Gå til innhold

Hva er det værste du vet med ferie?


Queen94

Anbefalte innlegg

Det værste må være de 2-3 siste feriedagene da man både gleder seg til å starte hverdagen igjen, og gruer seg til hverdagens mas og tjas.
Hater også feriekiloene som alltid sniker seg på.
Elsker ferie unsett 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå er det verste jeg vet med ferie at jeg skal møte en gangster og er nervøs som faen.

Anonymkode: 60668...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Sommerferien er altfor varm, det er sykt mange insekter (flått og snegler spesielt, ÆSJ!!!), stressende flyreiser og byer stappfulle av folk og mas. Foretrekker våren og høsten. :)

Anonymkode: 3b113...f41

Aldri sett en snegle her vi bor. Ser andre invaderes av brunsnegler. Jeg ser noen få når vi går tur i skogen, men aldri i hagen eller rundt der vi bor. 

Anonymkode: fce31...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke ferie...😄 Har kun avspasering, og hvis den mot formodning skulle falle på fellesferien holder jeg meg hjemme eller på hytta for å slippe alle de masete, sure småbarnsfamiliene.

Liker uansett best vinteren. Da jeg var liten satt jeg alltid i skyggen og var den eneste som kom hjem fra (bil)ferie like likblek som da jeg dro:fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All gåingen 😅 

 

Reiser aldri med fly. Det er enten tog eller egen bil, en kombinasjon da vi bodde i nord for å komme oss til toget. Det er den beste måten å reise på synes jeg. Fly er kun stress fra ende til annen. 

Har ingen familie som ønsker besøk av ungen og meg, så har ikke mas fra de. Vi to drar på de turene vi selv ønsker. 

Men føler med ungen som ikke får så mye sosialisering med jevnaldrende som jeg skulle ønske. 

Anonymkode: 0394c...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør, og det verste jeg vet med sommerferien er at det er så mye mennesker overalt hele tiden. 

Anonymkode: c76f2...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er å måtte smøre hele kroppen flere ganger om dagen. Jepp, ferie tilbringes i sørlige strøk. 

Anonymkode: fb2a7...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (På 1.7.2022 den 11.05):

Nå nærmer ferien seg om ikke den allerede har startet!

Så jeg tenkte å høre hva er det værste dere vet om sommerferie? 

1. Uforutsigbart norsk vær som gjør aktiv ferie til et usikkert prosjekt. For det er ikke så gøy å padle, sykle, løpe, vandre, telte, ri i pissevær og 12 grader.

2. At «alle» andre har sommerferie samtidig slik at jeg ikke kan velge og vrake når det kommer til impulsive bookinger, samt faren for kø. 

Men jeg klarer meg bra jeg, altså. Er en reser til å unngå turistfellene og har relativt god oversikt over (for meg) attraktive steder, spisesteder og overnattingssteder over hele fjøla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke på hva jeg synes er det verste, og det har vel egentlig endret seg i livsfasene, jeg er snart 50 år og barna er store. Som barn: At alle reiste bort og vi drev et turiststed som krevde at vi jobbet hele sommeren. Men det var jo mye gøy med de barna som kom dit og det var jo alltid fint vær. Som ungdom: At vi reiste som vennegjenger på billigste charterturer på de ekleste hotell, flyet var trangt og ekkelt og gikk midt på natten, og at det alltid ble drama og uh - fyllesyke og magesjau. Men gode minner der og. Småbarnsmor; Pakking, flyplasser og evig søvnløshet fordi far snorksov seg igjennom hver eneste morgen, reiste med andre familier, og evig drama på å lande hvor vi skulle spise, klaging på varmen og å lage kompromisser hele tiden. Nå når barna er store, jo, travelt å få dem hjem med kjærester og barn og forventninger om oppvartning og barnepass, men vi har god plass, og det er bare i ferier vi sees. Kjekt når de kommer og kjekt når de drar. I år skal vi på en ferietur bare vi to, første gang. Og heldigvis ikke med SAS. Men jeg kjenner meg godt, og kommer nok til å klage på varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det verste er å måtte smøre hele kroppen flere ganger om dagen. Jepp, ferie tilbringes i sørlige strøk. 

Anonymkode: fb2a7...c56

Bruk spray 😄 gjort på en fei

Anonymkode: d77a4...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...