elinoooor Skrevet 8. august 2022 Forfatter #81 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) PP3 - CD14 Pleier som regel å få pos. på cd16-17 men denne mnd kom den litt tidligere 🙈 Blitt litt testesyk i dag, for har som regel bare fått nesten pos. test - så ble veldig fascinerer av så sterk strek! Håper spiren klamrer seg fast denne mnd!🤞🏼❤️ Endret 8. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 9. august 2022 Forfatter #82 Del Skrevet 9. august 2022 PP3 - CD15😍 For en strek! - aldri fått før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 9. august 2022 #83 Del Skrevet 9. august 2022 Ingen tvil der altså! 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 9. august 2022 Forfatter #84 Del Skrevet 9. august 2022 Elise93 skrev (27 minutter siden): Ingen tvil der altså! 😍😍 🙈🤭 ble veldig glad for en sånn nå, de to rundene med letrozol nå har bare gitt meg nesten pos.test - så ser dette på som positivt at 3.runde nå har gitt meg tydelig strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 9. august 2022 Forfatter #85 Del Skrevet 9. august 2022 PP3 - CD16 Kjent sånn press nedentil? Små stikk på høyre og litt på venstre side i dag. Var litt ubehagelig å legge inn aksjer i kveld🥴 gjorde vondt i livmoren/eggstokkene eller hvordan jeg skal forklare det. Er ikke så flink til DPO, så vet ikke når jeg skal begynne å regne DPO. Siden jeg fikk pos. test CD14 men sterkere CD15 - testet senere på dagen men fortsatt høyt…🙄 Hørt at man skal tolke første positive el-testen, mens andre sier noe annet… For det var jo positiv test på CD14 når den var like strek som kontrollstreken? Har kost meg litt ekstra på turen med alkohol, håper ikke det ødelegger noe… men jeg tenker at man ikke skal glemme seg selv helt under prøvetiden, blir så lett å komme inn i en «ond-sirkel» om man bare skal leve etter «boka» - så lenge jeg ikke har testet positiv på g-test, så er jeg heller ikke gravid🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 10. august 2022 Forfatter #86 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) CD16 Godt å se det synker nå🙈 kan si jeg er snart i dpo🤭 - rart å se hvor stor variasjon det er på testene😂 er tatt med samme urin. Endret 10. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 11. august 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 11. august 2022 PP3 - DPO 1/2 Fått lotion aktig utfloden, så tenker at da er eggløsning over(?) - Nå har vi langt inn aksjer DPO9, DPO12, DPO14, DPO16 Så tenker at vi har fått dekket før og etter EL. Blir spennende dager fremover, og nest siste uka med ferie🙈 Så må bare nytes nå, så har vi reist på hytta igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 12. august 2022 #88 Del Skrevet 12. august 2022 Woho! Deilig å være i dpo 🤗 Krysser fingrene for deg denne pp 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 12. august 2022 Forfatter #89 Del Skrevet 12. august 2022 Tussi2018 skrev (3 timer siden): Woho! Deilig å være i dpo 🤗 Krysser fingrene for deg denne pp 🤞🏼❤️ Takk🤞🏼❤️ krysser for at spiren sitter neste pp for dere!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 12. august 2022 #90 Del Skrevet 12. august 2022 Dere har hvertfall trukket bra med aksjene! 🥰 håper ventetiden går fort 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 12. august 2022 Forfatter #91 Del Skrevet 12. august 2022 Elise93 skrev (2 timer siden): Dere har hvertfall trukket bra med aksjene! 🥰 håper ventetiden går fort 🤞❤️ Ja, får håpe det holder🤞🏼 og at tiden går fort, men ser slik ut… for timeplanen er full🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 13. august 2022 Forfatter #92 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) PP3, CD20 - DPO4 Det er en rar magefølelse denne runden, er som de to andre rundene hadde jeg troa på at jeg kom til å bli gravid… mens tredje runde føles bare som det ikke går nå heller🥴 Nå starter skole, jobb og barnehage igjen, å jeg kjenner jeg gleder meg til ferien er over å kan tenke på litt andre ting, selvom jeg ikke prøver å tenke altfor mye på det er det som det ligger i bakhode hele tiden. Men jeg håper at jeg tar feil, så vil tiden vise. Er som jeg bygger meg en mur for å ikke bli altfor skuffet - ellers driver jeg å skroller igjennom andre sine prøvedagbok 🙈 Synes det er så koselig, og blir så glad på deres vegne - håper det er min tur snart❤️ Endret 14. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. august 2022 Forfatter #93 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Våkna til at lillegutt måtte på do, så ble vekt 05.00 - han begynner å bli så stor😩 Hvor blir av tiden? Føltes ikke så lenge siden jeg fikk han på brystet🥺 - mens jeg ligger her å ser på litt barne tv med han så legger jeg merke til at nå kommer murringene🙄Får se om det bare var engangstilfelle eller om det kommer mer av det 😅DPO4 - så det blir spennende å se om det skyldes en spire eller bare kroppen som lurer🤭 Har også hatt litt små stikk siden EL både på venstre og høyre side, men mest høyre. Følt litt også ut som livmoren har vært litt «oppblåst» nærmeste jeg klarer å forklare følelsen. Endret 14. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 14. august 2022 #94 Del Skrevet 14. august 2022 Så spennende, er alltid gøy med symptomjakt 😎 så ikke gyn to modne egg på UL da? Kanskje derfor du har stikninger på begge sider 🤭 blir veldig spennende dagene fremover nå 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. august 2022 Forfatter #95 Del Skrevet 14. august 2022 Elise93 skrev (1 time siden): Så spennende, er alltid gøy med symptomjakt 😎 så ikke gyn to modne egg på UL da? Kanskje derfor du har stikninger på begge sider 🤭 blir veldig spennende dagene fremover nå 🤞 jo, men begge var på høyre side 🙈🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. august 2022 Forfatter #96 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Gjerne kall meg gal, og ja vet at noen mener at man ikke skal teste mer etter pos. test… men denne syklusen synes jeg det fortsetter å være sterke. Pleier å være super svakt etter eggløsning🫣 mhmm, lurer på hva det betyr/skyldes Endret 14. august 2022 av elinoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 15. august 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 15. august 2022 PP3, CD21 - DPO5 Murringene kommer å går, sikkelig rar følelse i magen/nedentil. Små stikk på høyre side… Blitt VELDIG tørst, kjennes som munnen er knusktørr. Masse utflod (Beklager for detaljer) trodde jeg fikk mensen😳 siden det rant så - måtte bytte undertøy to ganger bare i går, kjøpt meg bind nå🙈 små kvalm/dårlig - blitt litt umettelig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. august 2022 #98 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg har en sterk følelse på at du er gravid 😍🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 16. august 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 16. august 2022 Tussi2018 skrev (11 timer siden): Jeg har en sterk følelse på at du er gravid 😍🤞🏼 Håper du har rett🙈🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 17. august 2022 Forfatter #100 Del Skrevet 17. august 2022 PP3, CD23 - DPO7 Jeg har hatt siden DPO4 sånn ilninger ved rumpa/livmor mest men også kjent de innimellom nedover beina på høyre side… klarer ikke helt å forklare hvordan det er, kjennes som stråling/prikking i noen sekunder/minutter… Tar jeg ikke helt feil kjente jeg disse også med sønnen min, strålinger/ilninger - for jeg husker jeg søkte opp dette så godt! Men jeg tørr ikke håpe for mye🙄 Stikkingene på høyre side fortsetter, men tar ikke det med som noe «tegn» ettersom jeg har kjent sånt etter EL tidligere og blitt lurt av meg selv🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå