Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Åh, er så lei Mie og Albert! Er faen meg de nye bea og Roger jo!

Ja! De er fæle! Jeg tror kanskje Mie uten Albert hadde vært greit, han trekker det hele ned....

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud så tragisk hu dere "vennina til Vanessa" skulle være, hu kunne jo bare sagt at dem var sammen, i stede for og kalle henne for hore, Vanessa er ikke klarsynt:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Ja, herregud hun irriterer meg! For ei drittkjerring! Håper Bjørnar dumper henne og går til Vanessa i stedet! Ligger vel litt i kortene det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud hun irriterer meg! For ei drittkjerring! Håper Bjørnar dumper henne og går til Vanessa i stedet! Ligger vel litt i kortene det. :)

Vedder for at Vanessa ligger med han:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de gått helt berserk med krølltanga i sminkerommet? Alle har jo falske krøller jo, ser dumt ut at alle er like på håret.



Anonymous poster hash: a4d0b...8c6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun blonde på det fekte kurset driver med er barnslig. Hun må jo være sjalu og veldig usikker på sitt eget forhold når hun må være så stygg mot Vanessa.. Vanessa prøvde jo å fikse det også men neida like greit å begynne og mobbe noen, og dra med seg resten av kursvenninnene, typisk ungdomskole... Håper han Bjørnar(?) ser hva de driver med og dumper a, offentlig, midten av lobby'n med mest mulig folk rundt. :briller:

Men virker som om Vanessa bare blir mer fokusert på fektinga av at de er slik mot henne, så håper hun fekter de andre jentene ned i støvlene.... evt, kapper av dem huet....

Juni virket jo ikke noe særlig fornøyd med Mie, og i følge Tv guiden så blir det nok noe drama der i gården også....

Lurer på hvor Pelle er jeg, Juni kunne sikkert snakket med han og fått han til å søke hjelp eller noe...

Og hva er det med Jenny da? Sikkert skjedd noe på den skolen i Frankrike, har hun ikke prøvd å prate med mora si i ett år snart??? :unsure:



Anonymous poster hash: 16670...f18
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 51 - Mandag 7. Oktober
Juni oppdager at Pelle har blitt uteligger. Jens-August ber Arnfinn om godt vær.

Episode 52 - Tirsdag 8. Oktober
Jens August er redd for at Juni vil stemme Anker-Islands ned i styret, og dermed skrinlegge hele prosjektet.

Episode 53 - Onsdag 9. Oktober
Det skal stemmes for eller i mot fusjonering med Bondeheimen. Juni og Jens August bestemmer seg for å spille et spill.

Episode 54 - Torsdag 10. Oktober
Pelle skrives ut fra sykehus, men Juni er redd for at han velger å bo på gaten igjen. Det blir opp til Juni å finne en løsning.Juni mener Jens-August må strekke ut en hånd til Albert. Albert føler seg skvist ut til siden, og at han ikke lenge har en meningsfylt jobb i Hotel Cæsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 51 - Mandag 7. Oktober

Juni oppdager at Pelle har blitt uteligger. Jens-August ber Arnfinn om godt vær.

Episode 52 - Tirsdag 8. Oktober

Jens August er redd for at Juni vil stemme Anker-Islands ned i styret, og dermed skrinlegge hele prosjektet.

Episode 53 - Onsdag 9. Oktober

Det skal stemmes for eller i mot fusjonering med Bondeheimen. Juni og Jens August bestemmer seg for å spille et spill.

Episode 54 - Torsdag 10. Oktober

Pelle skrives ut fra sykehus, men Juni er redd for at han velger å bo på gaten igjen. Det blir opp til Juni å finne en løsning.Juni mener Jens-August må strekke ut en hånd til Albert. Albert føler seg skvist ut til siden, og at han ikke lenge har en meningsfylt jobb i Hotel Cæsar.

FAEN!!! H****VETE da får vi deppe Albert :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Deppe-Albert er kjeeeeedelig! Håper Juni klarer å "redde" Pelle så han blir seg selv igjen. Er så trist å se han sånn. :( Juni er kul! Digger den dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle former av Albert er kjedelig.

:sove:

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

ja, det er sant, men deppe siden er så tragisk at man får mark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blåskjell

Hvorfor har Mie og Albert rett til å hive ut Arnfinn?? Er det ikke hans leilighet? Vet tidsaspektet i såpeserier er alternativt, men sårene deres har akkurat grodd, og de har ikke pakket ut og innredet enda, så det kan ikke være sååå lenge siden ulykken..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåskjell

Og hva skjedde med leiligheten til Juni? Albert bodde jo hos henne da hun forsvant...

Noen ganger kjenner jeg at såpeserier provoserer meg.. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Mie og Albert rett til å hive ut Arnfinn?? Er det ikke hans leilighet? Vet tidsaspektet i såpeserier er alternativt, men sårene deres har akkurat grodd, og de har ikke pakket ut og innredet enda, så det kan ikke være sååå lenge siden ulykken..?

De snakka vel om at hotell Cæsar hadde kjøpt opp leiligheten og at det dermed ikke var Arnfinn sin leilighet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...