Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hvor rått hadde det ikke vært om det kom inn ei gal dame som hadde funnet cecilia og trudde hun var mammaen:D

Syns bitten hjelper til og bygge opp de andre karakterene:D å hvorfor vil de ikke ha bitten som er oppegående med bein i nesa, men heller albert som er fra værende og som sitter der med et tomt blikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Likte henne bedre på den tiden da hun bare var en nudist som datet faren til albert. Liker ikke henne nå. Hun ser ut som en gorilla o: hun så mye yngre ut får 13 år siden

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Gorilla faktisk! Det er vel naturlig at hun ser eldre ut nå enn for 13 år siden? Tipper du også ser eldre ut nå hvis du i det hele tatt var født for 13 år siden da! Virker ikke sånn utfra hvordan du skriver ihvertfall.

Jeg liker heller ikke Bitten, jeg har aldri likt henne. Hun er den mest irriterende rollefiguren som har vært med i Cæsar ved siden av Fabian. Men å kalle henne en gorilla er ikke veldig voksent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorilla faktisk! Det er vel naturlig at hun ser eldre ut nå enn for 13 år siden? Tipper du også ser eldre ut nå hvis du i det hele tatt var født for 13 år siden da! Virker ikke sånn utfra hvordan du skriver ihvertfall.

Jeg liker heller ikke Bitten, jeg har aldri likt henne. Hun er den mest irriterende rollefiguren som har vært med i Cæsar ved siden av Fabian. Men å kalle henne en gorilla er ikke veldig voksent.

Jeg er 22 så det er åpenbart at jeg ser eldre ut, jeg likte bitten når hun først kom fordi da syns jeg hun var deilig, deilig thats it. utenom det syns jeg ikke så mye om karakteren men nå er ikke hun deilig lenger heller, jeg har sett mange på hennes alder som har eldret seg langt bedre enn henne. Måten hun var på når hun kom tilbake med kidsa i hendene og ble sammen med albert var en skikkelig tragisk tid. Nå blir jo hun forlovet med arnfinn og hun er med på introen (for første gang faktisk) så det blir nok mye som skjer rundt bitten nå til våren, personlig kan jeg ikke fatte hva som fikk manus forfatterne til å bestemme seg for å hente in bitten og gjøre henne til en sentral karakter

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært litt fascinert av Bitten, hun skal liksom være så alternativ og ikke-materialistisk, også er hun like grådig som alle de andre. Gøy når hun braker sammen med Juni.



Anonymous poster hash: bde0b...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som bruker hotel cæsar forumet?

Jeg har alltid vært litt fascinert av Bitten, hun skal liksom være så alternativ og ikke-materialistisk, også er hun like grådig som alle de andre. Gøy når hun braker sammen med Juni.



Anonymous poster hash: bde0b...ac6

Likte krangelen hennes med bitten, alltids hyggelig når folk nevner fortiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner litt den tiden da Arnfinn ikke var kristen, og sammen med Juni..

Han virker ikke kristen å løenger de

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sluttet å se på HC. Noen som veit hva som skjedde mellom Vanessa og Bjørnar? De hadde åpenbart lyst på hverandre, men de dreiv vel og datet andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å se på HC. Noen som veit hva som skjedde mellom Vanessa og Bjørnar? De hadde åpenbart lyst på hverandre, men de dreiv vel og datet andre?

Dem blir sammen til slutt, dem er sammen i virkeligheten også

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å se på HC. Noen som veit hva som skjedde mellom Vanessa og Bjørnar? De hadde åpenbart lyst på hverandre, men de dreiv vel og datet andre?

de var sammen , så var han utro, men så elska di verandre, så passa dem ikke sammen, så ville de være sammen, men kunne ikke, så var de venner, så kunne dem ikke være venner, så skulle dem være venner, men finne date til verandre og så fant vanessa kjæreste til bjørnar , men da ville vanessa ha bjørnar:P

dem driver bare og surrer, med andre ord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet å se på HC. Noen som veit hva som skjedde mellom Vanessa og Bjørnar? De hadde åpenbart lyst på hverandre, men de dreiv vel og datet andre?

V blir snart gravid.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V blir snart gravid.

Anonymous poster hash: 08eac...a73

Det finnes ingen bekreftelse på

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen bekreftelse på

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Det ligger i kortene.

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ligger i kortene.

Anonymous poster hash: 997d6...4a3

Proof or it never happened

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sluttet å se på Cæsar nå. Hva i all verden er det de tenker med de som skriver denne mølja?

Alt er jo helt utrolig kjedelig!!



Anonymous poster hash: f5345...977
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sluttet å se på Cæsar nå. Hva i all verden er det de tenker med de som skriver denne mølja?

Alt er jo helt utrolig kjedelig!!

Anonymous poster hash: f5345...977

Så hvorfor kommenterer du her da?

Serien har blitt bedre nå i våren og serien forbedrer seg, nå kommer det ny arving inn og jens august er ikke en anker hansen like vell. Anne marie ottersen er med i serien også

Anonymous poster hash: d19a9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var sammen , så var han utro, men så elska di verandre, så passa dem ikke sammen, så ville de være sammen, men kunne ikke, så var de venner, så kunne dem ikke være venner, så skulle dem være venner, men finne date til verandre og så fant vanessa kjæreste til bjørnar , men da ville vanessa ha bjørnar:P

dem driver bare og surrer, med andre ord:P

:fnise: Ja, det siste jeg fikk med meg var at de var på dobbeldate, også gikk den litt dårlig. Haha, mm. Få ut fingern bør de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...