Gå til innhold

Ellinor sin prøvedagbok 💛


elinoooor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Marihøna* skrev (3 timer siden):

Utvilsomt gravid 😍 fikk aldri sterkere strimmeltester når jeg hadde kjemisk. Vil tro digital hadde slått ut på den idag 🤔

Og du har så rett😭❤️  Jeg er så glad nå

Hakkespett skrev (2 timer siden):

Her tror jeg det bare er å ta en digital! Tydelig og fin strek. Ingen tegn på å være kjemisk😍

image.thumb.jpeg.d787dc774274e9c7f5d91e73bd98ecea.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

Og du har så rett😭❤️  Jeg er så glad nå

image.thumb.jpeg.d787dc774274e9c7f5d91e73bd98ecea.jpeg

Åh, fantastisk 😍 da rakk du ikke å få mensen før det satt igjen etter kjemisk? Kanskje det er sant det de sier da, at man treffer raskt igjen etter kjemisk, stemte for meg og ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Åh, fantastisk 😍 da rakk du ikke å få mensen før det satt igjen etter kjemisk? Kanskje det er sant det de sier da, at man treffer raskt igjen etter kjemisk, stemte for meg og ❤️

nei, rakk vist ikke det🙈 for blødningen jeg hadde var vel pga kjemisk?

Nå er vi så glad og jeg vil bare fortelle svigers og pappa🙈❤️ Når er det innafor å fortelle? og hvordan😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (47 minutter siden):

nei, rakk vist ikke det🙈 for blødningen jeg hadde var vel pga kjemisk?

Nå er vi så glad og jeg vil bare fortelle svigers og pappa🙈❤️ Når er det innafor å fortelle? og hvordan😂

Blødningene var jo kjemisk/mensen ja :) 

Fortalte det til svigers selv i uke 9. Storesøster fikk gi en pose med nyfødt body og bukse sammen med tul bilde ❤️ Mamma skjønte tegninga asap, og hun passet kommende storesøster mens vi var på tul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (4 timer siden):

Blødningene var jo kjemisk/mensen ja :) 

Fortalte det til svigers selv i uke 9. Storesøster fikk gi en pose med nyfødt body og bukse sammen med tul bilde ❤️ Mamma skjønte tegninga asap, og hun passet kommende storesøster mens vi var på tul. 

 

ahh så koselig ❤️ tror ikke det blir altfor lenge til vi heller velger å fortelle. Nå har vi bestilt tul, så tror vi forteller etter det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (10 timer siden):

Og du har så rett😭❤️  Jeg er så glad nå

image.thumb.jpeg.d787dc774274e9c7f5d91e73bd98ecea.jpeg

HELT fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️ håper du fortsetter med dagbok, graviditetsdagbok, slik at jeg fortsatt kan følge med🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (42 minutter siden):

HELT fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️ håper du fortsetter med dagbok, graviditetsdagbok, slik at jeg fortsatt kan følge med🥰

Tusen takk😍 Vi er veldig glade her i dag, tenker å opprette dagbok når lykkerusen har roet seg litt og vi hører alt er bra å tul❤️ I dag har jeg vært litt hormonell tror jeg, begynte å grine til samboer i dag å sa det var så utrolig trist at sønnen vår ikke lengre skulle være enebarn😂🥹 Samtidig som jeg gleder meg så til å se han som storebror, så mange følelser på en gang.

Krysser for at spiren sitter hos deg snart også!❤️

Tussi2018 skrev (13 minutter siden):

Halleluja så deilig da 😍😍🙏🏻 Håper også at du fortsetter å oppdatere videre 🤗

Det skal jeg😍 Er så glad! Krysser for at spiren hos deg sitter snart🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+5  basert på menstermin.

Nå har jeg akkurat våknet etter en times tid nap på sofaen. Trøttheten og kvalmen begynte å tære på kroppen. Nå skal jeg snart hente sønnen i barnehagen.

Jeg prøver å ta meg selv i nakken å fortelle at det mest sannsynlig går fint denne gangen, men det er vanskelig. Jeg er så redd for kjemisk eller å miste. Det har vært en fin stigning på to dager. Vil ikke miste hode helt nå🫠 For de strimmeltestene gjør meg ikke mer eller mindre gravid akkurat😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

4+0 

Jeg tror det går bra denne gangen. 2-3 på digital i dag🥺❤️😭

image.thumb.jpeg.b9bb3c3fff285b50de3691f5e0b04b78.jpeg

Jippiiii❤️❤️❤️❤️❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+0 i dag og fikk 3+ på digital!

Jeg føler meg ikke gravid helt enda, kanskje litt små ting men ikke noe jeg tenker på. Ellers er formen her i huset forkjølelse og feber 🫠

image.thumb.jpeg.7c9c331b5905398bceb286200a5da6c5.jpeg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Elise93 skrev (På 12.10.2022 den 9.29):

Hvordan går det @elinoooor? 🥰

Takk som spør, her går det litt opp og ned. Kvalmen kom for fult når jeg gikk inn i uke 6, så har de siste dagene ikke klart å fått i meg noe uten at det kommer opp igjen😩  Er 7+0 i dag, og er veldig glad for at det har gått fint så langt. 

Hvordan går det med deg?🦋👶🏽

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (11 timer siden):

Takk som spør, her går det litt opp og ned. Kvalmen kom for fult når jeg gikk inn i uke 6, så har de siste dagene ikke klart å fått i meg noe uten at det kommer opp igjen😩  Er 7+0 i dag, og er veldig glad for at det har gått fint så langt. 

Hvordan går det med deg?🦋👶🏽

Åneei, så kjedelig med kvalmen! Håper det gir seg snart.. Men gud så fantastisk at TUL gikk bra 😍 veldig glad på deres vegne!  Jeg skal på TUL imorgen og gruer meg helt forferdelig. Kommer ikke til å få sove inatt 😂😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (3 timer siden):

Åneei, så kjedelig med kvalmen! Håper det gir seg snart.. Men gud så fantastisk at TUL gikk bra 😍 veldig glad på deres vegne!  Jeg skal på TUL imorgen og gruer meg helt forferdelig. Kommer ikke til å få sove inatt 😂😭 

Det forstår jeg🥹 er jo sikkelig skummelt og spennende på samme tid. Krysser for at alt er bra! Gleder meg til å høre oppdatering imorgen🤞🏼👶🏽 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Lenge siden jeg har skrivd her, 11 dager før termin gikk vannet på natta og hormonelle meg brukte en halvtime på å være sur på samboer fordi jeg beskylde han for at det var hans feil at jeg «tisset» meg ut🙈😂 lillesøster kom på morgen! Rask og fin fødsel❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...