Gå til innhold

Ellinor sin prøvedagbok 💛


elinoooor

Anbefalte innlegg

Tussi2018 skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det er eggene som vokser 🤭🤞🏼 Håper jeg har rett og at gyn ser et eller flere store follikler imorgen ❤️

Blir veldig spennende🫣 aldri hatt det slik før… ikke mange timene igjen før vi får svar heldigvis 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP3 - CD11 

Vi er i sjokk, akkurat satt meg i bilen igjen etter timen. To store follikel som er klare🥴. Slimhinnen var på 9-10 mm. Tørr vi dette? Jeg var så ordløs at jeg helt glemte å spørre om de mensmurringene, men må jo være dette som er forklaringen😳 Hvor stor er sjansen for tvillinger nå?🙈 Er tvillinger i familien til mamma, så gyn trodde ikke dette var noe med letrozol

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (7 timer siden):

PP3 - CD11 

Vi er i sjokk, akkurat satt meg i bilen igjen etter timen. To store follikel som er klare🥴. Slimhinnen var på 9-10 mm. Tørr vi dette? Jeg var så ordløs at jeg helt glemte å spørre om de mensmurringene, men må jo være dette som er forklaringen😳 Hvor stor er sjansen for tvillinger nå?🙈 Er tvillinger i familien til mamma, så gyn trodde ikke dette var noe med letrozol

Wow så fantastisk da 😍😍 Hvor store var folliklene? Det er vel ikke gitt at begge blir befruktet? Hva sa gyn om dette? Dere har vel allerede lagt inn aksjer så sjansen for at det klaffer er der allerede? Så gyn noe om når eggløsningen trolig ville skje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (16 minutter siden):

Wow så fantastisk da 😍😍 Hvor store var folliklene? Det er vel ikke gitt at begge blir befruktet? Hva sa gyn om dette? Dere har vel allerede lagt inn aksjer så sjansen for at det klaffer er der allerede? Så gyn noe om når eggløsningen trolig ville skje? 

De var på 17 og 19 mm på høyre side❤️ Gyn. mente det ikke var noe fare for å legge inn aksjer for de så ut som den på 19mm var den som var dominerende. Så vi tenker å legge inn uansett… Hun sa bare at EL ville nok skje snart men fikk ikke mer utdyping for når, men det er vel kanskje ikke så lett å gi svar på? Aldri vært på slik før så er nytt for meg😂 Hvor store er de når de er «sprekke klare»? Tørr ikke spørre om så mye, føler meg som en «drittunge» siden jeg er så ung😳 så blir så fraværende med spørsmål…😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (57 minutter siden):

De var på 17 og 19 mm på høyre side❤️ Gyn. mente det ikke var noe fare for å legge inn aksjer for de så ut som den på 19mm var den som var dominerende. Så vi tenker å legge inn uansett… Hun sa bare at EL ville nok skje snart men fikk ikke mer utdyping for når, men det er vel kanskje ikke så lett å gi svar på? Aldri vært på slik før så er nytt for meg😂 Hvor store er de når de er «sprekke klare»? Tørr ikke spørre om så mye, føler meg som en «drittunge» siden jeg er så ung😳 så blir så fraværende med spørsmål…😞 

Ja var det jeg så for meg. Ofte er det en som er dominerende. Kjør på 🤩👏🏻 Tror de kan bli opp mot 28mm? Uten at jeg er veldig godt opplest på temaet 😅 da jeg ble gravid sist var mine på 11 og 18. Denne gangen var det kun ett, men det var på 25 mm. Så veldig sprekkeklart 🙈 Men igjen så sa han jo da at størrelsen er ikke alt, han kan jo ikke si noe om kvaliteten på egget. Men at letrozol hjelper og de utvikler seg er jo veldig bra! Du hadde jo utrolig god livmorslimhinne da! Det er litt av grunnen til at jeg får letrozol. Var på 5mm uten og opp mot 8 med. Misunnelig på din 😍😅 det er jo der det befruktende egget skal feste seg og er den for tynn så går det ikke. 
Beskriv gjerne symptomene dine de neste dagene, spent på når det ser ut til at el skjer 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (7 minutter siden):

Ja var det jeg så for meg. Ofte er det en som er dominerende. Kjør på 🤩👏🏻 Tror de kan bli opp mot 28mm? Uten at jeg er veldig godt opplest på temaet 😅 da jeg ble gravid sist var mine på 11 og 18. Denne gangen var det kun ett, men det var på 25 mm. Så veldig sprekkeklart 🙈 Men igjen så sa han jo da at størrelsen er ikke alt, han kan jo ikke si noe om kvaliteten på egget. Men at letrozol hjelper og de utvikler seg er jo veldig bra! Du hadde jo utrolig god livmorslimhinne da! Det er litt av grunnen til at jeg får letrozol. Var på 5mm uten og opp mot 8 med. Misunnelig på din 😍😅 det er jo der det befruktende egget skal feste seg og er den for tynn så går det ikke. 
Beskriv gjerne symptomene dine de neste dagene, spent på når det ser ut til at el skjer 🤗

Er spennende det her, angrer ikke på at jeg dro i det hele tatt🙈 Men skulle gjerne ønske om de kunne si noe om kvaliteten🤭 Krysser fingrene for oss begge!❤️ 

Nå siste 2 dagene har jeg hatt løs mage🥴 pleier å få slik før EL/under EL. Og niplene/brystene har blitt veldig ømme i kveld. Følt meg også mer sliten/kvalm🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så spennende 😍😍 jeg har ofte hatt to follikler klare med letrozol men dessverre ikke blitt gravid på noen av de. Men jeg har litt nedsatt kvalitet da. Er uansett utrolig spennende å tenke hva hvis begge blir befrukta?? 🤭 husker en her på forumet som ble gravid med tvillinger etter letrozol 😍 lykke til med aksjelegging! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Wow, så spennende 😍😍 jeg har ofte hatt to follikler klare med letrozol men dessverre ikke blitt gravid på noen av de. Men jeg har litt nedsatt kvalitet da. Er uansett utrolig spennende å tenke hva hvis begge blir befrukta?? 🤭 husker en her på forumet som ble gravid med tvillinger etter letrozol 😍 lykke til med aksjelegging! 😎

ahh så spennende OG SKUMMELT på samme tid😂🤭 Vi la inn aksjer i natt også, driter litt i eggløsningstest denne runden men tester litt i ny og ned… men prøver heller på sex 2.-3. dag 🙈  

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne runden prøver jeg meg på liten «kjerringråd» 😂🤭 

Å det er å trene, tar meg en liten joggetur når lillemann har sovnet. Skal vist være bra med økt blodgjennomstrømning. Men så klart, så er det jo bare sunt for min egen del også så skader ikke, bruker naturen for det den er godt for🙈 Var veldig aktiv før jeg fikk sønnen vår, men har gått veldig nedover ettersom jeg alltid har hatt unnskyldninger for at jeg ikke har hatt tid eller orket😅 Så hvis det klaffer nå, så vil jeg tro at det er treningen som gjorde susen + letrozol da🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3 - CD12 symptomer EL

Må bare beklage på forhånd, men har de siste dagene hatt løs mage🙄 Murringene har gitt seg litt(?) ihvertfall ikke noe jeg har merket veldig stort av. Ellers litt små øm på brystene, spesielt niplene… Har vært litt små dårlig, litt sånn kvalm/sliten.  

kjenner jeg gleder meg til å komme til dpo🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (23 timer siden):

Denne runden prøver jeg meg på liten «kjerringråd» 😂🤭 

Å det er å trene, tar meg en liten joggetur når lillemann har sovnet. Skal vist være bra med økt blodgjennomstrømning. Men så klart, så er det jo bare sunt for min egen del også så skader ikke, bruker naturen for det den er godt for🙈 Var veldig aktiv før jeg fikk sønnen vår, men har gått veldig nedover ettersom jeg alltid har hatt unnskyldninger for at jeg ikke har hatt tid eller orket😅 Så hvis det klaffer nå, så vil jeg tro at det er treningen som gjorde susen + letrozol da🤭

Har også hørt det. Tror uansett at trening er sunt for kropp og sjel 😍💪 også føler man seg så sunn og fresh etterpå 😄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (53 minutter siden):

Har også hørt det. Tror uansett at trening er sunt for kropp og sjel 😍💪 også føler man seg så sunn og fresh etterpå 😄🙈

Virkelig 🤭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trening et kjerringråd for å bli gravid? Så bra 💪🏻💪🏻 Ekstra motivasjon for å gjennomføre dagens treningsøkt 😅🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (27 minutter siden):

Er trening et kjerringråd for å bli gravid? Så bra 💪🏻💪🏻 Ekstra motivasjon for å gjennomføre dagens treningsøkt 😅🙏🏻

Husker ikke helt hvor jeg leste det, men hadde positiv virkning på follikel og livmorslimhinne 🫣 Så er jo bare en ekstra motivasjon ja som du sier❤️💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3 - CD14 Symptomer

Puppene har begynt å klø😅😩 Kjent litt små stikk på høyre og venstre side. Ellers er jeg fortsatt litt små dårlig hodepine/sliten.

I dag reiser vi til Kiel☺️Skal bli godt med litt barnefri, husker ikke sist vi hadde alene tid🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kaffemor skrev (5 timer siden):

Veldig lurt med litt barnefri i tiden rundt EL da 😁 Kos dere på kjærestetur! 

Virkelig 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (16 minutter siden):

Kos dere masse på tur 😍 klaffer jo veldig bra med el da! 🙌🏼

haha ja🤭❤️ tok denne nå🫣

image.thumb.jpeg.ddf22f67247bcfa2a2fa2021ab5e149d.jpeg

Aldri fått så sterk el-test🥹 har vært nesten positiv bare🤞🏼 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...