeg også.

Jeg er nesten irritert over at Albert viser seg å være i live. Hadde håpet på å bli kvitt sutringa og selvmedlidenheten hans snart.

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 100 - 21. Januar (Tirsdag):

Georg har begravd en familiehemmelighet på Ankerseteren. Hemmligheten kan ruinere hele familien. I dag lykkes Jens August med å finne skatten.

Episode 101 - 22. Januar (Onsdag):

Deler av familien er samlet når Georgs hemmelighet skal avsløres, men Juni mener at alle arvinger bør være til stede.

Episode 103 - 27. Januar (Mandag):

En scrabblebrikke fører Juni og Jens August til et hotellrom i jakten på Georgs skjulte formue.

Episode 104 - 28. Januar (Tirsdag):

Juni og Jens August lurer på om ett bilde av en gammel kjenning kan gi svar på Georgs skattejakt.

Episode 106 - 30. Januar (Torsdag):

Willy finner ut av det meste, og i kveld knekker han tallkoden.

Episode 107 - 03. Februar (Mandag):

Mie får spørsmål om å være med i et tv-program. Juni mener Georg har gjemt en kode i en bankkonto i Sveits.

Episode 108 - 04. Februar (Tirsdag):

Er Georgs kallenavn på barna, koden til bankkontoen.

Episode 109 - 05. Februar (Onsdag):

Kan Storm være svaret på den mystiske koden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Gud bedre så kleint med Storm og den nye sjefen hans i morgendagens episode! Skikkelig pute-tv akkurat det der! Selv om jeg er ihuga Cæsar-fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Cæsar var mer spennende da det var litt homseaction og sånn der, han gutten som drev og kom ut av skapet etc.



Anonymous poster hash: 17ea9...2ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG Storm! Hun er mest sannsynlig gay! :fnise:

Edit: Dette er en spekulasjon... ikke noe jeg vet.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...