Gå til innhold

Hva er det værste du vet med ferie?


Queen94

Anbefalte innlegg

At den ikke varer evig 

Anonymkode: 0547e...cf3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å måtte fly. Akkurat hjemme etter en storbyferie, og er så lei av kø, mas og stress på flyplassene. Begynner å bli kraftig lei av sikkerhetshysteriet som gjør enhver flyreise til ett evig stressmoment. Drittlei av at man ikke kan ha med seg en skarve tannkremtube hvis den er over 100 ml etc. Hvor mange terrorister benytter seg av eksplosiver i en tannkremtube lurer jeg på. 

Anonymkode: 5875b...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte dra hjem igjen. Jeg fantaserer alltid om å bare bli værende.

Anonymkode: 6052c...7f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At legen har ferie og sykepleieren har ferie.

Anonymkode: 07c9c...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At legen har ferie og sykepleieren har ferie.

Anonymkode: 07c9c...309

Fordi? Du er avhengig av helsepersonell til en hver tid?

Anonymkode: d3d2d...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den varer for lenge. For syk til å reise, dra på konserter og opplevelser generelt. Evig følelse av dårlig samvittighet for å ikke klare det andre klarer. Hver dag handler om å overleve dagen, frem til psykologen er tilbake. På toppen av det så skal hun på et kurs første uken tilbake, så 5 uker. 5 uker til neste time. Vet ikke om jeg holder ut så lenge. 

Anonymkode: e2bfe...398

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker faktisk å pakke ut, men hater å planlegge og pakke.

Anonymkode: dd4fd...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er forventninger om at det skal skje noe hele tiden!!! Vi har nettopp bygd hus og det må males, fikse hage og terrasse… å når man har barn så blir det gjerne konflikt når man ikke skal bare gjøre gøye ting i ferien…

Anonymkode: f2b9b...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle folkene overalt! På fjellet, i trafikken, på butikker…🤢 Gleder meg til ferien er over! Jobber turnus og har blitt litt for godt vant 😂

Anonymkode: 11918...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke ut og vaske en haug med klær!

Og så har jeg blitt litt hysterisk mht veggdyr på hoteller/overnattingssteder, så det må alltid gjennomføres en sjekk av rommet før vi flytter inn. 🙈

Anonymkode: f8faa...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen. Og så skal det jo heller ikke være lov til å gi uttrykk for at man synes det er for varmt.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å stresse i ferien med at nå er det bare så og så mange dager til du skal på jobb igjen 

Anonymkode: e3757...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Queen94 said:

Nå nærmer ferien seg om ikke den allerede har startet!

Så jeg tenkte å høre hva er det værste dere vet om sommerferie? 

At familie maser så jævlig. Etter tre dager med fri forrige uke så hadde pappa ringt meg 22 ganger. "Nå har du fri så da kan du gjøre det, bli med på det og hjelpe med det". I tillegg fikk jeg 9 telefoner fra andre i familien som skal ha hjelp til hverdagslige ting. Jeg har FERIE for faen, jeg har mine egne ting å drive med og jeg vil kunne slappe av litt, men det skjønner de ikke. 

Anonymkode: 50951...3a1

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

At familie maser så jævlig. Etter tre dager med fri forrige uke så hadde pappa ringt meg 22 ganger. "Nå har du fri så da kan du gjøre det, bli med på det og hjelpe med det". I tillegg fikk jeg 9 telefoner fra andre i familien som skal ha hjelp til hverdagslige ting. Jeg har FERIE for faen, jeg har mine egne ting å drive med og jeg vil kunne slappe av litt, men det skjønner de ikke. 

Anonymkode: 50951...3a1

Det er som at de tenker at nå kan jeg sove til kl. 8 i stedet for 6. Og da bør jeg være uthvilt etter første dag og klar for andre oppgaver. Jeg pleier å lyve om når jeg har ferie pga. det her.

Anonymkode: 50951...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

At vi må bruke så stor del av den, og så mye penger, på å besøke svigers på andre kanten av landet. Svigermor synes det er så slitsomt å reise... så de kommer aldri og besøker oss. Så da må vi besøke dem hvert eneste år, med småunger og alt, bundet av å reise i fellesferien for da er bhg stengt så vi må ha ferien vår da.. 

At det er så slitsomt å være "på" hele tiden, med unger rundt seg hele dagen. Savner å sitte på kontoret i fred og ro med en kopp varm kaffe, være i min egen verden og få være helt i fred... 

Anonymkode: 74459...cc9

Husk prevensjon i ferien. Så blir det mindre slitsomt med årene.

Anonymkode: 6712d...2e8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg blir minnet på hvor dårlig økonomi jeg har og ikke kan reise sånn som de fleste andre.

Anonymkode: ef380...bb6

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eldstemann bruker typ ei uke på å slå seg til ro og kunne sove godt på et nytt sted. Og da nærmer det seg som regel avreise. Hadde håpet at det skulle være bedre i år, for nå er han fire og sover så godt både hjemme, hos bestemor og på hytta til mine foreldre, men nå er vi på natt tre på leid hytte og det er bare helt umulig å sovne. Han sover helt ok når han først sovner, men å gå fra å sove ca 20-8 til å sove ca 22-8.30 er ganske brutalt for en liten kropp 😬

Anonymkode: e5633...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...