elinoooor Skrevet 22. august 2022 Forfatter #121 Del Skrevet 22. august 2022 Tussi2018 skrev (4 minutter siden): Ville prøvd å ikke legge for mye i det. Urinen var tross alt utvannet. Ta en test imorgen tidlig ❤️🤞🏼 nei, man blir litt gal😂 man vil jo så gjerne og sårt ønsker det. 2-3 dager til ikm🫣 slik ser den ut tørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 22. august 2022 #122 Del Skrevet 22. august 2022 Det er jo en tydelig og fin strek for å være før IKM, spør du meg 🤗 Håper jeg har rett❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 22. august 2022 #123 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg får/fikk sterkere streker på kvelden.. HCG øker visstnok utover dagen. Når jeg hadde kjemisk så var streken nesten ikke til å se på morgenurin, noe sterkere på kvelden. Clearblue digital slo ut positiv. Test igjen i overimorgen, så ser du fort om det har blitt en økning, hcg dobler seg annenhver dag. Prøv å pust ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 22. august 2022 Forfatter #124 Del Skrevet 22. august 2022 *Marihøna* skrev (11 minutter siden): Jeg får/fikk sterkere streker på kvelden.. HCG øker visstnok utover dagen. Når jeg hadde kjemisk så var streken nesten ikke til å se på morgenurin, noe sterkere på kvelden. Clearblue digital slo ut positiv. Test igjen i overimorgen, så ser du fort om det har blitt en økning, hcg dobler seg annenhver dag. Prøv å pust ❤️ uff ja, er nervepirrende dager🫣 er jo bare tiden som kan vise uansett, så får bare holde hodet kaldt enn så lenge❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. august 2022 Forfatter #125 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) PP3, DPO13 morgenurin… Mister litt troen nå, selvom jeg har et lite håp fortsatt… vet noen har mer konsentrert hcg utover dagen, så prøver å tenke at det er tilfelle her nå… tok en el-test bare for å se… 🙈 siden noen har fått ganske sterke når de er gravid Endret 23. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 23. august 2022 #126 Del Skrevet 23. august 2022 Har du prøvd å ta en test på kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. august 2022 Forfatter #127 Del Skrevet 23. august 2022 *Marihøna* skrev (11 minutter siden): Har du prøvd å ta en test på kvelden? ja, ble ikke noe bedre.. like svakt, tok også en makesure, samme strek som på easy@home. Men ser strekene, så håper og tror helt til jeg blør😅 ( de ser jo rosa ut?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 24. august 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 24. august 2022 Dpo14 ikke noe tegn til mens enda, men kan komme utover dagen🙄 Tror jeg holder meg unna testing i dag, så prøver jeg heller imorgen igjen om mens ikke har meldt sin ankomst enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 24. august 2022 #129 Del Skrevet 24. august 2022 Så kjedelig med så forvirrende tester! Håper du får mer klarhet i morgen når du skal teste igjen ❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 24. august 2022 Forfatter #130 Del Skrevet 24. august 2022 kaffemor skrev (33 minutter siden): Så kjedelig med så forvirrende tester! Håper du får mer klarhet i morgen når du skal teste igjen ❤️🤞🏻 veldig… men tror nok dette må være kjemisk😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 24. august 2022 #131 Del Skrevet 24. august 2022 Åhr så utrolig dritt 😩😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 24. august 2022 Forfatter #132 Del Skrevet 24. august 2022 Tussi2018 skrev (19 minutter siden): Åhr så utrolig dritt 😩😩 ja, men sånn kan det gå… får se på det som litt «positivt» at vi kan bli gravid igjen. Gir meg håp❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. august 2022 Forfatter #133 Del Skrevet 25. august 2022 PP3, CD15 Har både en dårlig og god nyhet for meg selv. Siden igår kveld hadde jeg så innmari sammentrekninger, var i dag også når jeg våknet. Tok smertestillende, og ikke følt meg vel i hele dag, slapp og svimmel. Testene har jeg tatt idag, og MYE svakere enn noe gang, kunne så vidt skimte noe. Så har slått meg til ro at magefølelsen stemte og får prøve igjen neste syklus når jeg begynner å blø igjen. Ellers har jeg vært frem og tilbake med ny familiebil, og vært å prøvekjørt en Toyota Rav4 Hybrid, den falt i smak. Så i dag har jeg bestilt en slik en, som kommer forhåpentligvis om 5-6 mnd. Så nå har vi det i boks, en SUV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 25. august 2022 #134 Del Skrevet 25. august 2022 elinoooor skrev (5 timer siden): PP3, CD15 Har både en dårlig og god nyhet for meg selv. Siden igår kveld hadde jeg så innmari sammentrekninger, var i dag også når jeg våknet. Tok smertestillende, og ikke følt meg vel i hele dag, slapp og svimmel. Testene har jeg tatt idag, og MYE svakere enn noe gang, kunne så vidt skimte noe. Så har slått meg til ro at magefølelsen stemte og får prøve igjen neste syklus når jeg begynner å blø igjen. Ellers har jeg vært frem og tilbake med ny familiebil, og vært å prøvekjørt en Toyota Rav4 Hybrid, den falt i smak. Så i dag har jeg bestilt en slik en, som kommer forhåpentligvis om 5-6 mnd. Så nå har vi det i boks, en SUV. Åh så kjedelig😭 men som du selv sier, det er er tegn på at dere kan bli gravide igjen! Krysser fingrene for at det sitter neste gang. Har tr kommet enda? Bare å håpe på at ny syklus starter asap, så kommer dere i gang med nytt forsøk! Og grattis med bestilling av ny bil! Rav4 hybrid er en av mine favorittbiler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. august 2022 Forfatter #135 Del Skrevet 25. august 2022 Hakkespett skrev (19 minutter siden): Åh så kjedelig😭 men som du selv sier, det er er tegn på at dere kan bli gravide igjen! Krysser fingrene for at det sitter neste gang. Har tr kommet enda? Bare å håpe på at ny syklus starter asap, så kommer dere i gang med nytt forsøk! Og grattis med bestilling av ny bil! Rav4 hybrid er en av mine favorittbiler! ja, men sånn er det🙈🤞🏼 krysser for neste syklus på oss begge!❤️ Ikke noe tegn her enda, men håper den kommer snart, er så kjedelig å vente🥴 og takk! virkelig imponert av bilen, og veldig økonomisk bil. Kan jeg si at det er mye bil for pengene?😂 uten å høres dum ut?🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 26. august 2022 Forfatter #136 Del Skrevet 26. august 2022 PP4, CD1 Da kom mensen🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 26. august 2022 #137 Del Skrevet 26. august 2022 elinoooor skrev (4 timer siden): PP4, CD1 Da kom mensen🤞🏼 Kjøøøør på neste PP 🤗 vi traff eggløsningen rett etter kjemisk, lest at flere også treffer fort da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 26. august 2022 Forfatter #138 Del Skrevet 26. august 2022 *Marihøna* skrev (12 minutter siden): Kjøøøør på neste PP 🤗 vi traff eggløsningen rett etter kjemisk, lest at flere også treffer fort da 🥰 ja, krysser for det!🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 27. august 2022 #139 Del Skrevet 27. august 2022 Kjedelig med kjemisk 😩 men godt at du hadde en magefølelse som stemte da 😊 masse lykke til denne prøveperioden 🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 29. august 2022 Forfatter #140 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) Tussi2018 skrev (På 27.8.2022 den 7.07): Kjedelig med kjemisk 😩 men godt at du hadde en magefølelse som stemte da 😊 masse lykke til denne prøveperioden 🤞🏼❤️ takk!🙈 håper den sitter denne pp🤞🏼❤️ Endret 29. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå