Gå til innhold

Hva ser menn etter egentlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Venninnen min er ganske pen og slank, høyt utdannet, men på AAP. En annen venninne er i full jobb, super engasjert og søt hun også, men kanskje ikke like pen. Begge er positive, utadvendte, snille. 

Førstnevnte har de siste tre årene datet samtlige menn som tjener godt over millionen og er den som går fra forholdet. Tre har  hun datet over flere mnd. Nå er hun gravid og han ønsket å beholde selv om de hadde kjent hverandre i fire måneder. 

Den andre venninnen min blir ghostet og forlatt hele tiden. 

Jeg anser disse som ca like attraktive, skjønner ikke forskjellen her.

Innspill for jeg er oppriktig interessert. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Du anser disse som like attraktive, men det gjør ikke menn. 

Du anser den ene som mindre pen. Menn er visuelle. Så enkelt kan det være. 

Menn og kvinner finner ulike ting attraktive hos det andre kjønn. Selv om du finner hun ene veninnen din søt og hyggelig er det ikke nødvendigvis at menn ser de samme tingene. Menn og kvinner tenker ikke likt. Vi er ulike og blir trigget av ulike ting. 

Anonymkode: b1030...7a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du lister opp er ting man oppdager raskt. Resten, det man kaller personligheten, må man møte noen ganger for å danne et bilde av. Her vinner tydeligvis førstnevnte klart. Resten spiller ikke så stor rolle for menn så lenge de er attraktive nok. 

Anonymkode: 422a3...ee3

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis trygdeprinsessen er penest, trumfer det den andres trygge jobb. 

Anonymkode: 3c6be...766

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

kanskje ikke like pen

Tenker vi har forklaringen her. 

Anonymkode: f7f0c...624

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på AAP, hun har store mugger?

Anonymkode: a6e9f...791

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig bare utseende som betyr noe for dere menn? Er dere ikke ute etter noen å elske? Noen som kan bli dere beste venn, som dere deler alt med, som dere kan ha gode samtaler med, opplever ting med, "står i krigen" med? Er dere i det hele tatt i stand til å elske noen, eller blir dere bare kåte?

Nå vet vi jo ikke noe mer om venninnene til TS annet enn det hun skriver her, og det er foreløpig ikke så mange som har svart i tråden, samt nesten aller er anonyme så vi vet ikke om de er menn eller kvinner, men de svarene som har kommet er ikke akkurat oppløftende. Er virkelig alt annet underordnet et pent utseende?

Anonymkode: 0b741...7df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser etter et pent ansikt, pene pupper og pen rumpe

Anonymkode: c93f1...b31

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg nesten bare om utseende. 

Anonymkode: 31f7a...ae7

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det virkelig bare utseende som betyr noe for dere menn? Er dere ikke ute etter noen å elske? Noen som kan bli dere beste venn, som dere deler alt med, som dere kan ha gode samtaler med, opplever ting med, "står i krigen" med? Er dere i det hele tatt i stand til å elske noen, eller blir dere bare kåte?

Nå vet vi jo ikke noe mer om venninnene til TS annet enn det hun skriver her, og det er foreløpig ikke så mange som har svart i tråden, samt nesten aller er anonyme så vi vet ikke om de er menn eller kvinner, men de svarene som har kommet er ikke akkurat oppløftende. Er virkelig alt annet underordnet et pent utseende?

Anonymkode: 0b741...7df

Ja. Alternativt så ønsker de å pule fra seg med attraktive damer, helt til den dagen de tenker det er på tide å slå seg ned og få barn. Da tenker de kanskje litt på hvem som fremstår som ei som kunne blitt en god mor.

Anonymkode: 31f7a...ae7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det virkelig bare utseende som betyr noe for dere menn? Er dere ikke ute etter noen å elske? Noen som kan bli dere beste venn, som dere deler alt med, som dere kan ha gode samtaler med, opplever ting med, "står i krigen" med? Er dere i det hele tatt i stand til å elske noen, eller blir dere bare kåte?

Nå vet vi jo ikke noe mer om venninnene til TS annet enn det hun skriver her, og det er foreløpig ikke så mange som har svart i tråden, samt nesten aller er anonyme så vi vet ikke om de er menn eller kvinner, men de svarene som har kommet er ikke akkurat oppløftende. Er virkelig alt annet underordnet et pent utseende?

Anonymkode: 0b741...7df

I livet vil det alltid være slik at du foretrekker noen fremfor andre. Kvinner gjør jo også dette. Om to damer har samme kvaliteter, men den ene har et mer attraktivt ytre, er det ikke åpenbart at hun blir valgt først? 

 

Anonymkode: b1030...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja. Alternativt så ønsker de å pule fra seg med attraktive damer, helt til den dagen de tenker det er på tide å slå seg ned og få barn. Da tenker de kanskje litt på hvem som fremstår som ei som kunne blitt en god mor.

Anonymkode: 31f7a...ae7

Det finnes de damene som vi anser er for noe moro og uforpliktende, og det er de vi kunne tenkt å ha en lengre, seriøs relasjon med, introdusere for venner og familie, ta med i bryllup, dåp og konfirmasjon.

To kategorier der altså. 

Anonymkode: b1030...7a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja. Alternativt så ønsker de å pule fra seg med attraktive damer, helt til den dagen de tenker det er på tide å slå seg ned og få barn. Da tenker de kanskje litt på hvem som fremstår som ei som kunne blitt en god mor.

Anonymkode: 31f7a...ae7

Fint at stadig flere menn er ærlige om hvor overfladiske de er da. Da kan vi bare velge dem bort og skape gode liv alene, mens menn jaker på supermodellene sine. 

Anonymkode: 0b741...7df

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ute i den virkelige verden så har damer uansett utseende en mann. Her inne er det mye tullesvar.  Handler vel mer om personlighet. Kan være at hun andre frastøter seg menn pga væremåte mot dem. Kanskje noe ikke du vet ts. 

Og selv om menn er mer visuelle,så kan ikke alle der velge og vrake heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn ønsker seg en pen, kåt hushjelp. 

I tillegg til at førstnevnte er penest, er hun jo i tillegg på AAP, så hun kan stelle hjemme. 

Anonymkode: 86663...a87

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn ønsker seg en pen, kåt hushjelp. 

I tillegg til at førstnevnte er penest, er hun jo i tillegg på AAP, så hun kan stelle hjemme. 

Anonymkode: 86663...a87

Og så tror jeg det nesten kan være en fordel med AAP, fattige damer verken krangler eller forlater deg, det har e ikke råd til...😁

Mener forresten vi damer er like visuelle som menn, i hvert fall jeg. Skikkelig begeistra for pene menn 

Anonymkode: edd98...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det finnes de damene som vi anser er for noe moro og uforpliktende, og det er de vi kunne tenkt å ha en lengre, seriøs relasjon med, introdusere for venner og familie, ta med i bryllup, dåp og konfirmasjon.

To kategorier der altså. 

Anonymkode: b1030...7a7

Jeg synes jo nr 2 er like respektabel som nr 1.

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun på AAP, hun har store mugger?

Anonymkode: a6e9f...791

Herregud. Hun er veldig petite med store bryster. Men har det mye å si i et seriøst forhold??

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja. Alternativt så ønsker de å pule fra seg med attraktive damer, helt til den dagen de tenker det er på tide å slå seg ned og få barn. Da tenker de kanskje litt på hvem som fremstår som ei som kunne blitt en god mor.

Anonymkode: 31f7a...ae7

De vil jo ha noe seriøst med kun nr 1. Om man skal tenke langsiktig er ikke det bedre med en mor som jobber?

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og så tror jeg det nesten kan være en fordel med AAP, fattige damer verken krangler eller forlater deg, det har e ikke råd til...😁

Mener forresten vi damer er like visuelle som menn, i hvert fall jeg. Skikkelig begeistra for pene menn 

Anonymkode: edd98...1ad

Er jo hun som forlater forhold. Hun hadde veldig god jobb før hun ble så har stor fin leilighet og har rike foreldre. 

Anonymkode: 7c33c...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...