Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Knipeøvelser, kuler i skjeden under samleie, noe analt som fyller opp vil føre til at skjeden føles fullere, det finnes forskjellige trekk til penis (minner om en form for tykk kondom, men er ikke ment som prevensjon), penisring, kanskje en eller flere av de tingene her kan brukes? Vibrator på klitoris når du rir vil kanskje kunne gi deg bedre utbytte av samleie i den stillingen?

Enkelte stillinger kan være bedre enn andre. Doggy, legge noe under baken slik at du på kommer høyere opp uten å måtte spenne deg gjør det lettere for deg å bruke skjedemusklene, legge bena på skuldrene hans, osv. Lån eller kjøp en god kama sutra eller liknende bok, kanskje du får noen tips der.

Ellers kan dere kanskje eksperimentere mer i sengen, om han får deg kåt nok ved hjelp av oralsex, vibrator el, så kan det hjelpe på at du trenger mindre penetrering for å komme over toppen.

Har hatt en elsker i lang tid som ikke har verdens største utstyr. Men som du skjønner har jeg behold han, og det er ikke uten grunn. Han kan virkelig sine saker. Tror han er klar over tingenes tilstand, og har lært seg flere måter å tilfredstille en kvinne på :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... de fleste damer tenner jo i teorien på såkalte køller, men det er bruken som er avgjørende, ikke tykkelsen eller størrelsen.

I kjeden har vi et g-punkt og det befinner seg knapt par, tre cm innenfor åpningen. Det er dette punktet som egentlig gir orgasmen ved "vanlige" samleier, om partneren vet om dette, eller du er bevisst på det og klarer gi uttrykk for hvordan han skal gjøre det.

Jeg tror du har et lite problem i forhold til tankemønsteret ditt, og at det egentlig sitter der, og ikke i størrelsen på stasen hans.

Tror ikke du helt forstår hvor smått det er snakk om her. Og jeg tenner på det du kaller "køller" i praksis også, ikke bare i teorien...

Dette g-punktet er så sin sak, men det å kjenne friksjon i seg selv gir meg også noe, jeg liker å bli fylt opp, ikke at noen står og dytter på en flekk inni meg...

Og til en annen som svarte her og sammenlignet små bryster: det er vel ikke akkurat sammenlignbart, men hvis en normalt utrustet mann hadde vært sammen med en dame som var ekstremt vid, hadde situasjonen vært sammenlignbar.

Og det er ikke tankemønsteret mitt det er noe feil med. Stasen hans blir ikke større uansett hvilke tanker jeg tenker. Pussig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt og jeg føler sympati med de kvinner som blir utsatt for mikropeniser og menn som ikke kan sex godt nok i forhold til kvinnekroppen og alle følelser rundt det hele.

Sex er jo en ganske viktig del av et menneskes liv og det er klart at en mikropenis kan hemme denne gleden til uante dalføre.

Mitt forslag er at du dumper ham jo før jo bedre. Jeg tror du vil tjene mer på å holde deg med en mye mer velutstyrt elsker/kjæreste.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

Størrelsen har liten betydning. vet ike om du så på tv 3 her om kvelden. De omtalte dette"problemet " da. de som har den minste, de får den største ved erigrert tilstand. De med køller som du omtaler det, får ikke så mye større.

dere trenger kansje noe mere trening sammen. Min sambo har det man kaller liten her inne,men du verden, bedre elsker finnes ikke. har prøvd større som ikke kommer i nærheten. Så ikke heng deg opp i str for det er noe som du har hengt deg oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en annen. Når dere kvinner nekter å gi slipp på menn med liten tiss, vil aldri mikropenisgenene dø ut, slik det er ment at de skal.

:ler: :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

Jeg synes ikke det var slemt jeg...En må jo tenke på seg selv og skal ha egen nytelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

Snakker vi om erigert eller slapp tilstand nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var slemt jeg...En må jo tenke på seg selv og skal ha egen nytelse også.

Hva om gutta droppet de med små bryster? da tenker jeg jentene ar skreket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

Hadde du vert glad i han og kjærlighet inn i bildet, så hadde du ikke sett det.

Droppa han pga noe av kroppen ikke svarte til dine mål? herregud, trodde det var slik ungpiker tenkte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :grine2:

Data en fyr med en såkalt "micropenis" på lengde og tykkelse med en gjennomsnitts langfinger!

Ble helt paff når han "tok den fram", kraftig bygd mann på 185 med (i mine øyne) verdens minste penis! har verken før eller siden sett noe så puslete.

:overrasket:

Vet det var slemt av meg, men jeg droppa han. Klarte ikke å ha sex med en mann som hadde en penis som så ut som den aldri hadde nått puberteten.

For mye steroider kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vert glad i han og kjærlighet inn i bildet, så hadde du ikke sett det.

Droppa han pga noe av kroppen ikke svarte til dine mål? herregud, trodde det var slik ungpiker tenkte jeg

:ler::ler:

Det er nok ikke bare unge piker som tenker slik nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er selv en mann med liten penis, og jeg har lært meg å leve med det. Min erfaring er at dette problemet blir mest uløselig om kvinnen er konform og veldig opptatt av å ha et "normalt" sexliv. Eksperimentering er stikkordet, man må ikke være redd for å ha et utradisjonelt seksualliv.

Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men enkelte menn blir faktisk opphisset av å se sin kjære sammen med en annen mann, jeg tilhører disse. At den mannen som tilfredstiller henne har dobbelt så stor penis bidrar bare til å gjøre min opphisselse enda større. Når jeg selv puler henne har hun ofte en dildo i rumpa, og som regel avsluttes samleiet med at jeg trekker meg ut og fullfører med en dildo (som er betraktelig større enn min lille guttetiss).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kommer jo i mange størrelser, vi damer bør venne oss til at de alle ikke kan være like store.

Dildo er ganske uaktuelt for en del damer, så det er ikke en løsning for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Men for f...da
Vennligst ikke bruk begrepet "tiss". Det er vel ikke et barneforum dette???

Vennligst ikke fortell hva andre skal kalle kjønnet sitt. Det har ikke du noe med!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om fyren er ok på alle andre områder, syns jeg kanskje det er drastisk å dumpe ham pga penisstørrelsen. Det finnes mange fine vibratorer på markedet, og om han lærer seg å bruke en slik en, kan problemet løses lett. Og jeg mener ikke at den skal brukes istedet for originalutstyret, men som et supplement. DEssuten trenger man ikke ha problemer med liten penis for at det skal være interessant med diverse leketøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange kvinner er det ikke interessant med verken leketøy eller små peniser.

Hvor mange kvinner det er som tenker som deg er det vanskelig å vite, men at det er noen som er livredde for å eksperimentere har du nok rett i. Disse kvinnene kan takke seg selv om de får et kjedelig seksualliv.

Dessverre går det også utover partneren. Unner ingen å ende opp med en slik kvinne. Med den holdningen er det liten sjans for et rikt og mangfoldig seksualliv, det er noe selv ikke den største penis kan veie opp for. Prippenhet er sin egen straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...