Gå til innhold

Ellinor sin prøvedagbok 💛


elinoooor

Anbefalte innlegg

Tussi2018 skrev (4 minutter siden):

Ville prøvd å ikke legge for mye i det. Urinen var tross alt utvannet. Ta en test imorgen tidlig ❤️🤞🏼

nei, man blir litt gal😂 man vil jo så gjerne og sårt ønsker det. 2-3 dager til ikm🫣

image.thumb.jpeg.5343da721ecde5997f798f0aa21bba04.jpeg

slik ser den ut tørket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en tydelig og fin strek for å være før IKM, spør du meg 🤗 Håper jeg har rett❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får/fikk sterkere streker på kvelden.. HCG øker visstnok utover dagen. Når jeg hadde kjemisk så var streken nesten ikke til å se på morgenurin, noe sterkere på kvelden. Clearblue digital slo ut positiv. Test igjen i overimorgen, så ser du fort om det har blitt en økning, hcg dobler seg annenhver dag. 

Prøv å pust ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (11 minutter siden):

Jeg får/fikk sterkere streker på kvelden.. HCG øker visstnok utover dagen. Når jeg hadde kjemisk så var streken nesten ikke til å se på morgenurin, noe sterkere på kvelden. Clearblue digital slo ut positiv. Test igjen i overimorgen, så ser du fort om det har blitt en økning, hcg dobler seg annenhver dag. 

Prøv å pust ❤️ 

uff ja, er nervepirrende dager🫣 er jo bare tiden som kan vise uansett, så får bare holde hodet kaldt enn så lenge❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3, DPO13 morgenurin…

image.thumb.jpeg.88fccf0e6d3223862fc669bde6e189fb.jpeg

image.thumb.jpeg.3a6265a0149d4294fefe4a9d5b232499.jpeg

Mister litt troen nå, selvom jeg har et lite håp fortsatt… vet noen har mer konsentrert hcg utover dagen, så prøver å tenke at det er tilfelle her nå… 

image.thumb.jpeg.3d88076465f670aa87a63146d07d317b.jpeg

tok en el-test bare for å se… 🙈 siden noen har fått ganske sterke når de er gravid

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (11 minutter siden):

Har du prøvd å ta en test på kvelden? 

ja, ble ikke noe bedre.. like svakt, tok også en makesure, samme strek som på easy@home. Men ser strekene, så håper og tror helt til jeg blør😅 ( de ser jo rosa ut?) 

 image.thumb.jpeg.9cb0c30bcc536b5c4de8da5f679e8d35.jpeg

image.thumb.jpeg.fa297e47da75139e25ea1664ad8c37a3.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo14

ikke noe tegn til mens enda, men kan komme utover dagen🙄 Tror jeg holder meg unna testing i dag, så prøver jeg heller imorgen igjen om mens ikke har meldt sin ankomst enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med så forvirrende tester! Håper du får mer klarhet i morgen når du skal teste igjen ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (33 minutter siden):

Så kjedelig med så forvirrende tester! Håper du får mer klarhet i morgen når du skal teste igjen ❤️🤞🏻

veldig… men tror nok dette må være kjemisk😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (19 minutter siden):

Åhr så utrolig dritt 😩😩

ja, men sånn kan det gå… får se på det som litt «positivt» at vi kan bli gravid igjen. Gir meg håp❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3, CD15

Har både en dårlig og god nyhet for meg selv. Siden igår kveld hadde jeg så innmari sammentrekninger, var i dag også når jeg våknet. Tok smertestillende, og ikke følt meg vel i hele dag, slapp og svimmel. Testene har jeg tatt idag, og MYE svakere enn noe gang, kunne så vidt skimte noe. Så har slått meg til ro at magefølelsen stemte og får prøve igjen neste syklus når jeg begynner å blø igjen. Ellers har jeg vært frem og tilbake med ny familiebil, og vært å prøvekjørt en Toyota Rav4 Hybrid, den falt i smak. Så i dag har jeg bestilt en slik en, som kommer forhåpentligvis om 5-6 mnd. Så nå har vi det i boks, en SUV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (5 timer siden):

PP3, CD15

Har både en dårlig og god nyhet for meg selv. Siden igår kveld hadde jeg så innmari sammentrekninger, var i dag også når jeg våknet. Tok smertestillende, og ikke følt meg vel i hele dag, slapp og svimmel. Testene har jeg tatt idag, og MYE svakere enn noe gang, kunne så vidt skimte noe. Så har slått meg til ro at magefølelsen stemte og får prøve igjen neste syklus når jeg begynner å blø igjen. Ellers har jeg vært frem og tilbake med ny familiebil, og vært å prøvekjørt en Toyota Rav4 Hybrid, den falt i smak. Så i dag har jeg bestilt en slik en, som kommer forhåpentligvis om 5-6 mnd. Så nå har vi det i boks, en SUV. 

Åh så kjedelig😭 men som du selv sier, det er er tegn på at dere kan bli gravide igjen! Krysser fingrene for at det sitter neste gang. Har tr kommet enda? Bare å håpe på at ny syklus starter asap, så kommer dere i gang med nytt forsøk! Og grattis med bestilling av ny bil! Rav4 hybrid er en av mine favorittbiler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (19 minutter siden):

Åh så kjedelig😭 men som du selv sier, det er er tegn på at dere kan bli gravide igjen! Krysser fingrene for at det sitter neste gang. Har tr kommet enda? Bare å håpe på at ny syklus starter asap, så kommer dere i gang med nytt forsøk! Og grattis med bestilling av ny bil! Rav4 hybrid er en av mine favorittbiler! 

ja, men sånn er det🙈🤞🏼 krysser for neste syklus på oss begge!❤️ Ikke noe tegn her enda, men håper den kommer snart, er så kjedelig å vente🥴 og takk! virkelig imponert av bilen, og veldig økonomisk bil. Kan jeg si at det er mye bil for pengene?😂 uten å høres dum ut?🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elinoooor skrev (4 timer siden):

PP4, CD1

Da kom mensen🤞🏼 

Kjøøøør på neste PP 🤗 vi traff eggløsningen rett etter kjemisk,  lest at flere også treffer fort da 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (12 minutter siden):

Kjøøøør på neste PP 🤗 vi traff eggløsningen rett etter kjemisk,  lest at flere også treffer fort da 🥰

ja, krysser for det!🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kjemisk 😩 men godt at du hadde en magefølelse som stemte da 😊 masse lykke til denne prøveperioden 🤞🏼❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (På 27.8.2022 den 7.07):

Kjedelig med kjemisk 😩 men godt at du hadde en magefølelse som stemte da 😊 masse lykke til denne prøveperioden 🤞🏼❤️

takk!🙈 håper den sitter denne pp🤞🏼❤️

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...