Gå til innhold

Ellinor sin prøvedagbok 💛


elinoooor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elise93 skrev (7 minutter siden):

Det blir kjempespennende med testing snart da med alt det du kjenner på 😍🤞

Håper🙈🤞🏼 dpo8 - negativ test i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (37 minutter siden):

Testet igjen idag? 😊🤞🏼

Ja, negativ i dag også🥴 så tipper det ikke gikk denne runden heller… mister litt troa når den er neg. dpo10  

image.thumb.jpeg.caee9de222fe7525d4e9024a7c5df528.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (12 timer siden):

😭😭😭

 

 

Ååååh,  Elinoooor, gratulerer og velkommen i klubben ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh nå fikk jeg frysninger 😍😍 gratulerer så masse! Hadde veldig sterk tro på at det skulle klaffe for deg denne runden 🥰 negativ 10 dpo og positiv 11 dpo eller 10 dpo kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (8 timer siden):

Ååå gratulerer 💗💗

 

Elise93 skrev (34 minutter siden):

Åå, se der satt den ja! Gratulerer så mye 😍❤️

 

*Marihøna* skrev (20 minutter siden):

Ååååh,  Elinoooor, gratulerer og velkommen i klubben ❤️

Tusen takk dere❤️ krysser for at spiren sitter denne runden🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (17 minutter siden):

Ååh nå fikk jeg frysninger 😍😍 gratulerer så masse! Hadde veldig sterk tro på at det skulle klaffe for deg denne runden 🥰 negativ 10 dpo og positiv 11 dpo eller 10 dpo kveld? 

🙈🙈 fikk pos. dpo10 kveld… ETTER Å HA HOLDT MEG I 6 TIMER!!😭🥴 og drukket lite😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (3 minutter siden):

🙈🙈 fikk pos. dpo10 kveld… ETTER Å HA HOLDT MEG I 6 TIMER!!😭🥴 og drukket lite😂 

Seks timer?!🙈😂 Du har viljestyrke! Er du 11 dpo idag? Testet idag morges også? Husker jeg fikk sterkere strek på ettermiddag/kveld enn morgen i starten sist. 
Hv sier magefølelsen forresten; én eller to? 🤭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (15 minutter siden):

Seks timer?!🙈😂 Du har viljestyrke! Er du 11 dpo idag? Testet idag morges også? Husker jeg fikk sterkere strek på ettermiddag/kveld enn morgen i starten sist. 
Hv sier magefølelsen forresten; én eller to? 🤭❤️

Haha, hadde det ikke vært for lange bilturen vår og vi måtte inn her og der så hadde jeg ikke klart meg og en trassig snart 3 åring 😂 så var tankene mine helt andre steder. - har de siste dagene ikke følt meg gravid… og må innrømme at jeg har en dårlig/vond magefølelse 😕 så har tenkt å vente litt med teste igjen… prøver å holde litt på lykken selvom magefølelsen ikke er god😅  og ja dpo11 i dag❤️

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

Haha, hadde det ikke vært for lange bilturen vår og vi måtte inn her og der så hadde jeg ikke klart meg og en trassig snart 3 åring 😂 så var tankene mine helt andre steder. - har de siste dagene ikke følt meg gravid… og må innrømme at jeg har en dårlig/vond magefølelse 😕 så har tenkt å vente litt med teste igjen… prøver å holde litt på lykken selvom magefølelsen ikke er god😅  og ja dpo11 i dag❤️

Så kjedelig med en ekkel magefølelse. Hva er der som gjør at du tenker det? Lite symptomer? Det er jo veldig mange som ikke har symptomer i starten. Hadde du det med første? 
krysser fingrene 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tussi2018 skrev (21 minutter siden):

Så kjedelig med en ekkel magefølelse. Hva er der som gjør at du tenker det? Lite symptomer? Det er jo veldig mange som ikke har symptomer i starten. Hadde du det med første? 
krysser fingrene 🤞🏼❤️

ja nei, bare en rar følelse på at noe ikke stemmer… vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, blir nesten på gråten😖 Vet ikke om det er fordi jeg er veldig redd for å miste eller om det er magefølelsen som prøver å fortelle meg noe. - Med første startet symptomene ganske fort, testet 5 dager før forventet mens, trodde jeg var lav på jern siden det var slike symptomer. Tenker at graviditet er ulike, uansett… så er ikke at det er lite symptomer som gjør at magefølelsen er vond..😕  Skjønner ikke hva det kommer seg av…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (9 timer siden):

ja nei, bare en rar følelse på at noe ikke stemmer… vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, blir nesten på gråten😖 Vet ikke om det er fordi jeg er veldig redd for å miste eller om det er magefølelsen som prøver å fortelle meg noe. - Med første startet symptomene ganske fort, testet 5 dager før forventet mens, trodde jeg var lav på jern siden det var slike symptomer. Tenker at graviditet er ulike, uansett… så er ikke at det er lite symptomer som gjør at magefølelsen er vond..😕  Skjønner ikke hva det kommer seg av…

Vond følelse å ha 😞 Kan jo være frykten for å miste ja. Eller at du sammenligner litt med første, selv om du ikke tror det. Du fikk jo tidlig sterk strek denne gang sammenlignet med hva veldig mange gjør. Jeg forventer også å få strek like tidlig som ved forrige graviditet, men må nok slå meg til ro med at alle svangerskap er ulike ja, selv fra person til person. Håper virkelig at magefølelsen din tar feil og at du får sterkere og sterke tester (hvis du tenker å fortsette å teste), og digital etter hvert 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (22 timer siden):

Vond følelse å ha 😞 Kan jo være frykten for å miste ja. Eller at du sammenligner litt med første, selv om du ikke tror det. Du fikk jo tidlig sterk strek denne gang sammenlignet med hva veldig mange gjør. Jeg forventer også å få strek like tidlig som ved forrige graviditet, men må nok slå meg til ro med at alle svangerskap er ulike ja, selv fra person til person. Håper virkelig at magefølelsen din tar feil og at du får sterkere og sterke tester (hvis du tenker å fortsette å teste), og digital etter hvert 🤞🏼❤️

Tok ny test i dag… var svakere men utvannet urin… 

image.thumb.jpeg.e96cdb4abd70e504a8e9b18b031ec52f.jpeg

håper virkelig ikke dette betyr noe🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (56 minutter siden):

Tok ny test i dag… var svakere men utvannet urin… 

image.thumb.jpeg.e96cdb4abd70e504a8e9b18b031ec52f.jpeg

håper virkelig ikke dette betyr noe🥺

Ville prøvd å ikke legge for mye i det. Urinen var tross alt utvannet. Ta en test imorgen tidlig ❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...