Gå til innhold

Hva er det værste du vet med ferie?


Queen94

Anbefalte innlegg

Nå nærmer ferien seg om ikke den allerede har startet!

Så jeg tenkte å høre hva er det værste dere vet om sommerferie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At vi alltid må bruke deler av den sammen med mannens familie siden de bor så langt unna og derfor ikke ses så ofte. Blir altfor intenst for min smak.

Anonymkode: cf8d7...431

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den tar sluttt😅 mest fordi jeg akkurat nå har en jobb jeg mistrives i, og som vil ta litt tid å fikse ny (skole osv)

Ellers er det det evige maset fra familie om å reise, reise, reise, spesielt så «må» man visst til syden for å ha ferie🙄. Jeg bor på sørlandet og har det mer enn godt nok med late dager her, enn å hoppe på et fly og dra på stranda på Granca liksom. 

Anonymkode: c2e38...337

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To helt klare vinnere: 1. Pakking og 2. Flyreiser (køer, trangt, folk som puster på deg osv). Sitte hjemme i sofaen er digg!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har det. Er alvorlig kronisk syk, og skulle så ønsker jeg fikk noen uker pause i året fra tunge symptomer, så jeg kunne kommet meg ut av huset en tur. Savner å leve.

Før (som frisk): at det er folk overalt

Anonymkode: b76f5...d88

  • Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi må bruke så stor del av den, og så mye penger, på å besøke svigers på andre kanten av landet. Svigermor synes det er så slitsomt å reise... så de kommer aldri og besøker oss. Så da må vi besøke dem hvert eneste år, med småunger og alt, bundet av å reise i fellesferien for da er bhg stengt så vi må ha ferien vår da.. 

At det er så slitsomt å være "på" hele tiden, med unger rundt seg hele dagen. Savner å sitte på kontoret i fred og ro med en kopp varm kaffe, være i min egen verden og få være helt i fred... 

Anonymkode: 74459...cc9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir lett stresset på ferier og ferieaktiviteter. Får lett vondt i hodet, blir sliten, og da må jeg fortsatt smile og prøve å "nyte" det for å ikke ødelegge for de andre i familien. 

Man skal jo helst oppleve så mye som mulig, men jeg syns det er bedre å nyte dagen, spise god mat og oppleve det man orker. 

Anonymkode: 2d5b7...213

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er med fly, så er det stresset med tid, pakking, mye folk, når man er fremme må man finne rett buss, eller taxi eller leiebil. Og til sist installere seg på ferieplassen. Og samme greie når man skal hjem igjen. Bare stress og mye folk, fikser det dårlig. Så jeg kunne ikke delt opp turen ved at man først skal være en plass, også reise til en annen plass..🙈😅

Anonymkode: 94b83...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dagene bare flyr avgårde… men heldigvis så har jeg fortsatt mange dager igjen av ferien.

Anonymkode: cc73d...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventningene fra familien om å reise og styre med ting og tang. Leie av hytter for familien, styr med bading, angst for hvordan hyttene vil være. Føler ofte at jeg ikke har lyst til å reise.

Anonymkode: 73c68...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være hjemme i 4 uker med lite penger 

Anonymkode: ab95c...137

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den går fort over. 

Anonymkode: 48728...0ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, egentlig.

Ferietiden i juli jobber jeg, og da er det såpass rolig både i trafikken, blant kollegaer og kunder/leverandører at det er nesten som en ferie i seg selv.

Jeg tar ferie senere i høst når alle er tilbake, men skal ikke reise noe sted. Så ingen stress, ingen planer, total avslapning - og ferien går da akkurat så sent at jeg får fullt utbytte av den.

Anonymkode: 47205...d0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ferien er over på et blunk.

Anonymkode: dd4fd...945

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At folk skriver "værste"

Anonymkode: 0185a...d4f

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakking og pakke ut😩

Anonymkode: d3d2d...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ferien går så fort.

Anonymkode: 51251...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pakke ut av kofferter, bil og å Vaske ett tonn klær når man kommer hjem. Ellers er det bare en fryyyyd! :)

Anonymkode: 80f22...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...