Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Det er ikke str som teller, men hvordan man bruker den.

Har vært borti gutt med en ganske stor tiss og en med midre.

For og si det slik han som hadde midre tiss var mye bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har ingen sagt du skal kjøpe penisring til ham. Ikke en sånn tykk men en smal stram. Den tar han på etter han er blitt klar, da voksen den litt i alle retninger. Ikke mye men nok til at du sikkert kjenner forskjell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde damerne her vært like forståelsesfulle hvis det hadde vært en fyr som hadde skrevet at "dama mi har så små bryster at jeg får liksom ikke den gode følelsen når vi har sex", "har dere noen råd, eller må jeg dumpe henne?"

Jeg bare spør. ;)

SS

det blir jo ikke det samme. det blir som å si: jeg liker ikke å sex me typen min fordi han har en hårete ølmage. men det er ikke det som er problemstillingen her! sex er viktig i et forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo ikke det samme. det blir som å si: jeg liker ikke å sex me typen min fordi han har en hårete ølmage. men det er ikke det som er problemstillingen her! sex er viktig i et forhold....

Sex er viktig i et forhold. Tenningsmønsteret mitt kan være slik at jeg tenner voldsomt på store pupper og trenger det for å kunne komme lettere. Blir ikke problemstillingen ganske så lik da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

Lær han opp til å bruke alt annet en kølla. Tunge, fingre, dildo osv. Kanksje en strap-on? Ellers må du nok ut og knulle ordentlig kukk nå og da i fremtiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lær han opp til å bruke alt annet en kølla. Tunge, fingre, dildo osv. Kanksje en strap-on? Ellers må du nok ut og knulle ordentlig kukk nå og da i fremtiden....

Så "kølla" skal pakkes bort og glemmes? Merkelig tankegang. Men den siste setningen din tilsier jo at jeg ikke burde kaste bort tid med å svare deg.

Det er jo nettopp under slike størrelsesforskjeller mellom mann og kvinne at det er viktig å finne en metode for å få det til å fungere. Ikke overse utfordringen. Det er viktig å finne ut hvordan de best kan jobbe sammen for å få dette til å fungere. Dere kvinner har en fantastisk evne til å tilpasse dere menns penis. Det krever dog en del jobb fra begge parter. Begge bør trene pc-musklene, og smøre dere med tålmodighet, og leke masse. Sex skal ikke være kjempeseriøst. Det er lek, moro og nytelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "kølla" skal pakkes bort og glemmes? Merkelig tankegang. Men den siste setningen din tilsier jo at jeg ikke burde kaste bort tid med å svare deg.

Det er jo nettopp under slike størrelsesforskjeller mellom mann og kvinne at det er viktig å finne en metode for å få det til å fungere. Ikke overse utfordringen. Det er viktig å finne ut hvordan de best kan jobbe sammen for å få dette til å fungere. Dere kvinner har en fantastisk evne til å tilpasse dere menns penis. Det krever dog en del jobb fra begge parter. Begge bør trene pc-musklene, og smøre dere med tålmodighet, og leke masse. Sex skal ikke være kjempeseriøst. Det er lek, moro og nytelse.

Tull. Hun snakker om ronking med to fingre og at hun ikke merker tissefanten når hun sitter oppå og rir. Hvilken dame kan venne seg til noe sånt? Hjelper ikke å trene ringmuskler osv. Jeg er heldig og har en ordentlig kukk som ei dame fint kan ta skikkelig tak i, med begge never. Når jeg knuller veit jeg at jeg fyller dama og at hun har det deilig. Damer liker vel å ta på, klemme, suge og leke osv. Kan ikke det med en liten en vettø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Hun snakker om ronking med to fingre og at hun ikke merker tissefanten når hun sitter oppå og rir. Hvilken dame kan venne seg til noe sånt? Hjelper ikke å trene ringmuskler osv. Jeg er heldig og har en ordentlig kukk som ei dame fint kan ta skikkelig tak i, med begge never. Når jeg knuller veit jeg at jeg fyller dama og at hun har det deilig. Damer liker vel å ta på, klemme, suge og leke osv. Kan ikke det med en liten en vettø.

Tull. En normal kvinne vil kunne kjenne selv en liten finger. Trener man ekstra, vil man følgelig kjenne mer. Vi som er litt mer erfarne vet at man kan leke like godt med en liten, som med en stor. Tror du at det er pikken din som bærer deg seksuelt, har du nok dessverre langt mindre å tilby enn du liker å tro selv, min gode mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Hei, jeg er 16 år og har en penis på 6 cm når den er stiv, jeg er livredd for at den ikke vokser mer, jeg har ikke problemer med den sånn egt, men en jente jeg er glad i sier, den er liten. Hva bør jeg gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, adolfg skrev:

Hei, jeg er 16 år og har en penis på 6 cm når den er stiv, jeg er livredd for at den ikke vokser mer, jeg har ikke problemer med den sånn egt, men en jente jeg er glad i sier, den er liten. Hva bør jeg gjøre? 

 

Anonymkode: 96f0e...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har desverre ingen gode råd til deg.... Jeg hadde ikke taklet det, og stukket av første gangen jeg så den....

Anonymkode: 9a19b...ab3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2011 den 13.48, Stefan skrev:

 

Tull. En normal kvinne vil kunne kjenne selv en liten finger. Trener man ekstra, vil man følgelig kjenne mer. Vi som er litt mer erfarne vet at man kan leke like godt med en liten, som med en stor. Tror du at det er pikken din som bærer deg seksuelt, har du nok dessverre langt mindre å tilby enn du liker å tro selv, min gode mann.


Tror du at når vi går med tampong inni oss så kjenner vi den hele tiden ? NOPE
Tror du at når vi føder en unge gjennom der og de ikke igangsetter fødsel før åpningen er 10cm bred, så kjenner vi en 2 cm bred pikk godt? NOPE

Menn kan leke like godt med en liten som med en stor, for sin EGEN del ja. Men en liten pikk gir ikke akuratt oss damer noe særlig utbytte av det.

Anonymkode: 9a19b...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Tror du at når vi går med tampong inni oss så kjenner vi den hele tiden ? NOPE
Tror du at når vi føder en unge gjennom der og de ikke igangsetter fødsel før åpningen er 10cm bred, så kjenner vi en 2 cm bred pikk godt? NOPE

Menn kan leke like godt med en liten som med en stor, for sin EGEN del ja. Men en liten pikk gir ikke akuratt oss damer noe særlig utbytte av det.

Anonymkode: 9a19b...ab3

Du vet at mange er trange der nede. Finnes en for alle. Slutt å lag så mye drama og oppgulp. Er mange unge folk som leser trådene her inne.....

Anonymkode: cee6b...2ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er eldgammel og noen hentet den opp igjen....

Anonymkode: 58bc3...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han klarer på et mystisk vis å komme i deg og du blir gravid.

Du føder så en sønn med en (arvelig) mikro penis, hvor han utvikler alvorlige komplekser og begår selvmord.

For at du skal få en lykkelig alderdom med barn og barnebarn, bør  du ditche denne skapningen med den lille tissen med en gang, og finne deg en kar du kan få en lykkelig fremtid med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Penis Extender - https://joom.com Har nå brukt Penis Extender i ca 4 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Endret av Emil333
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan gikk det? Er dere sammen enda?

Anonymkode: a41e2...64f

Regner med det har blitt en løsning siden 2005....

Anonymkode: 539b1...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...