Gå til innhold

Hva ser menn etter egentlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

newman01 skrev (Akkurat nå):

Samme år var det 221 022 personer med bruttoinntekt på 1 million kroner eller mer. Av disse var 81 % menn og 19 % kvinner. 81 % av de som tjener over 1 million er menn | huninvesterer.no

Det er en ganske drøy påstand... Det er rundt regnet 179'000 menn...

Haha ok beklager det er vel nærmere 6-7  3/4 veldig seriøst. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 1 kan de føle seg overlegne. Nr. 2 kan være en trussel mot følelsen av å være den O store viktige mann.

Anonymkode: 581db...1c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha hushjelp, psykolog, mamma og puledokke i ett.

Anonymkode: 6ca3e...a30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (27 minutter siden):

Menn ser etter skjønnhet og tilgjengelighet, noe som din førstnevnte venninne spesielt har.

Menn med million lønn er ikke økonomisk avhengig av å ha en høy utdannet og karrière-kvinne. Tross alt er hans romslige inntekt stor nok til å dekke for dem begge.

 

Nei, de vil vel helst ikke ha en karrierekvinne. Fint å slippe konkurranse om tid, penger og tilgjengelighet. Det er mitt klare inntrykk.

Anonymkode: 16ef9...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil ha hushjelp, psykolog, mamma og puledokke i ett.

Anonymkode: 6ca3e...a30

Kun det sistnevnte. Som psykolog er det jo i 9/10 tilfeller mannen som fungerer som. 

Anonymkode: 46ccb...5e6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, de vil vel helst ikke ha en karrierekvinne. Fint å slippe konkurranse om tid, penger og tilgjengelighet. Det er mitt klare inntrykk.

Anonymkode: 16ef9...3ce

TS her. Kanlure.

Møtte dem begge på middag i forrige uke. Han er veldig sympatisk og vi jobber i samme bransje. Vi begynte å snakke om jobb og da sa han "Før var jobb prioriteringen min. Nå handler det om å tjene greit og å ta vare på de to " (han refererte til barnet). 

Fikk også inntrykk av at han synes det er positivt at barnet kan bli hjemme til det er nesten 2 år. Han snakket også om "neste barn", da sa venninnen min raskt "hvis det blir flere." 

Hun vil jo praktisere faget hun studerer nå. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, de vil vel helst ikke ha en karrierekvinne. Fint å slippe konkurranse om tid, penger og tilgjengelighet. Det er mitt klare inntrykk.

Anonymkode: 16ef9...3ce

"åÅÅåeeh.. jeg ønsker meg en flott kvinne som tjener masse penger og hun er trygg i jobben med fantastiske utsikter. Med masse penger skal vi dra på dyre ferier sammen og reise til hytten hver påske!" - Mann som vil ha karrièrekvinne?

Spøk til side: Det er ikke dumt å ha to solide inntekter, men skjønnhet trumfer karrière. Eksemplet til TS er jo en direkte bevis for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Veldig enkelt og vanskelig svar til dette.  
De 2 damene er 2 forskjellige damer med forskjellige smak og ønsker om hvordan en mann skal være etc.  

Samt de er forskjellige. Hun ene kan være super snill og andre være super bitch.  
 

Så merkes det at du nevner menn og inntekten demmers. 
 

Feil nr 1.

Jeg forteller aldri en dame hvor mye penger jeg tjener eller har på bok  eller hva eiendommene mine er verdt, lån etc   Pga Damer som går etter cash trenger jeg ikke. Da kan jeg heller kjøpe horer, kan jeg heller betale dem 20 000 for en natt og bli kvitt dem igjen uten bråk 😘

Heldigvis sluppet og utforske den delen av livet. 
 

Kjærlighet skal være enkelt. Må man streve og jobbe etc. da er det feil person man har møtt. 
 

 


 

Anonymkode: 6e3e4...c0a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg så mange dumme svar. Lite gjennomtenkt skvip. Selvfølgelig bryr vi oss om mer enn utseende. Det viktigste er glimt i øyet, så har man forskjellige preferanser på personlighet. Noen ting går igjen så klart.

Synes temaet er kjedelig så gidder ikke å gå i dybden, ville bare si at dere må ikke tro på de som kommer med flåsete ugjennomtenkte svar. Vet at mange kan si sånt, men når man har en litt dypere samtale med noen så er det de færreste menn som egentlig mener det. Det er noe man sier for å "tøffe seg". Teit er det. Er mann så har snakket med og observert mange kamerater og bekjente menn.

Utseende er det første man legger merke til og det letteste å si, men det er absolutt ikke det eneste som er viktig. På ONS er det mye viktigere så klart men selv da er det ikke det eneste som betyr noe.

Anonymkode: d38a3...fde

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ska inte se bort i från att en del män känner sig hotade eller mindre värda om de har en kvinna som tjänar mer än dem själva och är framgångsrik. Tyvärr.

Väninnan som går på AAP har antagligen också mer tid tillgänglig för mannen och är på så sätt "lättare" att träffas på hans premisser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig enkelt og vanskelig svar til dette.  
De 2 damene er 2 forskjellige damer med forskjellige smak og ønsker om hvordan en mann skal være etc.  

Samt de er forskjellige. Hun ene kan være super snill og andre være super bitch.  
 

Så merkes det at du nevner menn og inntekten demmers. 
 

Feil nr 1.

Jeg forteller aldri en dame hvor mye penger jeg tjener eller har på bok  eller hva eiendommene mine er verdt, lån etc   Pga Damer som går etter cash trenger jeg ikke. Da kan jeg heller kjøpe horer, kan jeg heller betale dem 20 000 for en natt og bli kvitt dem igjen uten bråk 😘

Heldigvis sluppet og utforske den delen av livet. 
 

Kjærlighet skal være enkelt. Må man streve og jobbe etc. da er det feil person man har møtt. 
 

 


 

Anonymkode: 6e3e4...c0a

Jeg tror ikke de vet dette på forhånd men når de kun dater CFOs CTOs og folk som har startet eget har de vel en mistanke. 

Jeg har vel en følelse av at kanskje spesielt nr 1 vil ha noen med karriere siden hennes rike far er ganske dømmende. Men det vet jeg ikke.

Begge har et bra menneskesyn og har i yngre år datet mindre ressurssterke menn også. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Men ingen vil bli eid av andre, eller at andre skal ha overtaket hvis økonomien er skjev, er det det som skjer. Første bud for damer som vil ha frihet og rett til å bestemme like mye som mennene sine. 

Anonymkode: edd98...1ad

Kanskje første bud stemmer. Noe som tyder på at menn som skaffer seg utdanning, jobb og resurser, gjør det for å bli attraktiv som en partner for et samhold og familieliv.

Når kvinner skaffer seg utdanning, jobb og resurser, gå gjør de det for å slippe 🤷‍♂️ 

Når det gjelder "bli eid" eller "andre skal ha overtaket" blir dette presentert som om hun skulle vært lenket fast til komfyren, og ignorer helt at i et balansert forhold, så er det mye annet som spiller inn enn bare hva som står på lønnslippen.

En mann med solid inntekt og økonomi blir betraktet som en attraktiv mann, i motsetning til en mann som er arbeidsledig. Det er ikke sensasjonelt å si at kvinner ofte flokker seg til den rikere halvdelen av menn. Innenfor disse rammene velger hun selv bokstavelig talt en mann som i dine ord "eier" henne, bare fordi han tjener mer enn henne. 

Så du mener at venninnen av TS som er på AAP er eid av disse mennene med millionlønn? Sist gang jeg leste TS, så har hun datet flere menn med millionlønn, og til og med stiftet en familie med den siste. Vil ikke påstå at hun har blitt "eid" noen gang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva menn ser etter er sikkert avhengig av hvor i livet de er.

Nr. 1 later til å dreie mennene rundt lillefingeren og det blir enten hun eller de leie av og hun slår opp enten fordi hun ikke møter motstand eller de ikke kan opprettholde interessen eller standarden. Nå har hun snart barn og dette kan gå begge veier.

Nummer 2 later til å være seriøs. Dette med å kunstig vente med sex synes jeg er tull. Derimot at det ikke utvikles følelser er en god grunn til å gi seg. 

Sex, intimitet, gjøre ting sammen, utveksle meninger med en dame som gir deg sug i magen er ting å se etter.

Menn blir absolutt forelsket. Bare sånn til etteretning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvordan er jeg rar? Dette er to i mine øyne helt fantastiske damer og det har jeg skrevet. Jeg svarer på det folk spør om.

For ordens skyld jeg ønsker begge alt godt og håper begge blir lykkelige, men jeg synes det er rart at to ca like attraktive damer blir behandlet så forskjellig.

Anonymkode: 7c33c...4e0

Du omtaler jo selv den ene som penere. Smiler hun mer? Ler hun mer? Flørter hun mer? Dette er våre menns førsteinntrykk. Jeg skal ikke påberope meg å snakke for alle menn, men slikt liker de fleste menn. Jeg kjenner kvinner som er i kategorien blendende vakker. Men de smiler lite, de ler sjeldent og har knapt dradd en spøk. De er helt uaktuell å date. Kanskje Hu på AAP har bedre øyne? 

Anonymkode: 631e0...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flintis skrev (1 minutt siden):

Hva menn ser etter er sikkert avhengig av hvor i livet de er.

Nr. 1 later til å dreie mennene rundt lillefingeren og det blir enten hun eller de leie av og hun slår opp enten fordi hun ikke møter motstand eller de ikke kan opprettholde interessen eller standarden. Nå har hun snart barn og dette kan gå begge veier.

Nummer 2 later til å være seriøs. Dette med å kunstig vente med sex synes jeg er tull. Derimot at det ikke utvikles følelser er en god grunn til å gi seg. 

Sex, intimitet, gjøre ting sammen, utveksle meninger med en dame som gir deg sug i magen er ting å se etter.

Menn blir absolutt forelsket. Bare sånn til etteretning.

Jeg synes vel egentlig de opptrer ganske likt i dating-fasen. Begge har aktive liv og interesser. 

Ingen av disse to har sex på første, andre eller tredje date og det har gått veldig bra for nummer en. 

Nummer 1 er den som alltid dumper (en ville begynne i parterapi for å få forholdet til å funke etter tre mnd) og nr 2 blir alltid dumpet.

Jeg har møtt begge med partner i datingfasen og synes begge er laid back. Nummer 1 er veldig vant til å få det hun vil ha både av foreldre, i jobb og partnere. Mulig det skinner gjennom. 

Synes begge har feminine verdier og holdninger, så ikke noen "ulikhet " her heller.

Nummer 1 er kanskje mer utadvendt og veldig flink til å se andre mennesker, men nummer 2 er ikke dårlig hun heller. 

Synes det er fint med svar som dette som er seriøse, så kanskje jeg kan hjelpe nr 2 litt. Hun har faktisk spurt hvorfor "Xxxxxxx lykkes så mye lettere enn henne  "

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du omtaler jo selv den ene som penere. Smiler hun mer? Ler hun mer? Flørter hun mer? Dette er våre menns førsteinntrykk. Jeg skal ikke påberope meg å snakke for alle menn, men slikt liker de fleste menn. Jeg kjenner kvinner som er i kategorien blendende vakker. Men de smiler lite, de ler sjeldent og har knapt dradd en spøk. De er helt uaktuell å date. Kanskje Hu på AAP har bedre øyne? 

Anonymkode: 631e0...146

Hun på AAP er halvt indisk (indisk mor) og har veldig store øyne. Hun andre er blond og har veldig blå pene øyne. 

Jeg synes begge er utadvendte og flinke til å komme i kontakt med folk. Nummer en er kanskje hakket bedre, men minimalt. Tror nummer en kan være litt barnslig og leken spesielt rundt barn. 

Flere kamerater har sagt begge er sjarmerende. 

 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter en snill, blid og normal kvinne med beina plantet på jorda. Helst introvert, og så enkel og A4 som du kan få det. Må altså like livet slik det er uten å overkompensere eller jage etter spenning. 

Aller helst barnløs, men har hun barn så maks ett barn på over 10+ år. 

Har hun skavanker, arr og andre livsmerker og livserfaringer, så er det utelukkende et pluss. 

ikke ha fillers, store heldekkende tatoveringer, silikon og/eller drapsvåpennegler.

MÅ være +/- 10kg rundt normalvektig BMI, da jeg ikke tiltrekkes av overvekt. Det er et stort pluss om hun har flat rumpe og små bryst. Mugger og bred ræv er ikke noe for meg. 

Jobbstatus, inntekt, boforhold, venner og andre kapitaliserte eller sosiale ting bryr jeg meg ikke om. Så om hun går på AAP eller har en god jobb betyr nada niks. Men ser helst at hun ikke er "tinderskadet", derav storforlangende, er vant med å vasse i tilbud og har lav terskel for å bare dumpe og gå videre. Har hun rykte på seg for å "pule rundt", så roper jeg NEI TAKK til henne. 

Har vært i et forhold siden jeg var 17 år til 29 år, men har siden jeg ble singel (7 år siden nå) ikke klart å finne en slik kvinne. Så har gitt opp å søke og har erklært meg evig singel, og forventer å gå inn i alderdommen enslig. 

Anonymkode: 3e15a...524

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, det har ingenting å si om hun er uføretrygdet heller. Det eneste som da betyr noe er funksjonsevnen. Altså hva som feiler henne, hvordan hun fungerer i livet, hvilke holdninger hun har til situasjonen, hvilke hensyn som må taes og fremtidsutsikter. 

Anonymkode: 3e15a...524

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...