Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Hva om gutta droppet de med små bryster? da tenker jeg jentene ar skreket opp.

Tipper du er e n av dem med micropenis jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennligst ikke bruk begrepet "tiss". Det er vel ikke et barneforum dette???

Man kan da kalle den hva man vil vel?får du assosiasjoner eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter fremdeles ikke hvordan enkelte poster klarer å se dagens lys etter 4år på forumets bunn...

Men et spørsmål til kvinner her: Er det i heletatt noen av dere som noengang har prøvd å "trene" underlivet? Gjort knipeøvelser? Kuler?

Har ikke prøvd kuler eller slike ting men trener musa daglig for og få gode muskler til å knipe om kuken til mannen min,deilig for oss begge det :jepp:

Endret av Rachelma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv prøvd smått, middels og stort - og mitt problem med smått er vel at jeg får angst over at jeg kanskje er for vid.

Det kommer liksom litt an på dagsformen føler jeg, men når mannen begynner å rotere eller samler bena mine så mister jeg tenninga fordi jeg tenker at han ikke kjenner noen friksjon.

Trener og kniper som besatt, men tenker at jeg aldri kan bli trang nok :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Eh... de fleste damer tenner jo i teorien på såkalte køller, men det er bruken som er avgjørende, ikke tykkelsen eller størrelsen.

I kjeden har vi et g-punkt og det befinner seg knapt par, tre cm innenfor åpningen. Det er dette punktet som egentlig gir orgasmen ved "vanlige" samleier, om partneren vet om dette, eller du er bevisst på det og klarer gi uttrykk for hvordan han skal gjøre det.

Jeg tror du har et lite problem i forhold til tankemønsteret ditt, og at det egentlig sitter der, og ikke i størrelsen på stasen hans.

Kommer jo an på HVOR liten den er ? Er den bitteliten og tynn som en finger - gir den for svak stimuli av g-punktet .

Husk - g- punktet er ikke like følsomt som klitoris er tross allt , derfor må litt kraftigere trykk på det til - for å bli tilstrekkelig stimulert .

En veldig veldig tynn penis - vil ikke gi nok friksjon og trykk på g punktet .Så skjønner godt jenta er frustrert over at pikken er så liten . Den er sikkert veldig veldig liten - ettersom hun sier hun knapt klarer å kjenne den ... og da skal det litt til ...

Finns menn med helt utrolig liten pikk - det har jeg selv også sett med egne øyne : ) Mulig den er skikkelig micro ...høres slik ut i hvertfall .

Rådet til jenta er : Ikke si noe om dette til han . Ikke si den er så liten ...da bare sårer du han og ødelegger selvtillitten hans . Han er sikkert klar over dette selv , men trenger ikke få høre det av deg .Er bedre at du bare gjør det slutt uten å si hvorfor ...du trenger ikke vri kniven i hjertet på han ..før du går fra han .

Finn deg en annen - hvis du føler dette er et problem .

Slutt å plag deg selv - finn heller en partner som passer deg fysisk bedre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Eller ha analsex. Selv har jeg angst for analsex, men med partnerene jeg har hatt med liten penis så har analsex vært en UTROLIG opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo an på HVOR liten den er ? Er den bitteliten og tynn som en finger - gir den for svak stimuli av g-punktet .

Husk - g- punktet er ikke like følsomt som klitoris er tross allt , derfor må litt kraftigere trykk på det til - for å bli tilstrekkelig stimulert .

En veldig veldig tynn penis - vil ikke gi nok friksjon og trykk på g punktet .Så skjønner godt jenta er frustrert over at pikken er så liten . Den er sikkert veldig veldig liten - ettersom hun sier hun knapt klarer å kjenne den ... og da skal det litt til ...

Finns menn med helt utrolig liten pikk - det har jeg selv også sett med egne øyne : ) Mulig den er skikkelig micro ...høres slik ut i hvertfall .

Rådet til jenta er : Ikke si noe om dette til han . Ikke si den er så liten ...da bare sårer du han og ødelegger selvtillitten hans . Han er sikkert klar over dette selv , men trenger ikke få høre det av deg .Er bedre at du bare gjør det slutt uten å si hvorfor ...du trenger ikke vri kniven i hjertet på han ..før du går fra han .

Finn deg en annen - hvis du føler dette er et problem .

Slutt å plag deg selv - finn heller en partner som passer deg fysisk bedre .

Siden det er 4 år siden TS skrev startinnlegget er det vel litt sent å gi råd om bare å gå fra ham. :gjeiper: Jeg tror mange kvinner kan ha glede av å kjenne noe større enn middels fra tid til annen, og det ville derfor ikke være så dumt om flere menn godtok at dama hadde lov til å prøve noen andre varer innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Siden det er 4 år siden TS skrev startinnlegget er det vel litt sent å gi råd om bare å gå fra ham. :gjeiper: Jeg tror mange kvinner kan ha glede av å kjenne noe større enn middels fra tid til annen, og det ville derfor ikke være så dumt om flere menn godtok at dama hadde lov til å prøve noen andre varer innimellom.

Ja det hadde vært noe det : ) Men er ikke lov i det virkelige liv ...

Men drømme ...det kan man alltids gjøre : ) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er 4 år siden TS skrev startinnlegget er det vel litt sent å gi råd om bare å gå fra ham. :gjeiper: Jeg tror mange kvinner kan ha glede av å kjenne noe større enn middels fra tid til annen, og det ville derfor ikke være så dumt om flere menn godtok at dama hadde lov til å prøve noen andre varer innimellom.

Ja det hadde vært noe det : ) Men er ikke lov i det virkelige liv ...

Men drømme ...det kan man alltids gjøre : ) he he

Jo, det er fullt mulig i virkeligheten også. Det er faktisk en god del menn som tenner på dette. Jeg er selv en av disse, så dette vet jeg alt om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
mikropenis må vel være alt under 12cm?

mikropenis er når den er så liten at man ikke kjenner at den er inni seg. da er den for liten. godt at det er de ferreste som har så liten men om jeg hadde en type med så liten hadde jeg blitt fortvila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jo, det er fullt mulig i virkeligheten også. Det er faktisk en god del menn som tenner på dette. Jeg er selv en av disse, så dette vet jeg alt om. ;)

Det er bare noe du sier - forde du har sansynligvis så stor pikk selv , at du vet at dama de aldri kommer til å tenke i de baner ...eller ønske seg noe større ...ha ha !

Blir du ikke sjalu da ? Om dama de skulle få prøve noe større ? Tror ikke mange menn ville taklet det så godt .

Vell jeg har heldigvis ikke problemer med liten pikk her i hus , er fornøyd slik det er jeg , og klarer meg bra sånn sett : ) Så har ikke noe desperat behov for noe større ! Men klart - alltids gøy å prøve noe nytt ! Hvem vet hva fremtiden bringer ? Kan jo fort bli singel igjen - og da er det fritt fram å prøve det man vil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er fullt mulig i virkeligheten også. Det er faktisk en god del menn som tenner på dette. Jeg er selv en av disse, så dette vet jeg alt om. ;)

Det er bare noe du sier - forde du har sansynligvis så stor pikk selv , at du vet at dama de aldri kommer til å tenke i de baner ...eller ønske seg noe større ...ha ha !

Blir du ikke sjalu da ? Om dama de skulle få prøve noe større ? Tror ikke mange menn ville taklet det så godt .

Vell jeg har heldigvis ikke problemer med liten pikk her i hus , er fornøyd slik det er jeg , og klarer meg bra sånn sett : ) Så har ikke noe desperat behov for noe større ! Men klart - alltids gøy å prøve noe nytt ! Hvem vet hva fremtiden bringer ? Kan jo fort bli singel igjen - og da er det fritt fram å prøve det man vil .

Klart jeg blir sjalu. Det er jo nettopp noe av det som gjør at jeg tenner på dette. Og selv om jeg ikke har av de minste er det helt ok at hun får kjenne noe større, selv om dette med størrelse ikke er viktig når jeg ønsker at hun skal ha sex med andre. Det vesentlige er at hun finner spenning i å ha en elsker, elskere eller one night stands når det måtte passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Det er bare noe du sier - forde du har sansynligvis så stor pikk selv , at du vet at dama de aldri kommer til å tenke i de baner ...eller ønske seg noe større ...ha ha !

Blir du ikke sjalu da ? Om dama de skulle få prøve noe større ? Tror ikke mange menn ville taklet det så godt .

Vell jeg har heldigvis ikke problemer med liten pikk her i hus , er fornøyd slik det er jeg , og klarer meg bra sånn sett : ) Så har ikke noe desperat behov for noe større ! Men klart - alltids gøy å prøve noe nytt ! Hvem vet hva fremtiden bringer ? Kan jo fort bli singel igjen - og da er det fritt fram å prøve det man vil .

Så trist at man skal være nødt til å bli singel for å få prøve noe nytt og spennende i hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Så trist at man skal være nødt til å bli singel for å få prøve noe nytt og spennende i hverdagen!

Men er jo fint å ha noe å glede seg til ...dersom man blir dumpet !!! he he

Trøster meg med det - at da skal jeg ha det GØY som singel .

Kommer ikke til å gråte ,for livet går vidre : ) Og jeg kjeder meg ikke når jeg er singel , det vet jeg så alltfor godt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo fint å ha noe å glede seg til ...dersom man blir dumpet !!! he he

Trøster meg med det - at da skal jeg ha det GØY som singel .

Kommer ikke til å gråte ,for livet går vidre : ) Og jeg kjeder meg ikke når jeg er singel , det vet jeg så alltfor godt !

hold kjeft woman! du plaprer i vei om eget liv og du virker veldig psykisk ustabil. få hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest womenwomen
hold kjeft woman! du plaprer i vei om eget liv og du virker veldig psykisk ustabil. få hjelp!

Hvorfor hisser du deg så opp ? Tror det er du som er psykisk ustabil jeg . Et vanlig kjennetegn ved slike folk er at de fort hisser seg opp over bagateller ...

Ja - jeg mente det jeg sa . Forde jeg er i et vanskelig forhold . Kan du ikke bare prøve å forstå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har også liten penis og jeg ELSKER både mannen min og penisen hans!!! I starten av forholdet vårt var det litt problematisk fordi jeg var vant til en stor en,og var kanskje utvidet på en måte..? Vi har nå funnet stillinger som fungerer bra for oss,og når han tar meg bakfra treffer han G punktet mitt helt perfekt:) Har aldri hatt så sterke og intense vaginal orgasmer med noen annen før!!! Når man har en mann med liten penis blir det et mye mer variert sexliv. Det er nå min mening i allefall. Kunne ikke tenke meg å byttet han ut pga størrelsen:) Han får inn hele kuken under samleie,og jeg kan ta hele kuken inn i munnen når jeg suger han, Herlig :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg blir sjalu. Det er jo nettopp noe av det som gjør at jeg tenner på dette. Og selv om jeg ikke har av de minste er det helt ok at hun får kjenne noe større, selv om dette med størrelse ikke er viktig når jeg ønsker at hun skal ha sex med andre. Det vesentlige er at hun finner spenning i å ha en elsker, elskere eller one night stands når det måtte passe.

Har du funnet en slik kvinne som du liker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...