Gå til innhold

Hva ser menn etter egentlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Likes betyr jo ingenting når mennene ikke egentlig vil ha noe med deg å gjøre. Det vanlige for meg er at de fjerner matchen, eller ikke svarer, når jeg hilser på. Fordi menn ofte liker det som kan krype og gå, og så sorterer etterpå. 

Anonymkode: 6d252...1ba

Du har vel uansett litt å velge i? Jeg regner med at fjerning av match og det å ikke svare ikke er majoriteten? Plusspoeng for at du tar initiativ. Det er iallefall et pluss i boken min. 

Anonymkode: b1030...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har vel uansett litt å velge i? Jeg regner med at fjerning av match og det å ikke svare ikke er majoriteten? Plusspoeng for at du tar initiativ. Det er iallefall et pluss i boken min. 

Anonymkode: b1030...7a7

Jo, dette er det vanlige hos meg. Og jeg er ikke kresen heller, liker vanlige menn, trenger ikke ha hår på hodet eller være godt trent, de kan fint ha helt vanlige jobber uten karriere eller status, osv. Jeg klarer meg uten kjæreste heldigvis, men apper er åpenbart ikke der jeg kommer til å treffe noen med mitt midt på treet-utseende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei jordnær, livlig, blid, flott dame med humor og sjarm som er leken til sinns. 

Det vi ikke vil ha er kvinner som tror de eier mannen, er kravstor, kjefter/smeller, higer etter pengene/statusen min, er kjedelig og voksen/satt. Damer som planlegger barn, hele fremtiden, hus, stasjonsvogn m.m er også turn off. 

Prøv å slapp av å leve i nuet, ikke vær desperat og ikke inneha kvalitetene som er beskrevet over så hadde mange flere damer lyktes på dating fronten. 

Anonymkode: 52fba...43b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det vi ikke vil ha er kvinner som tror de eier mannen, er kravstor, kjefter/smeller, higer etter pengene/statusen min, er kjedelig og voksen/satt. Damer som planlegger barn, hele fremtiden, hus, stasjonsvogn m.m er også turn off. 

Prøv å slapp av å leve i nuet, ikke vær desperat og ikke inneha kvalitetene som er beskrevet over så hadde mange flere damer lyktes på dating fronten. 

Ts beskriver at den venninnen som blir mest valgt bort av menn er snill og enkel med menn

Anonymkode: 92030...3e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, det er sikkert mange kvinner der ute som drømmer om å bli trøstepremien for han som ikke får det han egentlig vil ha. 

Helt alvorlig, det du sier bare underbygger mine mistanker om at menn ikke er i stand til å elske noen, eventuelt ikke elske andre enn seg selv. De bare tar til takke når de innser at de ikke får de gudinnene de egentlig vil ha, men det er ikke noe kompliment å bli tatt til takke med, og de fleste kvinner ønsker ikke å være den som blir tatt til takke med.

Hva er egentlig vitsen med å være i et forhold om man ikke elsker den andre? Da er det jo mye bedre å være singel. Om man ikke finner det man egentlig vil ha, eller ikke kan få det, så er det mye bedre å holde seg singel. Da gir man også den man tar til takke med en sjanse til å finne noen som virkelig elsker vedkommende. 

Anonymkode: 0b741...7df

Så sytete du er. Det er da kvinner som nøyer seg med en eller annen også. Nei det er ikke optimalt, men noen gjør det. Ment tviler på at alle nøyer seg enten med den ene eller andre. Ikke alle menn tenker kun på utseende. Også er det dette med smak og behag. Ikke alle menn vil ha samme dame. 
Men kan såklart være noe med dere også. Når det er noe galt med alle menn så er det på tide og ta en titt på seg selv. Kanskje det er slike meninger som dette som frastøter menn dere møter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjelder begge veier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Menn bryr seg nesten bare om utseende. 

Anonymkode: 31f7a...ae7

Det gjør kvinner også. Bortsett fra status da.

Anonymkode: fb686...ae6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn er enkle. Det er jeg overbevist om. De fleste setter karriere høyt. Så det å ha en jobb de trives i er viktig for dem. For noen blir det selve livet og jeg har inntrykk av at i manneverdenen så er det nesten status å jobbe mye, gjerne 11-12 timer hver dag. De er karriereorienterte, stort sett. Kvinner ser de fleste menn enkelt på. De vil ha ei de tenner på, som er snill og ikke legger stein til byrden. Jeg føler mange menn står med sin kvinne i medgang, men fort blir egoistiske når de må stå med henne i motgang. Da må kvinner ofte løpe til venninner eller mamma, for å ikke belaste mannen i sin manneverden for mye. Og skulle problemene dine resultere i at du ikke orker sex en periode, synes mange menn det er greit med "følelsesløs" sex andre steder. Ofte er de ræva på husarbeid også. Men de som er godt bemidlet hjelper gjerne til med hushjelp hvis dama ikke rydder og vasker nok hjemme. 

Så menn vil ha enkle og ukompliserte damer som tar mye ansvar hjemme og gir dem sex jevnlig. Utover det har de ikke så mange krav. Derfor det er så lett for damer å finne menn, mens andre veien er det vanskeligere.  Kvinner har høyere krav til personlighet og intelligens.  Menn velger gjerne ei dum og deilig dame, så lenge hun ikke lager noe krøll. For damer blir en dum og sexy mann en belastning.  For vi trenger noen å prate med og som forstår oss. Egentlig passer få Kvinner og menn egentlig sammen. Det er nok mest for formering vi var ment for å komme sammen. Etter å ha levd og observert par over flere år har jeg innsett at menn og kvinner under samme tak i hovedsak fungerer dårlig. De som klarer seg har gjerne mye egentid ,mye hjelp utenfra og kanskje ikke barn. 

Anonymkode: 07731...c21

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er mest menn som sliter på datingfronten. 

Anonymkode: 07731...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg vil si begge er pene på sin måte.

Nr 1: Lav, veldig slank, halvt indisk, men mye former. Trener og ser slank ut  (trent)men ikke supertrent. Veldig ansiktspen. 

Nr 2: Høy, blond, atletisk, ikke fullt så ansiktspen, men veldig fin kropp. 

Jeg synes kanskje nr 1 er penest men nr 2 er nesten like attraktiv. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Jeg hadde gått for nr 2 i hvertfall. 

Anonymkode: 4ea01...1b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hun går etter jordnære, hardtarbeidende menn med gode verdier. Ikke hunks. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Det er nok ikke helt virkeligheten om hun blir ghostet. Jordnære, hardtarbeidene menn med gode verdier ghoster ikke kvinner. Enkelt og greit. Hun havner da med menn hun selv syntes er kjekke nok til å date, som hun da antar er alt det hun håper de skal være. Og der ligger problemet. Jeg tror endel kvinner tror at verdier og kvalitet hos mannen øker i takt med hvor kjekk han er. Av det jeg har observert fra folk rundt meg, er det nesten motsatt. Kjekke menn kan i større grad velge og vrake i kvinner og ghoster oftere fordi de vet de kan få nye kvinner.

Hun må droppe tinder og alle slags digitale datevarianter og bare bli kjent naturlig. Jeg vet ikke hvor dere bor, men det må da være muligheter for å treffe folk sosialt uten alkohol der dere bor?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sannhetsøkende skrev (9 timer siden):

Så sytete du er. Det er da kvinner som nøyer seg med en eller annen også. Nei det er ikke optimalt, men noen gjør det. Ment tviler på at alle nøyer seg enten med den ene eller andre. Ikke alle menn tenker kun på utseende. Også er det dette med smak og behag. Ikke alle menn vil ha samme dame. 
Men kan såklart være noe med dere også. Når det er noe galt med alle menn så er det på tide og ta en titt på seg selv. Kanskje det er slike meninger som dette som frastøter menn dere møter. 

Det er da ikke sytete å påpeke at det er ugreit å ta til takke med noen. Helt uavhengig av hvem som gjør det, men fratar den andre personen muligheten til å finne noen som virkelig kan elske dem. Et voksent menneske burde klare seg alene, og heller være alene om man ikke finner noen man elsker. Jeg forstår virkelig ikke vitsen med å være i et forhold med noen som bare er grei nok, da er jeg heller alene. Og det burde alle være. Og alle burde slippe å være en som blir tatt til takke med.

Forresten behøver du ikke bekymre deg for meg. Jeg har ikke vært på leting etter mannfolk på lenge, og ikke skal jeg begynne å lete igjen heller. Menn og dating er rett og slett ikke noe for meg. Det finnes så utrolig mye annet der ute som gir meg så mye mer, som får meg til å føle meg så utrolig mye bedre. Jeg trenger for eksempel ikke bekymre meg for om venner, slekt eller hobbyer tar til takke med meg, og bare den ene tingen gjør at tilværelsen er bedre uten menn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tror heller ikke menn er så overfladiske, i utgangspunktet. Men jeg tror både menn og kvinner påvirkes av at det alltids kan finnes noe bedre, hvis du skjønner? En endeløs strøm av "aktuelle kandidater" gjør at man kanskje aldri satser på noen 100 %? 

Jeg begriper ikke hvorfor kvinner og menn benytter seg av tinder om målet er å finne kjærligheten. Den eksisterer nesten ikke på tinder. Tinder er moderne prostitusjon uten penger som betalingsmåte, men kropper.

Skru av! Gå ut og bli kjent med noen. Du har helt rett i det du skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da ikke sytete å påpeke at det er ugreit å ta til takke med noen. Helt uavhengig av hvem som gjør det, men fratar den andre personen muligheten til å finne noen som virkelig kan elske dem. Et voksent menneske burde klare seg alene, og heller være alene om man ikke finner noen man elsker. Jeg forstår virkelig ikke vitsen med å være i et forhold med noen som bare er grei nok, da er jeg heller alene. Og det burde alle være. Og alle burde slippe å være en som blir tatt til takke med.

Forresten behøver du ikke bekymre deg for meg. Jeg har ikke vært på leting etter mannfolk på lenge, og ikke skal jeg begynne å lete igjen heller. Menn og dating er rett og slett ikke noe for meg. Det finnes så utrolig mye annet der ute som gir meg så mye mer, som får meg til å føle meg så utrolig mye bedre. Jeg trenger for eksempel ikke bekymre meg for om venner, slekt eller hobbyer tar til takke med meg, og bare den ene tingen gjør at tilværelsen er bedre uten menn. 

Så hvor ligger grensen mellom å ta til takke med og å være den man vil ha?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thanos skrev (1 minutt siden):

Jeg begriper ikke hvorfor kvinner og menn benytter seg av tinder om målet er å finne kjærligheten. Den eksisterer nesten ikke på tinder. Tinder er moderne prostitusjon uten penger som betalingsmåte, men kropper.

Skru av! Gå ut og bli kjent med noen. Du har helt rett i det du skriver.

Jeg kjenner mange som har funnet kjærligheten på Tinder. I tillegg er det ikke så lett å komme seg ut og møte noen om man har barn, for eksempel. Jeg er nå stort sett på lekeplassen og Leos lekeland, det er særdeles lite sjekking som foregår der altså. Men jeg er enig i at Tinder er håpløst, særlig som nevnt for en dame som ikke er vakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner mange som har funnet kjærligheten på Tinder. I tillegg er det ikke så lett å komme seg ut og møte noen om man har barn, for eksempel. Jeg er nå stort sett på lekeplassen og Leos lekeland, det er særdeles lite sjekking som foregår der altså. Men jeg er enig i at Tinder er håpløst, særlig som nevnt for en dame som ikke er vakker. 

Om damer bare hadde visst hvor lite "vakker" betyr, når man først treffer noen man faller for.....

Den man faller for ÉR vakker. Men da har man først fallt for det som gjør at et forhold varer, nemlig personligheten. På tinder er det motsatt. Der er kropp, status og hvor gode bilder man tar, avgjørende. Trist!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Thanos skrev (22 minutter siden):

Om damer bare hadde visst hvor lite "vakker" betyr, når man først treffer noen man faller for.....

Den man faller for ÉR vakker. Men da har man først fallt for det som gjør at et forhold varer, nemlig personligheten. På tinder er det motsatt. Der er kropp, status og hvor gode bilder man tar, avgjørende. Trist!

Ja, jeg er enig. På Tinder har man ikke sjans, fordi personligheten først vises når man får en sjanse. Og det får man ikke om man ikke er smellvakker. Det er en trist, ond sirkel. Fint for de som ser bra ut da.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg er enig. På Tinder har man ikke sjans, fordi personligheten først vises når man får en sjanse. Og det får man ikke om man ikke er smellvakker. Det er en trist, ond sirkel. Fint for de som ser bra ut da.

I lengden er det ikke fint for dem heller. De får nok pult, men treffer nok ikke drømmeprinsene sine der de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nisselue skrev (40 minutter siden):

Tenker, og det er en slags kjernetanke, at man må finne en person som totalt sett er god nok, og så tenke at man skaper det man vil ha sammen. 

Da må man luke bort to tanker, den første er at det alltid er noe bedre rundt neste sving, og den andre er tanken om at kjærligheten er en slags metafysisk kraft som er "sann" og "ekte" og treffer deg med en skjebnetung kraft. Og så må alle tullebukker og urealistiske romantikere/fuckboys/fuckgirls bare annonsere det på forhånd, så vi andre slipper å forholde oss til det.

Anonymkode: edd98...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nisselue skrev (46 minutter siden):

Nå gjør du deg bare vrang. De utelukker hverandre, så det burde ikke være veldig vanskelig å forstå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...