Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #221 Del Skrevet 23. november 2005 Hihi, blir morsomt med trippeldate mellom Marianne og Philip, Rebecka og Cato og May og Rolf! *gjetter vilt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. november 2005 #222 Del Skrevet 23. november 2005 Øøøøh, nå sa Marianne nettopp at hun vurderte å ta seg en pilgrimstur til Santiago de Compostela i Italia... What, det er da virkelig i Spania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #223 Del Skrevet 23. november 2005 Øøøøh, nå sa Marianne nettopp at hun vurderte å ta seg en pilgrimstur til Santiago de Compostela i Italia... What, det er da virkelig i Spania! ← Men May sa hun skulle til Spania... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. november 2005 #224 Del Skrevet 23. november 2005 Men hun sa ikke noe til mamma'n sin om at det var feil, så kanskje Marianne drar til Italia... da kan hun bli nødt til å gå langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #225 Del Skrevet 23. november 2005 Barnet kommet? Ble ikke juni gravid ca. i....går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #226 Del Skrevet 23. november 2005 hu har mista ungen... rolf blir satt fri... er rolf og scott halvbrodre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #227 Del Skrevet 23. november 2005 Men hvordan vet dere at ungen er død??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #228 Del Skrevet 23. november 2005 Blom var jo så søt med det skolebrødet sitt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #229 Del Skrevet 23. november 2005 Men hvordan vet dere at ungen er død??? ← De sa da ingenting om at barnet er dødt. Tvert i mot sa Christian at barnet skulle tas med keisersnitt om kort tid. Men jeg synes ikke det virker som det er så lenge som hun falt i koma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #230 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Spoilere: Denne begynner jeg å bli usikker på om stemmer: Marianne er sammen med Philip igjen, men har holdt det skjult. May blir forbannet! Det begynner å rakne for Christian, han får dramatiske nyheter om Juni og barnet. Barnet til Juni er dødt, men han forteller det ikke til familien. Astrid og Blom finner ut at Rolfs mor bare arvet halvparten av Egil Espevolds verdier, spørsmålet er bare hvem som arvet resten?? Så finner Blom ut at den andre halvparten av arven til Egil Espevoll gikk til Wenche Wallace Rolf slipper ut av fengselet, og May foreslår at han kan jobbe på Cæsar. May sier hun kjenner konsernsjefen, og kan ta en prat med han ( ) Christian rakner mer og mer, og kidnapper en baby. Flykter bl.a opp på taket med babyen, det kommer politi og greier. Etterhvert blir Christian lagt inn på lukket avdeling (sånn forsvinner han ut av serien). Rolf viser seg fra sin usjarmerende side når han skal feire friheten sammen med May, og hun avviser han når han vil ha sex med henne. Dette tror jeg ikke skjer før etter jul: Marianne forteller Cato at hun skal starte restaurant i Hellas. Enden på visa: de blir sammen igjen, og så flytter hele familen til Hellas. Rolf og Scott gjør alt i sin makt for å kuppe hele aksjemajoriteten i Cæsar, og Scott låner et større beløp av Niels Hallstein med svært harde betingelser. Anker-Hansen folka aner ingenting om det forestående kuppet. Benedicte forteller Svein at Oscar fridde til henne i Maridalen Politiet spaner på Oscar, og mistenker at han har noe med drapet på Kenneth å gjøre. De er svært opptatt av å få tatt en titt på bilen hans. Oscar gjemmer bilen og skrur av skiltene, men oppdager ikke politiet som har spanet på ham. Når Oscar kommer opp foran kirken der Benedicte står og venter, ser han at politiet står klar til å pågripe ham. Han må ta et valg: Benedicte eller friheten. og så er det sesongavslutning! DRAMA! ← Jeg har oppdatert en smule. Skyt ikke meg hvis ikke alt stemmer, sånn er det med spekulasjoner... Endret 23. november 2005 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #231 Del Skrevet 23. november 2005 De sa da ingenting om at barnet er dødt. Tvert i mot sa Christian at barnet skulle tas med keisersnitt om kort tid. Men jeg synes ikke det virker som det er så lenge som hun falt i koma... ← Nei, den graviditeten har gått lynfort... Greit nok at de kanskje tar ungen litt før tiden fordi moren ligger i koma, men det får da være grenser liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #232 Del Skrevet 23. november 2005 Ungen er død, så da spiller det vel ingen rolle lenger hvor lenge hun har vært gravid. Legen sa jo "komplikasjoner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #233 Del Skrevet 23. november 2005 Jammen åssen vet dere at den unge ner død? Jeg har ikke fått med meg det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #234 Del Skrevet 23. november 2005 Ungen er død, så da spiller det vel ingen rolle lenger hvor lenge hun har vært gravid. Legen sa jo "komplikasjoner". ← Men hvorfor kom Christian med den leketraktoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #235 Del Skrevet 23. november 2005 Det klikker for han, han er så oppsatt på å bli far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #236 Del Skrevet 23. november 2005 Jammen når var episoden om at ungen var dau??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #237 Del Skrevet 23. november 2005 kommer til uka!!!! les se og hør`s program sider!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #238 Del Skrevet 23. november 2005 Jammen når var episoden om at ungen var dau??? ← "Spoiler": Informasjon om noe som skjer i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #239 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har ikke Se og Hør - men takk for svar, trodde jeg hadde gåt glipp av noe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #240 Del Skrevet 23. november 2005 Det klikker for han, han er så oppsatt på å bli far. ← Han er jo far fra før da. Han hadde vel to voksne barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå