Gå til innhold

Hva er det værste du vet med ferie?


Queen94

Anbefalte innlegg

Det jeg liker minst er maset om at man må ditten og datten. Halo, jeg har ferie. Poenget er å slappe av, ta dagene som de kommer, gjøre det man vil. Ikke stresse rundt for å rekke det ene og det andre, det gjør jeg jo ellers 😅

Anonymkode: ae90c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det jeg liker minst er maset om at man må ditten og datten. Halo, jeg har ferie. Poenget er å slappe av, ta dagene som de kommer, gjøre det man vil. Ikke stresse rundt for å rekke det ene og det andre, det gjør jeg jo ellers 😅

 

Enig! Her er det mas med grillfest, sang og båtturer og bading. Vil helst være i fred og sjekke ut stedene uten for mye snakk fra andre.

Anonymkode: 73c68...37a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte besøke familie som har barn. Har gjort det nesten hver sommer i 12 år, men nå gidder jeg ikke lenger. Jeg jobber med barn så det er som å dra fra jobb til enda mer jobb. Aldri igjen. 

Anonymkode: e3827...78d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle reiser mye og ser alle legger ut deilige feriebilder. Og får spørsmål om hvor vi skal feriere. 
Jeg har høy utdannelse og god jobb. Utad er vi en perfekt og har flott hus og alt på stell. Trener og løper i fjellene. 
Men jeg sliter med angst. Angst for å reise langt unna. 
Har presset meg mye men det er vondt og en kamp. 
opplevde mitt første angstanfall i USA alene på feire og trodde jeg skulle dø. Ble sendt til sykehus og jeg lå på hotellrommet i 4 døgn og bare skalv og ville hjem. Etter dette har det brent seg fast og jeg er livredd for å få det på ferie.. 

 

Anonymkode: e3757...cc9

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventninger om at man må reise så mye og gjøre så mye facy, og være så sosial.😕

Jeg har en irriterende kombinasjon av at jeg er introvert og ikke vil ha mas, men også at jeg føler meg ensom. Sikkert min egen feil også. 

Anonymkode: 0b78e...750

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vidergående skole svar på opptak tar så lang tid. 

Anonymkode: 67dcd...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

C8H10N4O2 skrev (På 2.7.2022 den 1.39):

Varmen. Og så skal det jo heller ikke være lov til å gi uttrykk for at man synes det er for varmt.

Jeg er vintermenneake og foretrekker vinter fremfor sommer. Men skal folk først reise til varmere strøk er det rett og slett litt irriterende å høre på all klagingen over hvor varmt det var😅

Anonymkode: 40c27...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater flyplassen og klare Rikke ha hodet med meg. Roter fælt og mister glemmer ting. Har derfor ikke turt å dra på ferie etter jeg fikk barn for 5 år siden. Pandemien har vært en fantastisk god unnskyldning for å slippe det presset. Og nå får jeg angst bare av å lese nyheter om flyplasskaosene rundt forbi. Blir maaange år til jeg reiser utenlands enda. Sørlandsferie er topp. Men bo på hotell med små barn under 5 år er stress det også😅

Anonymkode: 40c27...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas fra familie. Jeg er singel og bor alene, og eeeelsker å være alene. «Må» besøke familie i ferien, og blir lei og sur etter 3-4 dager. Derimot får min familie ikke nok av meg. 

Anonymkode: def2b...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På telttur med sykkel sammen med noen venninner. Egentlig ganske hyggelig, men det verste er at man må gå på do i skogen. Ganske bagatellmessig plage kan man vel si?

Anonymkode: e6fa6...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mas fra familie. Jeg er singel og bor alene, og eeeelsker å være alene. «Må» besøke familie i ferien, og blir lei og sur etter 3-4 dager. Derimot får min familie ikke nok av meg. 

Anonymkode: def2b...59f

Så enig! 

Anonymkode: 9555c...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke få legge meg når jeg selv vil.

Er utrolig kveldstrøtt og lengter etter å legge meg før kl 23. 

Men da skal vi være sosiale og skravle med venner 🥱

Anonymkode: 35f8e...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas fra familie 😅 hele stor familien kommer drassende på besøk med alle ungene. Sjeldent noe fred å få 🤷‍♀️ Må ofte tilbringe halve sommeren på en sovesofa 

Anonymkode: fc0f6...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 12.29):

At vi må bruke så stor del av den, og så mye penger, på å besøke svigers på andre kanten av landet. Svigermor synes det er så slitsomt å reise... så de kommer aldri og besøker oss. Så da må vi besøke dem hvert eneste år, med småunger og alt, bundet av å reise i fellesferien for da er bhg stengt så vi må ha ferien vår da.. 

At det er så slitsomt å være "på" hele tiden, med unger rundt seg hele dagen. Savner å sitte på kontoret i fred og ro med en kopp varm kaffe, være i min egen verden og få være helt i fred... 

Anonymkode: 74459...cc9

Hadde du syntes det var like slitsomt hvis det var dine egne foreldre du besøkte? 

Anonymkode: a0027...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 2.20):

At familie maser så jævlig. Etter tre dager med fri forrige uke så hadde pappa ringt meg 22 ganger. "Nå har du fri så da kan du gjøre det, bli med på det og hjelpe med det". I tillegg fikk jeg 9 telefoner fra andre i familien som skal ha hjelp til hverdagslige ting. Jeg har FERIE for faen, jeg har mine egne ting å drive med og jeg vil kunne slappe av litt, men det skjønner de ikke. 

Anonymkode: 50951...3a1

Da hadde jeg reist bort! 

Anonymkode: a0027...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mas fra familie 😅 hele stor familien kommer drassende på besøk med alle ungene. Sjeldent noe fred å få 🤷‍♀️ Må ofte tilbringe halve sommeren på en sovesofa 

Anonymkode: fc0f6...718

MÅ du? 

Anonymkode: a0027...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser mange skriver at de "MÅ".....Ingen MÅ noenting... 

Anonymkode: a0027...e82

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke, og hvis man skal rekke noe. Feks fly, da stresser jeg i fler dager i forveien. Hater å reise med ting man må rekke, være seg tog, båt, ferje, buss eller fly. 

Anonymkode: 031ef...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien varer altfor lenge. Tre uker sammenhengende med alle barna 24/7 er en prøvelse.

Anonymkode: bd8ec...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser mange skriver at de "MÅ".....Ingen MÅ noenting... 

Anonymkode: a0027...e82

Må vel ta vare på ungene i ferien. 

Anonymkode: bd8ec...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...