Gå til innhold

Ellinor sin prøvedagbok 💛


elinoooor

Anbefalte innlegg

PP2 - CD 17

Føler meg helt dårlig og sliten i dag, det er helt for J**** å ta hostesaft, smaken er grusom! Håper jeg blir snart frisk igjen for dette orker jeg ikke😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DPO1 (?)

Vil så vidt snike meg inn og si jeg er i dpo nå. Har siden igår hatt små stikkinger på høyreside som kommer å går, mhmm… hva kan det være?

Mistenker at jeg har veldig kort LH-topp siden jeg aldri får fanget opp EL på testene, de er nesten positive… for å så synke igjen dagen etterpå. Tok test CD17 når vi kom hjem igjen. 

image.thumb.jpeg.6f2deb50ad6c485e506d7b793f163fef.jpeg

Dagen i dag at testen sunket, CD18

Kommer likevel til å teste i morgen også får å være helt sikker. 

Vi har lagt inn aksjer CD14, CD16 og CD18

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (58 minutter siden):

Gøy med DPO! 🤞🏻

Virkelig 🙈❤️ blir veldig nervepirrende dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 3-4 

Litt usikker når man teller dpo, om det er fra dagen man får pos. test eller dagen etter der igjen… men uansett 

Nå har drømmene startet igjen siden eggløsning. Har også begynt å så sår tannkjøtt, mhm rart for dette er jo ikke noe jeg sliter med ettersom pappa har oppdratt meg til å pusse veldig godt i tannkjøttet som liten. - leser at for noen er dette tidlig tegn

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - DPO7

Vi dro hjem igjen i dag, for samboer måtte en tur på sykehuset for kontroll på armen. Vi dro derfor hjem for det var korteste veien, var ikke ferdig på sykehuset før 7 på kvelden. 

Vi kom hjem, jeg så klart klarte ikke å holde meg, så tok test i dag. 

image.thumb.jpeg.95944f734c78a058422add7155b1c696.jpeg

image.thumb.jpeg.e8525f3a15d989da03b121658bb36d4d.jpeg

Testen har en følsomhet på 10ml….

Synes jeg kan skimte noe?

Endret av elinoooor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2 - DPO9

image.thumb.jpeg.a0945333e73a28f0d8a566db4a69d12f.jpeg

synes jeg skimter noe!🤞🏼❤️

fikk en økning på premom i dag også. Vanligvis står den på 0. Er bare sjokka at den reg. noe så svakt, og det er økning bare i dag.

image.thumb.jpeg.4c4f8b39a6255c36580b5ea4075c4c95.jpeg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (7 minutter siden):

Så spennende, håper den er sterkere imorgen! 🤞☺️

håper jeg også!❤️ sikkelig nervepirrende dager, er så redd for at dette bare er skygge… men er iallfall tatt innen 5 minutter alle sammen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - DPO10

synes streken er så svak for å være dpo10, har skimtet noe men tror det bare er «falsk» - venter heller på mensen for å starte på ny pp igjen🤞🏼 Noe som er helt greit. De tre siste nettene har jeg også våknet tidlig halv5/5 noe jeg aldri pleier ellers å gjøre med sovehjerte mitt. 

image.thumb.jpeg.2a7f8fbe89ece76abe718ae6c6980652.jpeg

image.thumb.jpeg.9a2a77691422f6fa567bd67324768a7b.jpeg

Men her er siste test tatt i dag, kanskje bedre å være litt negativ så om det skulle gå veien så får meg seg en positiv overraskelse 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg ser noe svakt 🤞 håper den stiger 😍 hvis ikke er det mulig det er kjemisk? 😬 har opplevd det to ganger og da var strekene litt sterkere enn disse men økte aldri i styrke.. evnt har du andre merker å teste med eller en pakning med annet batch-nr? Har opplevd en hel pakke med skyggestreker fra babyplan en gang 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (10 timer siden):

Syns jeg ser noe svakt 🤞 håper den stiger 😍 hvis ikke er det mulig det er kjemisk? 😬 har opplevd det to ganger og da var strekene litt sterkere enn disse men økte aldri i styrke.. evnt har du andre merker å teste med eller en pakning med annet batch-nr? Har opplevd en hel pakke med skyggestreker fra babyplan en gang 😳

Denne testen er fra en annen pakning ❤️ men har ikke helt troa denne mnd… noe som er helt ok🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2 - DPO11

I går snakket meg og samboer sammen, planen var jo egt at vi ønsket oss en vår-baby, men det ser ikke ut som det blir slik.. og at prøvingen kanskje vil ta litt lengre tid enn vi hadde sett for oss. Selvom ingenting var galt hos hverken meg eller han så betyr jo ikke dette med sikkert at vi kommer til å bruke kortere tid. Nå er vi jo bare i PP2 - men i og med at jeg ikke har gått på noe form for prevensjon noen gang og vi har ikke blitt gravide «kall det flaks» så kjører vi bare på med prøving. For det er ikke vi som bestemmer når dette barnet skal komme, tenk om «gullegget» er om 3-4 mnd til? så har vi gått glipp av den. For det er jo veldig ønsket av oss begge❤️ Gynekologen min tippet at det ville ta 2-4 mnd hos oss, men magefølelsen min sier noe annet.. og hvilken mnd babyen er født på burde jo egt ikke ha noe å si. Så nå er jeg klar for å gå inn i PP3 - så venter bare på at mens skal komme😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (På 26.7.2022 den 21.01):

Da kom mensen og vi er inn i PP3🫣❤️

Har troen på PP3 😍🤞🏼 Vi er også i pp3 nå faktisk 🤭 Har dere også barn fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tussi2018 skrev (5 minutter siden):

Har troen på PP3 😍🤞🏼 Vi er også i pp3 nå faktisk 🤭 Har dere også barn fra før? 

Spennede at vi ligger likt 😍 Ja, vi har en gutt på snart 3 år❤️ dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

Spennede at vi ligger likt 😍 Ja, vi har en gutt på snart 3 år❤️ dere?

Ja 😍 Så kjekt! Hvordan var veien for å bli gravid sist? Vi har en jente som nettopp ble 2 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (1 time siden):

Ja 😍 Så kjekt! Hvordan var veien for å bli gravid sist? Vi har en jente som nettopp ble 2 😊

Ble uplanlagt gravid🙈 16 år på den tiden, 17 år da han kom til verden… Er snart 21, så føler meg litt vel ung for å sitte alt nå ønske nr2🙄

Så herlig 😍 er spennende alder det der og mer spennede blir det😂 Hvordan var veien for dere? - tror jeg har snappet opp brukernavnet ditt i noen eldre tråder men🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (8 timer siden):

Ble uplanlagt gravid🙈 16 år på den tiden, 17 år da han kom til verden… Er snart 21, så føler meg litt vel ung for å sitte alt nå ønske nr2🙄

Så herlig 😍 er spennende alder det der og mer spennede blir det😂 Hvordan var veien for dere? - tror jeg har snappet opp brukernavnet ditt i noen eldre tråder men🙈 

Oi! Det er ungt ja! Kan ikke ha vært bare lett å få barn når man fremdeles går på vgs? Imponerende 🥰

Jeg er en del eldre enn deg, 32. Begynte å prøve da jeg var 28. sluttet på pillen og håpet at det skulle gå raskt, men så ble syklusene bare lengre og lengre. Gikk til gyn og oppdaget masse cyster. Fikk etter hvert letrozol, ble gravid etter noen mnd da jeg fikk prøve dobbel dose, men mistet tidlig. Så gikk det noen mnd med kluss og så fikk jeg prøve ovitrelle i tillegg og da gikk det, men det kan jo ha vært tilfeldig 😊 

jeg hadde prøvedagbok med forrige også, så om du kjeder deg er det bare til å lese hysteriet der 😂

hva er grunnen til at du får letrozol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...