Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bildet
Skrevet
Thaila skrev (1 minutt siden):

Sant, spørsmålet som er interessant nå er om det var henne som tok initiativ til det, eller om det var flere som planla dette. Det ser ut som hun er aleine i bilen da. 

Var en dame til i bilen.

Skrevet
Gibralfaro skrev (Akkurat nå):

Men det var fortsatt en ulykke, og ikke en lignende sak som denne tråden handler om?

Vet ikke.. Vet bare at han var et mål på lik linje som sian.

• Liker 2
Skrevet
Gibralfaro skrev (3 minutter siden):

Men det var fortsatt en ulykke, og ikke en lignende sak som denne tråden handler om?

Det var den påstanden jeg lurte på også.

Skrevet
Thaila skrev (1 minutt siden):

Sant, spørsmålet som er interessant nå er om det var henne som tok initiativ til det, eller om det var flere som planla dette. Det ser ut som hun er aleine i bilen da. 

Initiativ?, vegtrafikkloven er ikke så veldig komplisert og hun var ikke alene i bilen. Det kommer veldig tydelig frem at de var to personer i bilen, begge er kvinner men du må se hele videoen for å se at den andre blir nesten dratt etter bilen før hun kommer seg inn.

• Liker 2
Skrevet
FryNor skrev (4 minutter siden):

Initiativ?, vegtrafikkloven er ikke så veldig komplisert og hun var ikke alene i bilen. Det kommer veldig tydelig frem at de var to personer i bilen, begge er kvinner men du må se hele videoen for å se at den andre blir nesten dratt etter bilen før hun kommer seg inn.

Mener du i den videoen på forsiden her? eller er det en annen. Så det var ei til der nå ja, men at hun ble dratt etter bilen veit jeg ikke om jeg fikk med meg.

Men uansett, som med selvmordsbombere f.eks så er det ikke sånn at de alltid gjør det på egent initiativ, de blir rekruttert til det. Så man veit jo ikke helt, men hun hørtes sur ut da.. 

Skrevet
Thaila skrev (2 minutter siden):

Mener du i den videoen på forsiden her? eller er det en annen. Så det var ei til der nå ja, men at hun ble dratt etter bilen veit jeg ikke om jeg fikk med meg.

Men uansett, som med selvmordsbombere f.eks så er det ikke sånn at de alltid gjør det på egent initiativ, de blir rekruttert til det. Så man veit jo ikke helt, men hun hørtes sur ut da.. 

Her er hele videoen: https://www.facebook.com/alternativmedia.no/videos/1697250127275876

Spol frem til 2:00:00 (to timer) ut i videoen så kan du se begge kvinnene som var i angrepsbilen.

VG har lagt ut en liten snutt av videoen men den er jo croppet til det ugjenkjennelige i typisk VG stil, eller rettere sagt så er den croppet og redigert for å passe bedre inn i VG sin politiske slagside.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bildet skrev (25 minutter siden):

Ser på videoen en gang til. Det er i alle fall minst tre bevisste forsøk på å kjøre på SIAN. Dette MÅ bli ubetinget fengsel i lengre tid. 

Det er mye mer interessant å se den laaaaange versjonen enn denne snutten. I praksis kjører Sian-gjengen rundt i Oslo i timesvis, der de får generelt lite oppmerksomhet og er særlig sure fordi politiet holder lav profil. Men de har en lang samtale med en meget sindig muslim som får Sian og co til å fremstå som mindre intelligente mennesker på et tidspunkt, samt noen andre muslimer som slukker en koranbrann og bare virker lei seg og stresset. I praksis er det nok bare flaks som gjør at Sian og co greier å rote frem hun damen som er villig til å ty til vold etter flere timer på farten: trolig på leit etter akkurat det. Lenken til lang versjon er postet av en annen bruker tidlig i tråden.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

majoriteten av ofre for terror fra islamister i verden er muslimer. så jeg vet ikke hvorfor folk som liker/er muslimer forsvarer islamistisk terror.  

• Liker 8
Skrevet
KrXs skrev (4 minutter siden):

majoriteten av ofre for terror fra islamister i verden er muslimer. så jeg vet ikke hvorfor folk som liker/er muslimer forsvarer islamistisk terror.  

Kanskje de liker ekstrem islam bedre enn moderat islam. Eller kanskje de ikke vet bedre :vetikke:

• Liker 3
Skrevet
Thaila skrev (2 minutter siden):

Apropo at de fortjener straff begge to så mener også politiet at Sian med vilje ville bli påkjørt! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy14Xq/politiet-tror-sian-lederen-ble-paakjoert-med-vilje

Jeg er ikke for at de skal lage den type sirkus i vårt land. De burde også få en konsekvens! 

Mener du at politiet tar feil?, hvem er det som ikke skal sirkus i vårt land?.

• Liker 1
Skrevet
FryNor skrev (Akkurat nå):

Mener du at politiet tar feil?, hvem er det som ikke skal sirkus i vårt land?.

Jeg mener de har rett, og jeg synes at Sian lager et sirkus. Hva blir det neste, at Sianleder faker sin egen død og skylder på en islamist? Det er jo delvis teater det her.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
kar90 skrev (7 timer siden):

Syke greier. Han som filmer burde jo og bli anmeldt for farlig kjøring ved å henge på vedkommende, og samtidig ikke kontakte politiet.

Uenig. Det er veldig bra at de dokumenterte alt, så den potensielle drapsmannen kan bli tatt og straffet hardt og brutalt. Aller helst bør vedkommende låses inn resten av livet.

• Liker 5
Skrevet
Thaila skrev (11 minutter siden):

Apropo at de fortjener straff begge to så mener også politiet at Sian med vilje ville bli påkjørt! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy14Xq/politiet-tror-sian-lederen-ble-paakjoert-med-vilje

Jeg er ikke for at de skal lage den type sirkus i vårt land. De burde også få en konsekvens! 

Men det der er bare dårlig setningsoppbygning fra avisa sin side 😂 De mener jo dama gjorde det med vilje. 

• Liker 6
Skrevet
jabx skrev (Akkurat nå):

Uenig. Det er veldig bra at de dokumenterte alt, så den potensielle drapsmannen kan bli tatt og straffet hardt og brutalt. Aller helst bør vedkommende låses inn resten av livet.

Så det var viktigere enn å forhindre et drapsforsøk da? Fordi det er ikke så viktig om mennesker dør her, men heller at mennesker blir straffa? 

• Liker 1
Skrevet
Thaila skrev (16 minutter siden):

Nei, det mener ikke politiet. Det står at de mener at den andre bilen kjørte på SIAN-bilen med vilje, ikke at SIAN ville bil påkjørt. Skjerpings.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Thaila skrev (5 minutter siden):

Så det var viktigere enn å forhindre et drapsforsøk da? Fordi det er ikke så viktig om mennesker dør her, men heller at mennesker blir straffa? 

De får ikke gjort noe for å hindre noe som helst her. Det beste de kunne gjøre var å dokumentere. Regner med at politiet allerede var varslet.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, helsiteringer av artikler, brukerangrep, diskriminerende ytringer, krenkende ytringer, forherligelser av lovbrudd, nedsettende ytringer, spekulasjoner, ryktespredninger, latterliggjøringer og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...