Gå til innhold

Hva ser menn etter egentlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (30 minutter siden):

 

Og selv om menn er mer visuelle,så kan ikke alle der velge og vrake heller. 

Ja, det er sikkert mange kvinner der ute som drømmer om å bli trøstepremien for han som ikke får det han egentlig vil ha. 

Helt alvorlig, det du sier bare underbygger mine mistanker om at menn ikke er i stand til å elske noen, eventuelt ikke elske andre enn seg selv. De bare tar til takke når de innser at de ikke får de gudinnene de egentlig vil ha, men det er ikke noe kompliment å bli tatt til takke med, og de fleste kvinner ønsker ikke å være den som blir tatt til takke med.

Hva er egentlig vitsen med å være i et forhold om man ikke elsker den andre? Da er det jo mye bedre å være singel. Om man ikke finner det man egentlig vil ha, eller ikke kan få det, så er det mye bedre å holde seg singel. Da gir man også den man tar til takke med en sjanse til å finne noen som virkelig elsker vedkommende. 

Anonymkode: 0b741...7df

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er sikkert mange kvinner der ute som drømmer om å bli trøstepremien for han som ikke får det han egentlig vil ha. 

Helt alvorlig, det du sier bare underbygger mine mistanker om at menn ikke er i stand til å elske noen, eventuelt ikke elske andre enn seg selv. De bare tar til takke når de innser at de ikke får de gudinnene de egentlig vil ha, men det er ikke noe kompliment å bli tatt til takke med, og de fleste kvinner ønsker ikke å være den som blir tatt til takke med.

Hva er egentlig vitsen med å være i et forhold om man ikke elsker den andre? Da er det jo mye bedre å være singel. Om man ikke finner det man egentlig vil ha, eller ikke kan få det, så er det mye bedre å holde seg singel. Da gir man også den man tar til takke med en sjanse til å finne noen som virkelig elsker vedkommende. 

Anonymkode: 0b741...7df

Nå vil jeg ikke gi feil inntrykk av venninnen min. Hun er mer enn bare pen, hun er smart, snill, kreativ og en av de mest fantastiske personene jeg vet om. Hun har studert lenge og hadde en god jobb før hun ble syk. 

Det som forundrer meg er at begge går etter samme type menn og hun her får menn til å gjøre omtrent alt for henne mens de ordentlige snille mennene med god jobb vil ikke ha nr 2.

Nr 1 er kanskje bittelitt penere og er lavere/mer petite med former enn 2, men begge er pene damer. 

Nr 1 kunne sikkert giftet seg tre ganger etter at hun på eget initiativ skilte seg hvis hun ville.

Jeg synes det er interessant for begge er i mine øyne veldig bra damer, og jeg er overrasket over at menn med ambisjoner heller vil ha hun på AAP.

Er det fordi de fritt kan gjøre karriere da? Beskyttelsesinstinkt? Hun har rike foreldre og hadde en bra betalt  jobb før så hun er ikke fattig og in need liksom. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er sikkert mange kvinner der ute som drømmer om å bli trøstepremien for han som ikke får det han egentlig vil ha. 

Helt alvorlig, det du sier bare underbygger mine mistanker om at menn ikke er i stand til å elske noen, eventuelt ikke elske andre enn seg selv. De bare tar til takke når de innser at de ikke får de gudinnene de egentlig vil ha, men det er ikke noe kompliment å bli tatt til takke med, og de fleste kvinner ønsker ikke å være den som blir tatt til takke med.

Hva er egentlig vitsen med å være i et forhold om man ikke elsker den andre? Da er det jo mye bedre å være singel. Om man ikke finner det man egentlig vil ha, eller ikke kan få det, så er det mye bedre å holde seg singel. Da gir man også den man tar til takke med en sjanse til å finne noen som virkelig elsker vedkommende. 

Anonymkode: 0b741...7df

Tror mange menn er litt sosialt hemma, de ser på damer som stash/møbler som skal passe inn i deres liv som det er fra før, og så skjønner de ikke at kvinner har masse egne ønsker og eget liv, og definitivt ikke at de må gi og tilpasse for at ting skal bli bra

Anonymkode: edd98...1ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå vil jeg ikke gi feil inntrykk av venninnen min. Hun er mer enn bare pen, hun er smart, snill, kreativ og en av de mest fantastiske personene jeg vet om. Hun har studert lenge og hadde en god jobb før hun ble syk. 

Det som forundrer meg er at begge går etter samme type menn og hun her får menn til å gjøre omtrent alt for henne mens de ordentlige snille mennene med god jobb vil ikke ha nr 2.

Nr 1 er kanskje bittelitt penere og er lavere/mer petite med former enn 2, men begge er pene damer. 

Nr 1 kunne sikkert giftet seg tre ganger etter at hun på eget initiativ skilte seg hvis hun ville.

Jeg synes det er interessant for begge er i mine øyne veldig bra damer, og jeg er overrasket over at menn med ambisjoner heller vil ha hun på AAP.

Er det fordi de fritt kan gjøre karriere da? Beskyttelsesinstinkt? Hun har rike foreldre og hadde en bra betalt  jobb før så hun er ikke fattig og in need liksom. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Det er utnyttelsesinstinkt, ikke beskytterinstinkt

Anonymkode: edd98...1ad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror mange menn er litt sosialt hemma, de ser på damer som stash/møbler som skal passe inn i deres liv som det er fra før, og så skjønner de ikke at kvinner har masse egne ønsker og eget liv, og definitivt ikke at de må gi og tilpasse for at ting skal bli bra

Anonymkode: edd98...1ad

Hun venninnen min har personlighet og det er heller de som tilpasser seg henne. Jeg har flere ganger bedt henne om datingråd disse mennene skjemmer henne bort med tjenester og gaver. Og det er kvalitetsmenn. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De vil jo ha noe seriøst med kun nr 1. Om man skal tenke langsiktig er ikke det bedre med en mor som jobber?

Anonymkode: 7c33c...4e0

Høy utdannelse betyr gjerne høy IQ, både IQ og utseende erog du vil jo gjerne ha pene smarte barn.

MEN Ufør har også en høy grad av arvelighet, så her må man virkelig passe seg. 

Anonymkode: 2163d...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høy utdannelse betyr gjerne høy IQ, både IQ og utseende erog du vil jo gjerne ha pene smarte barn.

MEN Ufør har også en høy grad av arvelighet, så her må man virkelig passe seg. 

Anonymkode: 2163d...16c

Hun er på AAP fordi hun ble utsatt for en ulykke og har hatt smerter etterpå. Kan mest sannsynlig jobbe igjen en dag og hun studerer noe nytt nå.

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå vil jeg ikke gi feil inntrykk av venninnen min. Hun er mer enn bare pen, hun er smart, snill, kreativ og en av de mest fantastiske personene jeg vet om. Hun har studert lenge og hadde en god jobb før hun ble syk. 

Det som forundrer meg er at begge går etter samme type menn og hun her får menn til å gjøre omtrent alt for henne mens de ordentlige snille mennene med god jobb vil ikke ha nr 2.

Nr 1 er kanskje bittelitt penere og er lavere/mer petite med former enn 2, men begge er pene damer. 

Nr 1 kunne sikkert giftet seg tre ganger etter at hun på eget initiativ skilte seg hvis hun ville.

Jeg synes det er interessant for begge er i mine øyne veldig bra damer, og jeg er overrasket over at menn med ambisjoner heller vil ha hun på AAP.

Er det fordi de fritt kan gjøre karriere da? Beskyttelsesinstinkt? Hun har rike foreldre og hadde en bra betalt  jobb før så hun er ikke fattig og in need liksom. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Bare så det er klart, jeg har ikke ment å si noe galt om venninnene dine. Eller deg, for den del. Jeg snakker mer generelt, med utgangspunkt i hvordan mann, og anonyme brukere jeg tolker som menn, svarer i denne tråden. De får det til å høres ut som kun utseende betyr noe, og langt ned på lista kommer andre ting som personlighet, felles interesser og verdier og så videre. Det virker som kvinner for dem er et tomt skall, et trendy tilbehør som skal vises frem og gi status. Om trent som enkelte andre bruker dyre klokker, biler eller vesker.

Jeg har ikke noe ønske om å være noens trendy tilbehør, og det burde ingen andre ha heller. Vi kvinner burde ha som mål å bli elsket, ikke valgt som en gjenstand som ser dekorativ ut i stua, som besøkende kan beundre. 

Anonymkode: 0b741...7df

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Man blir ikke ghostet for ikke å være pen nok. Om hun ikke er pen nok for noen vil hun ikke bli kontaktet så åpenbart er hun pen nok for de som kontakter henne. Så møtes de (en eller flere ganger?) og så blir hun ghostet.

Skjer dette etter sex velger hun feil type menn og skjer det før har hun enten bilder av noen andre i sjekkeappen eller profilen er full av løgn eller så har hun en så ufyselig personlighet når hun er sammen med menn at de ikke orker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare så det er klart, jeg har ikke ment å si noe galt om venninnene dine. Eller deg, for den del. Jeg snakker mer generelt, med utgangspunkt i hvordan mann, og anonyme brukere jeg tolker som menn, svarer i denne tråden. De får det til å høres ut som kun utseende betyr noe, og langt ned på lista kommer andre ting som personlighet, felles interesser og verdier og så videre. Det virker som kvinner for dem er et tomt skall, et trendy tilbehør som skal vises frem og gi status. Om trent som enkelte andre bruker dyre klokker, biler eller vesker.

Jeg har ikke noe ønske om å være noens trendy tilbehør, og det burde ingen andre ha heller. Vi kvinner burde ha som mål å bli elsket, ikke valgt som en gjenstand som ser dekorativ ut i stua, som besøkende kan beundre. 

Anonymkode: 0b741...7df

Jeg er helt enig med deg, og tenker mer feminisme er kuren. De må bare ta inn at damer må høres på og ikke er ting

Anonymkode: edd98...1ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare så det er klart, jeg har ikke ment å si noe galt om venninnene dine. Eller deg, for den del. Jeg snakker mer generelt, med utgangspunkt i hvordan mann, og anonyme brukere jeg tolker som menn, svarer i denne tråden. De får det til å høres ut som kun utseende betyr noe, og langt ned på lista kommer andre ting som personlighet, felles interesser og verdier og så videre. Det virker som kvinner for dem er et tomt skall, et trendy tilbehør som skal vises frem og gi status. Om trent som enkelte andre bruker dyre klokker, biler eller vesker.

Jeg har ikke noe ønske om å være noens trendy tilbehør, og det burde ingen andre ha heller. Vi kvinner burde ha som mål å bli elsket, ikke valgt som en gjenstand som ser dekorativ ut i stua, som besøkende kan beundre. 

Anonymkode: 0b741...7df

Jeg er helt enig med deg. Jeg har jo hatt de samme tankene når jeg ser hvor populær hun syke venninnen min er kontra hun som i mine øyne stiller ca likt, men jobber.

Jeg blir trist av svarene og håper ikke menn vil ha noen som de tror er avhengig av dem. 

Det virker også som om utseende betyr alt, det trodde jeg ikke. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Menn ser etter skjønnhet og tilgjengelighet, noe som din førstnevnte venninne spesielt har.

Menn med million lønn er ikke økonomisk avhengig av å ha en høy utdannet og karrière-kvinne. Tross alt er hans romslige inntekt stor nok til å dekke for dem begge.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nisselue skrev (2 minutter siden):

Man blir ikke ghostet for ikke å være pen nok. Om hun ikke er pen nok for noen vil hun ikke bli kontaktet så åpenbart er hun pen nok for de som kontakter henne. Så møtes de (en eller flere ganger?) og så blir hun ghostet.

Skjer dette etter sex velger hun feil type menn og skjer det før har hun enten bilder av noen andre i sjekkeappen eller profilen er full av løgn eller så har hun en så ufyselig personlighet når hun er sammen med menn at de ikke orker.

Hun datet en mann i ca 1 mnd. Han gjør det slutt fordi han ikke har de rette følelsene. Så dater hun en ny i noen uker. 

Dette er ei supersnill, kul dame med bra jobb (leder innen kommunikasjon). 

Hun har ikke sex veldig tidlig og jeg synes hun er flink til å velge menn som fremstår seriøse. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye er gjort om kvinnen har en tights på seg som viser rumpa og en overdel som avslører puppene litt. Menn er enkle sånn sett. 

Anonymkode: a6e9f...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (3 minutter siden):

Menn ser etter skjønnhet og tilgjengelighet, noe som din førstnevnte venninne spesielt har.

Menn med million lønn er ikke økonomisk avhengig av å ha en høy utdannet og karrière-kvinne. Tross alt er hans romslige inntekt stor nok til å dekke for dem begge.

 

Men ingen vil bli eid av andre, eller at andre skal ha overtaket hvis økonomien er skjev, er det det som skjer. Første bud for damer som vil ha frihet og rett til å bestemme like mye som mennene sine. 

Anonymkode: edd98...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun datet en mann i ca 1 mnd. Han gjør det slutt fordi han ikke har de rette følelsene. Så dater hun en ny i noen uker. 

Dette er ei supersnill, kul dame med bra jobb (leder innen kommunikasjon). 

Hun har ikke sex veldig tidlig og jeg synes hun er flink til å velge menn som fremstår seriøse. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Ok. Det er jo ikke å ghoste da. Han har jo til og med forklart hvorfor han ikke vil fortsette. Men uansett så velger hun jo da tydeligvis menn hun ikke har noen kjemi med. Gjentar dette seg er det mer sansynlig at problemet er at hun ikke kjenner seg selv og sine egne behov godt nok. Da vil hun jo velge en puslespillbit som ikke passer dersom hun ikke kjenner sine egne kanter godt nok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes at ts er litt rar. Hun på AAP blir jo faktisk fremstilt som mer attraktiv. AAP er jo begrenset i tid, og hun får ikke det uten å yte noe tilbake, jobb, skole tiltak, behandling etc. Jeg tipper at hun er en mer livsglad dame. Jeg vil gjerne ha ei som er blitt syk, og tar tak i ting ved å endre yrke. Hun viser jo at det er tak i henne. Jeg liker damer med tak i. 

Anonymkode: 631e0...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nisselue skrev (Akkurat nå):

Ok. Det er jo ikke å ghoste da. Han har jo til og med forklart hvorfor han ikke vil fortsette. Men uansett så velger hun jo da tydeligvis menn hun ikke har noen kjemi med. Gjentar dette seg er det mer sansynlig at problemet er at hun ikke kjenner seg selv og sine egne behov godt nok. Da vil hun jo velge en puslespillbit som ikke passer dersom hun ikke kjenner sine egne kanter godt nok.

Mulig hun er uheldig, du har rett i det.

Synes egentlig begge disse har høy selvinnsikt likevel lykkes nr 1 så mye mer. Jeg skjønner jo at deres situasjon ikke kan sammenlignes opp mot hverandre, men når nr 1 ender opp med menn som vil gå i parterapi for å få det til å funke, vil beholde barn etter noen mnd, introduserer henne til foreldre etter en måned, så klarer jeg ikke å tro at nr 1 kun har flaks og nr 2 uflaks. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes at ts er litt rar. Hun på AAP blir jo faktisk fremstilt som mer attraktiv. AAP er jo begrenset i tid, og hun får ikke det uten å yte noe tilbake, jobb, skole tiltak, behandling etc. Jeg tipper at hun er en mer livsglad dame. Jeg vil gjerne ha ei som er blitt syk, og tar tak i ting ved å endre yrke. Hun viser jo at det er tak i henne. Jeg liker damer med tak i. 

Anonymkode: 631e0...146

Hvordan er jeg rar? Dette er to i mine øyne helt fantastiske damer og det har jeg skrevet. Jeg svarer på det folk spør om.

For ordens skyld jeg ønsker begge alt godt og håper begge blir lykkelige, men jeg synes det er rart at to ca like attraktive damer blir behandlet så forskjellig.

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Samme år var det 221 022 personer med bruttoinntekt på 1 million kroner eller mer. Av disse var 81 % menn og 19 % kvinner. 81 % av de som tjener over 1 million er menn | huninvesterer.no

Det er en ganske drøy påstand... Det er rundt regnet 179'000 menn...

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...