Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

mikropenis er når den er så liten at man ikke kjenner at den er inni seg. da er den for liten. godt at det er de ferreste som har så liten men om jeg hadde en type med så liten hadde jeg blitt fortvila

hva er det du prøver og komme fram til??? man vil jo altid føle det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men min kjerste nå har en penis på 11cm er det noen som har noen tips om posiskjoner og ting som vil gjøre det bedre?

hva skal penisring hjelpe med a?

Typen min har en større penis da, men jeg tror nok de stillingene jeg nevnte vil funke for deg også? Penisringen hjelper fordi (i min erfaring) penis blir litt tykkere, og de fås ofte med litt "ekstrautstyr" som vibratorer o.l. og DET er ihvertfall dritdigg :fnise::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_don juan_*
Typen min har en større penis da, men jeg tror nok de stillingene jeg nevnte vil funke for deg også? Penisringen hjelper fordi (i min erfaring) penis blir litt tykkere, og de fås ofte med litt "ekstrautstyr" som vibratorer o.l. og DET er ihvertfall dritdigg :fnise::sengekos:

Problemet er nok dessverre ofte at vagina er blitt for for slapp og vid. Det får vi bare godta, men påstander om at penis er for liten blir nesten som dvergen som gikk til sak mot kommunen fordi de hadde bygd fortauet helt opp i ræva på han ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Typen min har en større penis da, men jeg tror nok de stillingene jeg nevnte vil funke for deg også? Penisringen hjelper fordi (i min erfaring) penis blir litt tykkere, og de fås ofte med litt "ekstrautstyr" som vibratorer o.l. og DET er ihvertfall dritdigg :fnise::sengekos:

men føler ikke han seg truet da når du er nødt til å bruke vibrator for å hjelpe til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar visst tråden opp igjen nå jeg, men jeg så nettopp spm. til Bianca26. Altså, jeg sier jo ikke at vi er nødt til å bruke vibratoren, får fint orgasme uten også. Ekstrautstyret er bare ekstra-utstyr :filer: Men de fleste par jeg kjenner liker å leke litt av og til, og ingen gutter jeg har snakket med føler seg truet av vibratorer. Muligens av dildoer,men det er jo noe annet (ihvertfall i min ordbok). Jeg sier bare at jeg anbefaler penisringene med vibrator på, uansett om det er en stor eller liten penis den skal festes på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Drar visst tråden opp igjen nå jeg, men jeg så nettopp spm. til Bianca26. Altså, jeg sier jo ikke at vi er nødt til å bruke vibratoren, får fint orgasme uten også. Ekstrautstyret er bare ekstra-utstyr :filer: Men de fleste par jeg kjenner liker å leke litt av og til, og ingen gutter jeg har snakket med føler seg truet av vibratorer. Muligens av dildoer,men det er jo noe annet (ihvertfall i min ordbok). Jeg sier bare at jeg anbefaler penisringene med vibrator på, uansett om det er en stor eller liten penis den skal festes på ;)

jo men det var bare det at måten du sa det på fikk det til å høres ut som det var nødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Tror nok kvinner kan ha en del å jobbe med også. Selv har jeg vel det man kan kalle stor 20cm og 18 i omkrets. Skulle da ikke tro jeg skulle møte noen som man ikke kjenner spesielt rundt pikken. Men det har skjedd flere ganger det. Vet at jeg "bånner", men følelsen av fitta rundt pikken er liksom ikke noen spesielt, som noe slapt og vassent bare. Heldigvis tilhører det fåtallet av gangene, men likevel så har det hendt. Det jeg vil frem til, er at jeg har stor tro på bekkenbunnsøvelser og vaginakuler osv for å bli mindre vid. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Selv om tråden er gammel er den like viktig idag og dette emnet er ofte oppe.

Jeg har erfaringer med båden små-medium-store peniser. Må inrømme at de største kunne være veldig ubehagelig. Medium derimot er det beste. Jeg må ærlig inrømme at jeg synst det er litt turn off med en mann som har en liten penis når den ikke er stiv. For meg er det mannlig og flott å se og både ta på en som har tiss. Nå har jeg en kjæreste som ikke har så stor når den er slapp, men jammen vokser den når den blir stiv. Selv om det kanskje er 14-15 cm maks. Vi har hatt litt problemer, men det er mest pga kjæresten har slitt med dårlig selvtilitt på det område. Han vil at jeg skal ha det presfekt og jeg ønsker å leve livet mitt sammen med han. Han er perfekt, god og verdens snilleste mann og jeg hadde aldri villet byttet han bort pga liten tiss. Nå har jeg født et par unger og eksen min hadde en penis på ca 18 cm så jeg er nok litt større der nede nå. Jeg trener mye og prøve rå knipe jevnlig, men enkelte stillinger er ikke så godt for meg.

Jeg sliter med dette selv. Jeg tenker på at jeg er for vid og han sliter med å bli tilfredstillt og kipt å tenke på at han kun har erfaringer med jenter som ikke har født, men han har valgt meg og elsker meg. Uansett så er det nok like vondt for oss damer å føle seg vid som menn som føler seg for liten. Vi kan jo trenes opp, men det blir aldri det samme igjen og vi skal også ha barn sammen. Men jeg håper å tror at det ikke er og blir et problem og at vi kan komme oss gjennom det og oppta sexen.

Jeg synst ikke doggy er det beste. Jeg kjenner han best når jeg rir han og når jeg knikker og lager sirkler når jeg sitter oppå og når jeg legger beina over bode hans og tar sammen beina og samtdig kniper når vi har sex. Veldig greit å høre andres erfaringer og få tips til stillinger som er bedre når man ikke har den største penisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Knipeøvelser fungerer så lenge man gjør det riktig. Har hatt sex med kvinner som har født jeg, som har lært seg muskelbruk og dermed kjennes mye bedre enn ei ungjente som ikke trener. Har en pikk på 14 cm, og 12 cm i omkrets, og de eneste som har klagd har vært de slappeste, og gjerne de som bare ligger der og skal bli betjent. Så jenter, tren masse og vær aktive. Det gjør det langt bedre for DERE også. Så slipper dere å sette urimelige minimumskrav på utstyret til mannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv om tråden er gammel er den like viktig idag og dette emnet er ofte oppe.

Jeg har erfaringer med båden små-medium-store peniser. Må inrømme at de største kunne være veldig ubehagelig. Medium derimot er det beste. Jeg må ærlig inrømme at jeg synst det er litt turn off med en mann som har en liten penis når den ikke er stiv. For meg er det mannlig og flott å se og både ta på en som har tiss. Nå har jeg en kjæreste som ikke har så stor når den er slapp, men jammen vokser den når den blir stiv. Selv om det kanskje er 14-15 cm maks. Vi har hatt litt problemer, men det er mest pga kjæresten har slitt med dårlig selvtilitt på det område. Han vil at jeg skal ha det presfekt og jeg ønsker å leve livet mitt sammen med han. Han er perfekt, god og verdens snilleste mann og jeg hadde aldri villet byttet han bort pga liten tiss. Nå har jeg født et par unger og eksen min hadde en penis på ca 18 cm så jeg er nok litt større der nede nå. Jeg trener mye og prøve rå knipe jevnlig, men enkelte stillinger er ikke så godt for meg.

Jeg sliter med dette selv. Jeg tenker på at jeg er for vid og han sliter med å bli tilfredstillt og kipt å tenke på at han kun har erfaringer med jenter som ikke har født, men han har valgt meg og elsker meg. Uansett så er det nok like vondt for oss damer å føle seg vid som menn som føler seg for liten. Vi kan jo trenes opp, men det blir aldri det samme igjen og vi skal også ha barn sammen. Men jeg håper å tror at det ikke er og blir et problem og at vi kan komme oss gjennom det og oppta sexen.

Jeg synst ikke doggy er det beste. Jeg kjenner han best når jeg rir han og når jeg knikker og lager sirkler når jeg sitter oppå og når jeg legger beina over bode hans og tar sammen beina og samtdig kniper når vi har sex. Veldig greit å høre andres erfaringer og få tips til stillinger som er bedre når man ikke har den største penisen.

Kjenner igjen problemstillingen. Men mannen din sin 14-15 cm er vel ikke så lite, det er vel en ganske standard størrelse?

Uansett så er det bra dere jobber med dette slik at dere igjen kan få et bra sexliv :)

Selv har vi noe av det samme "problemet". Til tross for at jeg selv har ca 16 cm med en tykkelse på 13-14 et sted så merkes det forskjell fra før og etter fødsel og utvalget av stillinger som kjennes godt er nok mindre enn før, man kan liksom ikke være så spontane uten å tenke gjennom hvilke stillinger som kjennes best både for meg og henne, og dette er også etter at hun har vært ganske flinke med knipeøvelser. Misforstå rett, vi har fortsatt bra sex, men vi merker begge at vi kan variere på stillinger i mindre grad enn før fordi friksjonen er mindre. Selv om jeg ikke har noen komplekser for størrelsen min så hadde det vel vært en løgn dersom jeg sa at jeg ikke ønsket meg større (men ikke for stor). Og hun hadde nok ikke hatt noe mot det. Om så bare for det visuelle inntrykket. Det hadde vært fint dersom jeg også "kunne tatt noe av jobben" siden hun har vært veldig flink med knipeøvelser. Med størrelsen får man derimot ikke gjort så mye.

Om man noen gang finner opp en måte å få større penis på som ikke er skadelig og faktisk virker, så skal man ikke se bort fra at jeg hadde gjort det. Både for min egen og min kjæres del. Som sagt, jeg har ingen komplekser i dag, men det hadde vært helt supert å vite at man kunne fylle henne helt og at man kan nå dypt uansett hvilken stilling man velger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hadde damerne her vært like forståelsesfulle hvis det hadde vært en fyr som hadde skrevet at "dama mi har så små bryster at jeg får liksom ikke den gode følelsen når vi har sex", "har dere noen råd, eller må jeg dumpe henne?"

Jeg bare spør. ;)

SS

Eller denne: dama vi er så vid, ho har pult det som har puls før ho traff meg... kunne sikkert fått plass til 8 av dere som skriver innpå her samtidig.... men eg e likeglad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest lovedoctor

på kondomeriet finnes det en liten penisforlenger. Det er en liten plastbit formet som en penis med en liten bøy på ca 3-5 cm. utover de rådene som er gitt tror jeg dette er den billigste og enkleset metoden utenom det å prøve nye stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest

helt ærlig så er det mange damer som forventer litt vell mye av mannen, som oftest er det størrelse, stakkars oss :( selv har jeg ingen problemer med dette, er en knakende kjekk kar med litt for mye for penis for noen... men har opplevd og leve i troen det ikke var nok! tingen er i å gjøre damene kåte nok, jo kåtere damene er, jo bedre blir sexen, og orgasmene. jeg har en ting i og ligge og erte, ikke gi dem lov til og ta på eller gjøre noe med meg eller seg selv, men jeg gir heller ikke vagina direkte kontakt! riktig steder og kysse, slikke, kile og lignende... men husk og finn riktig tidpunkt for penetrering! ikke la det gå for lenge, men heller ikke for kort, når damene nesten får orgasme av dette, da kjører man på hardt og rått som en ekte mann! serieorgasmene kommer, og stopper nesten ikke. (men hjelper ikke dette, da trenger man ikke bry seg.. det er gjerne mannen som har gjort jobben med og få henne i seng, så hvorfor skal han tenke på premien?)

hilsen en som liker og pusse pokalen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en penis på ca 15cm omrekts er jeg usikker på men tror den e brukbar.. Jeg har vært i 2 forhold og hatt rundt 20 ons, så jeg har noe erfaring men jeg har aldri fått en eneste klage, de fleste kom tilbake for å få mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Finn en annen. Når dere kvinner nekter å gi slipp på menn med liten tiss, vil aldri mikropenisgenene dø ut, slik det er ment at de skal.

Sorry ass, men genforskning er noe du ikke har hjerne nok til dette ass. Selv har jeg ikke noe problem med liten penis, men den tankegangen om å utrydde gener, erlitt sjokkerende. Det er ca 70 år siden noen drev med slikt. Da var det en fyr ved navn Hitler som ville utrydde jødene.

At en mann har en litt for kort penis, er vel bedre enn at han har en halvmeter med pikk, og voldtar det som kryper og går...

Det jeg prøver å si, er at det er mer enn bare tissen som teller i et forhold. Og akkurat penislengde. - det råd det råd for, så lenge kjæresten din er snill og grei med deg.

Am I right?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jg har en liten penis den er 4cm når den er hard hva synes dere jenter om penis størellsen min

Drømmestørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde damerne her vært like forståelsesfulle hvis det hadde vært en fyr som hadde skrevet at "dama mi har så små bryster at jeg får liksom ikke den gode følelsen når vi har sex", "har dere noen råd, eller må jeg dumpe henne?"

Jeg bare spør. ;)

SS

Selv om tråden er gammel er den like viktig idag og dette emnet er ofte oppe.

Jeg har erfaringer med båden små-medium-store peniser. Må inrømme at de største kunne være veldig ubehagelig. Medium derimot er det beste. Jeg må ærlig inrømme at jeg synst det er litt turn off med en mann som har en liten penis når den ikke er stiv. For meg er det mannlig og flott å se og både ta på en som har tiss. Nå har jeg en kjæreste som ikke har så stor når den er slapp, men jammen vokser den når den blir stiv. Selv om det kanskje er 14-15 cm maks. Vi har hatt litt problemer, men det er mest pga kjæresten har slitt med dårlig selvtilitt på det område. Han vil at jeg skal ha det presfekt og jeg ønsker å leve livet mitt sammen med han. Han er perfekt, god og verdens snilleste mann og jeg hadde aldri villet byttet han bort pga liten tiss. Nå har jeg født et par unger og eksen min hadde en penis på ca 18 cm så jeg er nok litt større der nede nå. Jeg trener mye og prøve rå knipe jevnlig, men enkelte stillinger er ikke så godt for meg.

Jeg sliter med dette selv. Jeg tenker på at jeg er for vid og han sliter med å bli tilfredstillt og kipt å tenke på at han kun har erfaringer med jenter som ikke har født, men han har valgt meg og elsker meg. Uansett så er det nok like vondt for oss damer å føle seg vid som menn som føler seg for liten. Vi kan jo trenes opp, men det blir aldri det samme igjen og vi skal også ha barn sammen. Men jeg håper å tror at det ikke er og blir et problem og at vi kan komme oss gjennom det og oppta sexen.

Jeg synst ikke doggy er det beste. Jeg kjenner han best når jeg rir han og når jeg knikker og lager sirkler når jeg sitter oppå og når jeg legger beina over bode hans og tar sammen beina og samtdig kniper når vi har sex. Veldig greit å høre andres erfaringer og få tips til stillinger som er bedre når man ikke har den største penisen.

Du snakker om gjennomsnittsstørrelsen som om det er en "liten kuk".

Det vises jo at kvinner er kresne på dette område når det som er gjennomsnittet, mest vanlig, blir omtalt som liten. Da går det jo ikke på det, men at dere krever mer, ergo vanlig blir liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...