Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke registrert

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har intet råd - men reagerer på at du skriver TISS. Det er slikt man sier til barn. Et mannelig kjønnsorgan heter vel penis eller pikk, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg... og stakkars han som har så liten en. Misunner ikke denne stakkars mannen må jeg si.

Må innrømme at jeg ser ikke noen løsning på akkurat dette... siden man ikke kan ta noen medisiner for å få en større penis. Hvis han er yngre enn 20-19 år, så finnes det metoder... men er han eldre, så er ikke penis lengere mottakelig for hormoner som gjør at den kan vokse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en annen. Når dere kvinner nekter å gi slipp på menn med liten tiss, vil aldri mikropenisgenene dø ut, slik det er ment at de skal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvor du vil hen med dette innlegget, om du kun ønsker sympati for å klare å dumpe ham, eller om du virkelig vil forsøke å få det til?

Om du ønsker det siste, er det mange måter å bedre problemene på. Han er definitivt klar over sitt problem, og han har nok luktet hvordan du også føler det. Han kan ikke gjøre noe med det han har fått utdelt, det kan du. Med trening, vil du få langt bedre følese der nede og trenger ikke "skikkelige køller" for å bli tilfredsstilt. Tro meg, han vil også kjenne forskjellen.

Deretter er det enkelte stillinger som gir dypere penetrasjon enn andre, og det er stillinger som kan sørge for at tynne p*kker kjennes bedre. Bakfra vil man få dyp penetrasjon, og dersom du presser lårene sammen, vil det merkes trangere der. Dersom dere står oppreist, kan du f.eks. lene deg fremover det du klarer, og krysse beinene mens han er inni.

Dersom du ønsker det første, så vær så snill og dump ham, før han sitter igjen med et mareritt av et forhold. Det gavner ingen parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn en annen. Når dere kvinner nekter å gi slipp på menn med liten tiss, vil aldri mikropenisgenene dø ut, slik det er ment at de skal.

:ler: Ja, gener videreføres som en følge av sterk vilje. Bare viljen er sterk nok så VOOOSJ, fyker det en masse mikropenisgener ut i lufta. Sterkt resonnert, lille venn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvor du vil hen med dette innlegget, om du kun ønsker sympati for å klare å dumpe ham, eller om du virkelig vil forsøke å få det til?

Dersom du ønsker det første, så vær så snill og dump ham, før han sitter igjen med et mareritt av et forhold. Det gavner ingen parter.

Ønsker definitivt hjelp til å få bedre samleie, man dumper jo ikke en man vurderer å dele livet sitt med på grunn av noe sånt. Men det er like fullt en ømtålig problemstilling...

Forøvrig takker jeg for råd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at du har all min sympati. Jeg vet av erfaring selv hvor problematisk dette kan være for kvinnen. Når man ikke merker at penis er der nede og det ikke oppnås en slags "merkbar motstand" så er det ikke noe stas med sex. Da ekan en sitte igjen etterpå og tenke at man har vært med på veldedighet vel vitende om at slik vil det bli gang etter gang...

På sikt vil det gå utover forholdet også.

Jeg anbefaler deg faktisk å tenke i de baner at du bryter med ham, fordi dette er såpass viktig. Derimot, hvis sex ikke er noe viktig for deg kan det være greit å fortsette forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at du har all min sympati. Jeg vet av erfaring selv hvor problematisk dette kan være for kvinnen. Når man ikke merker at penis er der nede og det ikke oppnås en slags "merkbar motstand" så er det ikke noe stas med sex. Da ekan en sitte igjen etterpå og tenke at man har vært med på veldedighet vel vitende om at slik vil det bli gang etter gang...

På sikt vil det gå utover forholdet også.

Jeg anbefaler deg faktisk å tenke i de baner at du bryter med ham, fordi dette er såpass viktig. Derimot, hvis sex ikke er noe viktig for deg kan det være greit å fortsette forholdet.

Kjære meg, om vi er glade i hverandre går det helt fint om sexen ikke er himmelsk hver gang. Sex er viktig men ikke SÅ viktig. Det er ikke størrelsen på penisen hans som kommer til å irritere meg mest i hverdagen vil jeg tippe :-) Mannen er kjempeflott han, så man må jo prøve å gjøre det beste ut av det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Alfred

Kjære kvinnfolk

Betyr det at alle mannfolk som ikke har store, stive køller skal dumpes.

I så fall gjelder vel det menn med små køller, samt alle halv og helimpotente menn.

Resten får dere da sloss om, mens De ensliges forening kan vente storinnrykk framover av utilstrekklige mannfolk, og kvinnfolk som kom tapte kampen om de store køllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg har ikke noe råd å gi her, men stiller meg faktisk litt tvilsom til "ektheten" av det første innlegget.

Kunne det være en gutt som vil "fiske" noen svar var første tanken min?

Håper jeg tar feil her.

Men fakta er ofte at de, kall det problemer, som dukker opp umiddelbart i et forhold..som oftest ikke blir mindre etter tid, snarere grobunn for mer og andre problemer faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg har ikke noe råd å gi her, men stiller meg faktisk litt tvilsom til "ektheten" av det første innlegget.

Kunne det være en gutt som vil "fiske" noen svar var første tanken min?

Håper jeg tar feil her.

Men fakta er ofte at de, kall det problemer, som dukker opp umiddelbart i et forhold..som oftest ikke blir mindre etter tid, snarere grobunn for mer og andre problemer faktisk.

:ler: Mange gode dritsegutmomenter i ett og samme svar. For det første er vel ektheten både irrelevant, ikke din sak og helt uinteressant for deg personlig. For det andre sier du at du ikke har noen råd men kommer med noe lignende uansett. Supert. Haha. Oh my god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest siljemeg

Jeg har vært igjennom det samme.. det endte med at jeg var utro. Dump han før du sårer han unødvendig mye. Sex ER viktig i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser, kuler i skjeden under samleie, noe analt som fyller opp vil føre til at skjeden føles fullere, det finnes forskjellige trekk til penis (minner om en form for tykk kondom, men er ikke ment som prevensjon), penisring, kanskje en eller flere av de tingene her kan brukes? Vibrator på klitoris når du rir vil kanskje kunne gi deg bedre utbytte av samleie i den stillingen?

Enkelte stillinger kan være bedre enn andre. Doggy, legge noe under baken slik at du på kommer høyere opp uten å måtte spenne deg gjør det lettere for deg å bruke skjedemusklene, legge bena på skuldrene hans, osv. Lån eller kjøp en god kama sutra eller liknende bok, kanskje du får noen tips der.

Ellers kan dere kanskje eksperimentere mer i sengen, om han får deg kåt nok ved hjelp av oralsex, vibrator el, så kan det hjelpe på at du trenger mindre penetrering for å komme over toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde damerne her vært like forståelsesfulle hvis det hadde vært en fyr som hadde skrevet at "dama mi har så små bryster at jeg får liksom ikke den gode følelsen når vi har sex", "har dere noen råd, eller må jeg dumpe henne?"

Jeg bare spør. ;)

SS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... de fleste damer tenner jo i teorien på såkalte køller, men det er bruken som er avgjørende, ikke tykkelsen eller størrelsen.

I kjeden har vi et g-punkt og det befinner seg knapt par, tre cm innenfor åpningen. Det er dette punktet som egentlig gir orgasmen ved "vanlige" samleier, om partneren vet om dette, eller du er bevisst på det og klarer gi uttrykk for hvordan han skal gjøre det.

Jeg tror du har et lite problem i forhold til tankemønsteret ditt, og at det egentlig sitter der, og ikke i størrelsen på stasen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest President of Microdick Assocciat

For det første vil jeg si at hvis du ser en liten gnom av en fyr som smiler og er glad, da kan du være sikker på at han har stor tiss.

Hvis du ser en smellfeit bromlete fyr som smiler og er glad, da har han også en stor tiss. Bare så synd at det henger så mye annet skrot fast på pikken (les kroppen og ølmage og hår på ryggen mm.)

Størrelsen betyr altså mye, også for gutte-menn.

Men til deg som spurte om råd; bruk en dildo i rumpa når dere har sex, det vil gjøre deg veldig trang og øke følelsen, helt sikkert. Veggen mellom anal og vagina er meget tynn.

Good løkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...