Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Jeg har en normal pikk på ca 15-16 og rett tykk. Men alikavel hender det at jeg møter damer som er store og slappe nedentill. Synes dette er et problem og har mange ganger spurt om de gjør knipeøvelsene riktig. Dessverre blir ofte dette mottatt meget dårlig. Ofte er dette kvinner som kanskje ikke trener så mye og sitter mestedels forrann TV´n hjemme. De damer som trener og lever et sundt liv har jeg oppdaget har en mye strammere mus.

"Problemet" liten pikk ligger jo egentlig ikke der, ikke så mye å gjøre just på det området. Men problemet heiter stor mus og der kan ni damer gjøre en innsats selve istedet for å sitte forrann TV´n og spise potetgull. Opp å trene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv og må bare si at den beste sex'en har jeg med menn med de store pikkene. For meg er det et veldig pluss og vet at jeg ikke er alene om å mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv og må bare si at den beste sex'en har jeg med menn med de store pikkene. For meg er det et veldig pluss og vet at jeg ikke er alene om å mene det.

Jeg har den deiligste sexen med de trangeste musene. Det er et veldig pluss for meg og jeg veit jeg ikke er alene om å mene det. Dessverre er det mange damer der ute som er alt for slappe og burde gjøre noe aktivt med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bubbeli

Hei trådstarter. Har ikke noe krystallklart råd til deg, men vil fortelle om min erfaring. Jeg er mann, 45, og har hatt 16-17 partnere gjennom livet. Jeg er medium både i kropp og mellom bena. De damene jeg har vært til sengs med som lettest har fått orgasmer, altså sånne serie- og multidamer, har faktisk ikke vært trange i hele tatt. Heller ikke opptatt av knipeøvelser eller alle de stillingene man leser om i bøker. De har til gjengjeld vært heltente og kommet enten jeg har gjort sånn eller slik.

Jeg har også vært med et par som har strevet med å få til orgasme, og de har vært barnløse og atskillig trangere. Mulig det bare er et tilfeldig sammentreff selvsagt, men ut fra de nevnte erfaringer, har jeg aldri forstått det voldsomme fokuset på partneres fysiske mål. Og det gjelder begge veier. Jeg har vært med damer med f-cup og damer med kun brystvorter, like deilig begge deler. Det er mange dritsexy damer med a-cup. Og selv om mange damer synes det ikke er sammenlignbart med penisstørrelse så er det jo delvis det. Fordi slike egendefinerte forventninger trigger tenningen; en mann som er fiksert på store meloner vil rett og slett ikke tenne på en flatbrystet, og da er det uinteressant hvor trang den flatbrystede måtte være mellom bena. Jeg har vært helt konsekvent på å ikke lage noen forhåndsmal av mine evnt. partnere, hverken ang. hofter, hårfarve, pupper, vekt eller noe annet. og det har jeg sannelig hatt mye glede av!! :)

Sex skal, i alle fall i mitt hode, være varmt og inkluderende. Går man rundt med målebånd og vekt i kofferten når man er på sjekker'n, blir sexualitet bare kaldt og ekskluderende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en type som heller ikke har verdens største "stas" men vi har helt utrolig bra sex. Vi varmer godt opp først, og hvis han kommer uten at jeg gjør det, avslutter han bestandig med å fingre/slikke meg til jeg kommer (både én og to ganger). Han er rett og slett utrolig...

Det viser bare at det er fullstendig mulig å ha et supert sexliv, uten at pikken er så stor. Forspill betyr utrolig mye, men egen innsats betyr vel så mye som hans innsats. Kommunikasjon er nøkkelen her. Det er viktig at begge parter er fornøyd med sexlivet, da er alt det andre så mye lettere å komme gjennom :)

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi som har stort utstyr må nå organisere oss, når vi finner en mor til våre barn. Må det sjekkes nøye at utstyret til slekta holder mål, send dama ut med målebandet, vi vil vel ikke at alle norske menn skal ende opp med micropikk.

ha også som mål at jenta er trang og har store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi varmer godt opp først, og hvis han kommer uten at jeg gjør det, avslutter han bestandig med å fingre/slikke meg til jeg kommer (både én og to ganger)

Slikker han deg etter han har pumpet loaden i deg. ussssshhh :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... en hest eller noe...

.. det er ikke så videns kjent, men det går an å øke penisstørrelse uten kirurgi.. f.eks ved "strekking", hvor både tykkelse og lengde kan øke med mange cm.. det krever derimot et voldsomt pågangsmot og tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
:ler: :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

Kansje han gikk på steroider. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE ER SÅ JÆÆÆVLI OPPHENGT I HVOR STOR ELLER LITEN KØLLE MEN HAR AT DET IKKE ER MORSOMT ENGANG! alt handler om åssen de bruker'n vettu... dere må vise de dere er missfornøyde med sånn at de vet åssen de skal klare og tilfredstille dere... DAH! til og være voksne vet dere ikke særlig mye... jeg er ungdom har ikke hatt sex enda(havent found the rigth one yet..) men er det noe jeg vet er det at man må tilfredstille dama og ikke gjøre på for hardt.. med mindre de liker det. by the way dere kan jo finne dette så kalte g punkte og skrike hvilken vei and skal dirigere kuken neste gang dere har sex... eller så er det bare dere som har en så forskjellig nakisj(det som for deg opphisset. vet ikke om jeg skreiv det riktig) at dere praktisk talt ikke passer sammen.

etter jeg har lest det de fleste her har skrivi så ser det ut som ungdom flest vet mer en dere... må jo bare le av de frustrerte damene..

(kommer mest sannsynelig ikke til og svare, ettersom jeg ikke har tenkt meg tilbake til dere "Sex Frustrasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. det er ikke så videns kjent, men det går an å øke penisstørrelse uten kirurgi.. f.eks ved "strekking", hvor både tykkelse og lengde kan øke med mange cm.. det krever derimot et voldsomt pågangsmot og tålmodighet..

mhm.. det tar rundt 1 år. men kuken til en hest hadde vært for stor til dere's fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intet råd - men reagerer på at du skriver TISS. Det er slikt man sier til barn. Et mannelig kjønnsorgan heter vel penis eller pikk, synes jeg.

Huff, ikke reager slik! Jeg som mann synes "pikk" er et veldig stygt ord, og bruker selv ordet tiss. Man kan også ufarliggjøre det mer ved å kalle den "snabelen" eller andre morsomme ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nyskjerrig kar

Jeg barer lurer på hvor elskovsstaven min ligger på penisskalaen deres jeg. Den er 17-18 cm i erigert tilstand. Liten, passe eller stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg barer lurer på hvor elskovsstaven min ligger på penisskalaen deres jeg. Den er 17-18 cm i erigert tilstand. Liten, passe eller stor?

Absolutt passe. Nesten mer enn passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

CAT (coital alignement technique er en veldig god stilling generelt, men usikker på hvordan den funker med spesielt små peniser, men tror den vil være bra der også. Søk på taoist thrusting techniques og shallow and deep. D avil han lære måter å støte på under samleie som kompenserer for manglende størrelse. Han børe også bruke screwing teknikken, det vil si at han skrur/roterer med penis (via hoftene, egentlig via sacrum om han er sensitiv nok) mens han støter inn i stedet for bare å støte rett inn og ut.

Det finnes massevis av stillinger og vinkler å støte i som er spesielt bra for folk med liten penis. De har gjerne det til felles at de gir veldig direkte stimulans av g-punktet eller at han gnikker innpå klitoris samtidig. Søk på nettet det ligger haugevis der. Det finnes sikkert også bøker som heter ting som smal penis guide etc.

Ved hjelp av såkalte Jelcking teknikker praktisert over månder vil han øke betydelig i størrelse. En god del av disse vil også gi betydelg økt blodgjennomstrøming i penis og øke hans evne til å få orgasmer. Kombiner dette gjerne med pc-øvelser for å trene bekenmuskulaturen. Samlet vil dette gi ham beinharde ereksjoner og beinharde ereksjoner betyr mye for kvalitet på samleie for kvinner.

Be ham lese boken til David Shade, men les dem ikke selv fordi mye av innholdet bør være en overaskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...