Gå til innhold

Han har veldig liten penis


Gjest Ikke registrert

Anbefalte innlegg

Klart jeg blir sjalu. Det er jo nettopp noe av det som gjør at jeg tenner på dette. Og selv om jeg ikke har av de minste er det helt ok at hun får kjenne noe større, selv om dette med størrelse ikke er viktig når jeg ønsker at hun skal ha sex med andre. Det vesentlige er at hun finner spenning i å ha en elsker, elskere eller one night stands når det måtte passe.

Har du funnet en slik kvinne som du liker da?

Jada, har truffet flere. Men det er jo mer som skal stemme enn enighet på ett punkt. Så jeg er fortsatt på utkikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille kalle

Meld dere på sexkurs. Google det hvis du vil. Da lærer du alt om hvordan du skal håndtere både dette og andre problemstillinger, og ikke minst om hvordan han kan bli en bedre elsker enn du noen gang har kjent til :)

Det funka for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Meld dere på sexkurs. Google det hvis du vil. Da lærer du alt om hvordan du skal håndtere både dette og andre problemstillinger, og ikke minst om hvordan han kan bli en bedre elsker enn du noen gang har kjent til :)

Det funka for meg!

liten pikk er liten pikk. har han så liten at du ikke kjenner at den er inni deg. dump fyren umiddelbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ektepar med erfaring

:kaffekopp:

Får lyst til å svare deg på dette, siden dette er et tema som mange har tatt opp, og enda flere menn tenker på.

Kanskje du er mann / gutt ..... og faker kvinne..

Men det spiller ingen rolle,siden det opptar så mange.

Vi alle er skrudd sammen litt forskjellig, og det gjør jo i seg selv spennende å oppleve.

I et parforhold er samspillet med alle livets sider i forholdet som er det essensielle for "to be or not to be".

De korte stundene med "fyrverkeri"er viktige men .... husk sexen sitter i hodet(hjernen). det er jo der det hele skjer.

Det er bedre å ha en partner med "stor hjerne" som lever et godt harmonisk liv, enn bare ha en sexy kjøttpølse

Føler at vi i dag har stor kroppfokus og kvantitet, kanskje på tide å tenke litt nytt.

I vårt forhold har vi et godt og varmt kjærlig parforhold selv etter flere år ( 6 år)

Det har blitt mange " spektakulære avfyringer" i den tiden for oss.

Som kvinne har jeg flere tidligere erfaringer med store kukker, hvilket var deilig og godt, og som fikk meg til å skjelve av fryd.

Men min mann gjør også det bra, selv om den er liten - halvparten så stor og tynn. (Faktisk 3cm når iskald etter bad - eller 14 cm når jeg har helbredet den med mine hender) Jeg synes det er fasinerende.

Vi fantaserer og leker, og har det fint med hverandre.

Så tipset mitt er bruk fantasien snu innstillingene og nyt hele kroppen og personen.

I tillegg er jeg så heldig at han ikke er sjalu. Og det gjør mye i forholdet. Han har sagt at "hvis du føler for å leke med "storebror" kan du det".

Men det har ikke skjedd på det grunnlaget, men mer på grunn av flørting som har oppstått av og til. Og det vet han, og opplever det spennende.

Kan jeg ha det bedre? Han er en flott og varmt menneske som jeg vil være ved hele tiden.

[quote name=Ikke registrert' date='12.11.2005 (22:36) ' post='2544394]

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
:kaffekopp:

Får lyst til å svare deg på dette, siden dette er et tema som mange har tatt opp, og enda flere menn tenker på.

Kanskje du er mann / gutt ..... og faker kvinne..

Men det spiller ingen rolle,siden det opptar så mange.

Vi alle er skrudd sammen litt forskjellig, og det gjør jo i seg selv spennende å oppleve.

I et parforhold er samspillet med alle livets sider i forholdet som er det essensielle for "to be or not to be".

De korte stundene med "fyrverkeri"er viktige men .... husk sexen sitter i hodet(hjernen). det er jo der det hele skjer.

Det er bedre å ha en partner med "stor hjerne" som lever et godt harmonisk liv, enn bare ha en sexy kjøttpølse

Føler at vi i dag har stor kroppfokus og kvantitet, kanskje på tide å tenke litt nytt.

I vårt forhold har vi et godt og varmt kjærlig parforhold selv etter flere år ( 6 år)

Det har blitt mange " spektakulære avfyringer" i den tiden for oss.

Som kvinne har jeg flere tidligere erfaringer med store kukker, hvilket var deilig og godt, og som fikk meg til å skjelve av fryd.

Men min mann gjør også det bra, selv om den er liten - halvparten så stor og tynn. (Faktisk 3cm når iskald etter bad - eller 14 cm når jeg har helbredet den med mine hender) Jeg synes det er fasinerende.

Vi fantaserer og leker, og har det fint med hverandre.

Så tipset mitt er bruk fantasien snu innstillingene og nyt hele kroppen og personen.

I tillegg er jeg så heldig at han ikke er sjalu. Og det gjør mye i forholdet. Han har sagt at "hvis du føler for å leke med "storebror" kan du det".

Men det har ikke skjedd på det grunnlaget, men mer på grunn av flørting som har oppstått av og til. Og det vet han, og opplever det spennende.

Kan jeg ha det bedre? Han er en flott og varmt menneske som jeg vil være ved hele tiden.

[quote name=Ikke registrert' date='12.11.2005 (22:36) ' post='2544394]

Jeg er en normalt bygd jente som er blitt sammen med en gutt som er både høy og slank men har fryktelig liten tiss. Jeg blir litt trist, nesten, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere det. Min forrige kjæreste og de fleste før ham har hatt skikkelige-- køller! og det har knapt vært nødvendig med teknikk for å få det bra i senga, det har vært bare å kjøre på, liksom, på den biten som bare omhandler selve samleiet, vel å merke. Det andre har jo ikke noe med størrelsen hans å gjøre...

Men nå, med han som har så liten, så blir jeg litt hjelpesløs. Han kommer jo og sånn, men jeg kløner sånn, føler jeg. Blir så puslete å holde den mellom to fingre når jeg er vant til å ta tak med hele hånda rundt skaftet... Han liker veldig godt at jeg sitter oppå, og det er jo greit nok det, men det gir meg absolutt ingenting for jeg kjenner knapt at han er inni meg. Kinkig situasjon, og jeg greier ikke la forelskelsen slippe løs helt før jeg har funnet roen med dette. Jeg kan jo ikke ende med å være seksuelt kjempefrustrert og risikere at det går utover ham. Må jo finnes en måte å få til dette på, når jeg ser hvilke kombinasjoner av folk som får unger der ute... men får ikke til å ta det opp med ham heller slik jeg kunne gjort med mange andre problemer.

Du, jeg har litt problemer med at tissen din er så liten at jeg ikke kjenner den. Hmmm.. nei, går ikke det. Stakkars mann.

Gode råd?

:kaffekopp:

men 14 cm er ikke såå lite i erigert tilstand. man kjenner den jo da. hadde vært værre om den faktisk var 3 cm når den var stiv. da hadde man hatt et problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*
men 14 cm er ikke såå lite i erigert tilstand. man kjenner den jo da. hadde vært værre om den faktisk var 3 cm når den var stiv. da hadde man hatt et problem

Eh...med tanke på at gjennomsnittet er 13-15 cm, så er ikke 14 såå lite nei..

Alltid like festlig når jenter presterer å si at en penis av gjennomsnittlig størrelse faktisk ikke er sååå liten, etterfulgt av en annen som forteller om en hun hadde sex med, og til tross for han lille penis ( ca 15 x 12), så var det OVERASKENDE nok, ganske så OK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

det finnes måter og gjøre dn støre på. som og bruke en kondom som gjør den 3 cm støre. eller så er det alltid lov og ta med en vibrator i sengen for og maximere gleden med og være forelsket. for det som sies her syns jeg er litt frekt mot mange men som har dette utstyret. prøv en slik ryggmasasje maskin:) det sies at det skal gi oss jenter en slik utrolig orgasme enten om han har en kølle på 6 cm :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Eh...med tanke på at gjennomsnittet er 13-15 cm, så er ikke 14 såå lite nei..

Alltid like festlig når jenter presterer å si at en penis av gjennomsnittlig størrelse faktisk ikke er sååå liten, etterfulgt av en annen som forteller om en hun hadde sex med, og til tross for han lille penis ( ca 15 x 12), så var det OVERASKENDE nok, ganske så OK...

eh altså jeg skrev det at 14 cm ikke var såå lite fordi hun som skrev innlegget over mitt, sa det på en måte som at 14 cm skulle vært lite. Jeg synes ikke det er lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest = Penis

Det som klart gjelder her er å sammenlikne dette. JENTER: Dere med A-cup er AKKURAT lik de med MIKROPENIS. Så hvis dere ler av folk med liten pikk burde dere nok ta en titt på "utstyret" deres. Er det stort nok? Er det stort nok til å tenne oss menn????

Vi rangerer penis-størrelser:

MIKROPENIS: Mindre enn 10cm i erigert tilstand.

LITEN PENIS: 10-13 cm.

NORMAL/GJENNOMSNITTLIG: 13-16 cm.

STØRRE:16-18

STOR KØLLE: Mer enn 18.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Det som klart gjelder her er å sammenlikne dette. JENTER: Dere med A-cup er AKKURAT lik de med MIKROPENIS. Så hvis dere ler av folk med liten pikk burde dere nok ta en titt på "utstyret" deres. Er det stort nok? Er det stort nok til å tenne oss menn????

Vi rangerer penis-størrelser:

MIKROPENIS: Mindre enn 10cm i erigert tilstand.

LITEN PENIS: 10-13 cm.

NORMAL/GJENNOMSNITTLIG: 13-16 cm.

STØRRE:16-18

STOR KØLLE: Mer enn 18.

men pikken skal jo gjøre mer enn å tenne da. Den skal jo kjennes inni musa. Er vel bedre å sammenligne med en mus som er alt for vid da. For da kjenner jo ikke dere like mye som dere ville kjent når dere pulte ei trang mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni-38

Det er aldri snakk om å håne menn med mindre utstyr enn man setter pris på, men om å finne den riktige partner. Han må også være i nærheten av det du selv krever for å få utbytte rik sex. Jeg har prøvd og feilet i mange år, men jeg har feilet mest på å finne en mann som klaffer psykisk, som jeg kan slappe av og le sammen med. Men jeg kunne heller ikke vært sammen med en mann med micro penis. Som voksen kvinne vet jeg at jeg må ha en pikk med både lengde og tykkelse for å ta helt av. Derfor undervurderer jeg ikke pikk størrelse som et av mange kriterier. Jeg liker en viss smerte, av den typen som når en stor pikk trenger seg inn. Det er ikke så lett å finne en partner som oppfyller alle ønsker og krav, men man må i det minste prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke lest hele tråden, bare innlegget til TS, så viss jeg gjentar andre får dere unnskylde. Men jeg føler jeg har noen råd å komme med siden jeg har vært sammen en mann med liten penis i 4 år. Det har plaget meg en del noen ganger, men jeg kom frem til at jeg vil dele livet mitt med ham, alt annet med ham er fantastisk :rødme: Men får altså bare gjøre det beste utav det man har! Gode stillinger; misjonær, mens han "løfter" beina mine, slik at jeg liksom har knærne på skuldrene mine (ser sikker dumt ut, men whatever :fnise:) da kommer han dypt inn :) Viss du skal sitte på toppen syns jeg det er best når jeg lener meg litt bakover, da kjenner jeg ham bedre. Også vil jeg definitivt anbefale penisring! Så jeg syns du skal "beholde ham" og heller øve litt på gode stillinger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nå har jeg ikke lest hele tråden, bare innlegget til TS, så viss jeg gjentar andre får dere unnskylde. Men jeg føler jeg har noen råd å komme med siden jeg har vært sammen en mann med liten penis i 4 år. Det har plaget meg en del noen ganger, men jeg kom frem til at jeg vil dele livet mitt med ham, alt annet med ham er fantastisk :rødme: Men får altså bare gjøre det beste utav det man har! Gode stillinger; misjonær, mens han "løfter" beina mine, slik at jeg liksom har knærne på skuldrene mine (ser sikker dumt ut, men whatever :fnise:) da kommer han dypt inn :) Viss du skal sitte på toppen syns jeg det er best når jeg lener meg litt bakover, da kjenner jeg ham bedre. Også vil jeg definitivt anbefale penisring! Så jeg syns du skal "beholde ham" og heller øve litt på gode stillinger :)

Det der høres jo bare tungvindt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, gjorde det det? :sjokkert: Det er faktisk ikke tungvint i det hele tatt, går helt av seg selv :Nikke: Man kan jo bare bøye knærne også da, men jeg liker nå best han "tar litt tak" når vi holder på :lur: Poenget er bare at du ikke ligger med beina rett ut. Man kan jo forresten også klemme beina rundt ryggen hans :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
Hmmm, gjorde det det? :sjokkert: Det er faktisk ikke tungvint i det hele tatt, går helt av seg selv :Nikke: Man kan jo bare bøye knærne også da, men jeg liker nå best han "tar litt tak" når vi holder på :lur: Poenget er bare at du ikke ligger med beina rett ut. Man kan jo forresten også klemme beina rundt ryggen hans :sengekos:

Ja klart det er godt å prøve forskjellige stillinger, men hva om den er så liten at stillingene ikke fungerer. Da blir det jo bare frustrerende å holde på da. Men så lenge det funker for dere så går det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss den er så liten at stillingen ikke fungerer så blir det nok frustrende ja :fnise: Men poenget mitt var jo å foreslå noen stillinger som jeg mener fungerer godt med en relativt liten penis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Viss den er så liten at stillingen ikke fungerer så blir det nok frustrende ja :fnise: Men poenget mitt var jo å foreslå noen stillinger som jeg mener fungerer godt med en relativt liten penis ;)

åja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, bare innlegget til TS, så viss jeg gjentar andre får dere unnskylde. Men jeg føler jeg har noen råd å komme med siden jeg har vært sammen en mann med liten penis i 4 år. Det har plaget meg en del noen ganger, men jeg kom frem til at jeg vil dele livet mitt med ham, alt annet med ham er fantastisk :rødme: Men får altså bare gjøre det beste utav det man har! Gode stillinger; misjonær, mens han "løfter" beina mine, slik at jeg liksom har knærne på skuldrene mine (ser sikker dumt ut, men whatever :fnise:) da kommer han dypt inn :) Viss du skal sitte på toppen syns jeg det er best når jeg lener meg litt bakover, da kjenner jeg ham bedre. Også vil jeg definitivt anbefale penisring! Så jeg syns du skal "beholde ham" og heller øve litt på gode stillinger :)

er enig med deg der. med den mengden av menn som har litte utstyr

så for man gjøre det beste ut av det. man kan finne på mange ting med en liten en. så hvorfor ikke la han fingre derre hardt?

eller sleike litt lengre. man kan også ta med seg noe i sengen som man kan ha det litt moro med :)

men min kjerste nå har en penis på 11cm er det noen som har noen tips om posiskjoner og ting som vil gjøre det bedre?

hva skal penisring hjelpe med a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...