KaBom Skrevet 20. juli 2023 #81 Del Skrevet 20. juli 2023 Hehe, høres ut som en typisk mamma ☺️😀 Håper du får en fin ferie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. juli 2023 #82 Del Skrevet 25. juli 2023 Lunalu skrev (På 19.7.2023 den 9.22): Onsdag igjen. Og nå er jeg på en ny ferietur til mamsen og papsen. Vekta har ikke rikka seg et gram en gang😞 men er redd den kommer til å bevege seg feil vei igjen etter noen dager her…. - Litt kaffe? - jeg har bakt kanelboller. - Nå blir det kake til kaffen…. - I dag skal vi ha favorittmiddagen din….🤭🤭🤭 Mødre altså😍 😂😂 Ikke enkelt det der. Men du har vært utrolig flink så langt, så dette fikser du 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #83 Del Skrevet 26. juli 2023 I dag er jeg altså såååå trøtt😩 Har drukket en kopp kaffe, men må nok ha en til før jeg kommer meg i gang. Håper på å få lagt inn en gåtur i dag, men siden vi driver å pusser opp, så er det ikke sikkert det går. Trøster meg med at det blir en del smågåing, bøying og bæring. Så litt aktivitet blir det jo. Ellers står vekta ganske stille, ned 100 gram siden uke 28 - men jeg tror kanskje jeg gikk opp litt i forrige uke… vekt uke 30: 96,3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 26. juli 2023 #84 Del Skrevet 26. juli 2023 Lunalu skrev (59 minutter siden): I dag er jeg altså såååå trøtt😩 Har drukket en kopp kaffe, men må nok ha en til før jeg kommer meg i gang. Håper på å få lagt inn en gåtur i dag, men siden vi driver å pusser opp, så er det ikke sikkert det går. Trøster meg med at det blir en del smågåing, bøying og bæring. Så litt aktivitet blir det jo. Ellers står vekta ganske stille, ned 100 gram siden uke 28 - men jeg tror kanskje jeg gikk opp litt i forrige uke… vekt uke 30: 96,3 kg Det er frustrerende når det går så lite ned, men det går over. Det viktigste da er å ikke gi opp 👍 (hilsen en som vet alt om en vekt som ikke rikker seg 😂) Men, nå er det jo sommer også, så da blir ting litt annerledes, i hvert fall for meg. Og som du sier så har det jo blitt ekstra hos mamman din også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #85 Del Skrevet 26. juli 2023 Tusen takk for støtte @Wit 🥰 Fornøyd med at jeg fikk klemt inn en gåtur i dag, så da er jeg straks oppe i 9000 skritt. Nå blir det kun sløving resten av kvelden, kanskje finne en serie - heldigvis har vi ikke noe saltsnop i hus😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2023 #86 Del Skrevet 26. juli 2023 Innom med en klem midt på sommeren her Du er flink! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 27. juli 2023 Forfatter #87 Del Skrevet 27. juli 2023 Tusen takk @Amatariel Det så godt å føle støtte og og at man er flere som står sammen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 28. juli 2023 Forfatter #88 Del Skrevet 28. juli 2023 Endelig helg😍 I dag har jeg både fått til gåtur og så litt shopping - så nå er jeg straks på 10000 skritt, fornøyd med det. Hadde på meg en topp jeg hadde bestilt. Den var så fresh i farga og passa perfekt. Det er så digg med nye klær som passer🤩 Buksa føltes mindre stram rundt magen så jeg måtte fram med målebåndet. Ikke noe særlig forskjell på midje og rumpa, men ved navelen har det forsvunnet 5 cm🙌 Men fremdeles alt for mye rundt magen da, så når jeg sitter blir det fremdeles overheng😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 1. august 2023 #89 Del Skrevet 1. august 2023 5 cm ned ved navlen er jo fantastisk! Og så deilig å kunne kjøpe nye klær man føler seg vel i ❤️ Heier på at du klarer delmålet ditt om 95 nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 2. august 2023 Forfatter #90 Del Skrevet 2. august 2023 Takk @Bokdamen, jeg trenger heiingen, for her går det ikke akkurat fort i svingene. Det hadde kanskje gått fortere om jeg hadde prøvd meg på en eller annen kur/diett, men hovedmålet mitt er å forandre livsstil og få mer energi. Meeeen, ønsker selvfølgelig å gå ned litt også☺️ Startvekt uke 22/2022: 102 kg Vekt uke 30/22: 95,8 kg ‐--------------------------------------------------2023 vekt uke7/23: 96,4kg Vekt uke 24: 98,3 kg Vekt uke 25: 97,2 kg Vekt uke 27: 96,9 kg Vekt uke 30: 96,3 kg vekt uke 31: 96,1 kg Første delmål er fremdeles 95 kg. Heldigvis merker jeg det mer på kroppen i antall cm som forsvinner enn antall kg🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. august 2023 #91 Del Skrevet 2. august 2023 Lunalu skrev (5 timer siden): Det hadde kanskje gått fortere om jeg hadde prøvd meg på en eller annen kur/diett, men hovedmålet mitt er å forandre livsstil og få mer energi. Meeeen, ønsker selvfølgelig å gå ned litt også☺️ Der er vi like ja! Man blir utålmodig når man har mange kilo og gå ned, men det sies jo at for varig vektnedgang så er ikke en diett løsningen. Det tror jeg på. Så får være tålmodig gitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 2. august 2023 #92 Del Skrevet 2. august 2023 Lunalu skrev (12 timer siden): Det hadde kanskje gått fortere om jeg hadde prøvd meg på en eller annen kur/diett, men hovedmålet mitt er å forandre livsstil og få mer energi. Meeeen, ønsker selvfølgelig å gå ned litt også☺️ Jeg telte kalorier vha Grete Roede sin app og hadde et tall jeg skulle under hver dag. Det å få «svart på hvitt» hvor mye kalorier som er i ulike matvarer var faktisk det som skulle til for meg. Fikk en del øyeåpnere som eks. hvor mange kalorier det var i det jeg trodde var en normal porsjon pasta (spoiler, den var minst det dobbelte). Nå har jeg en ganske god feeling på hva jeg kan spise for å holde vekten (men har spist for mye boller og snop i tillegg det siste halvåret og vekten har sneket seg på igjen). Sier ikke at det er riktig for alle, men jeg innså at jeg aldri har hatt bevisst forhold til hva jeg spiser før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 4. august 2023 Forfatter #93 Del Skrevet 4. august 2023 Hurra - har endelig havnet på 95 tallet igjen. Måtte veie meg i dag siden jeg også har begynt å følge tråden « Vi som skal ned i vekt…», og i dag viste vekta 95,6 🤩 Bare 0,6 kg igjen til første delmål👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. august 2023 #94 Del Skrevet 4. august 2023 Herlig å straks være på delmålet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 8. august 2023 Forfatter #95 Del Skrevet 8. august 2023 Hverdagen har startet, men dagene flyr avgårde. Blir vel annerledes når høsten gjør sitt inntog😞 I helga dro sommergjestene, og det har vært fantastisk å gå tilbake til mer normalt kosthold. Jeg har for det meste vært «flink», men det har blitt mer is til kaffe og fine rundstykker til frokost. Hadde jeg brukt kaloriteller så hadde jeg nok sprengt budsjettet…. @Bokdamen Jeg tror nok at Roede appen fungerer fint for de som klarer å ha gode rutiner på å legge inn. Jeg prøvde Loose it appen ifjor bare for å teste, den var egentlig oversiktlig og grei og jeg la inn det jeg spiste. Men etter bare noen uker så glemte jeg å legge inn. Med kroniske søvnproblemer så er jeg dessverre gullfisk på heltid🤪 Amatariel skrev (På 4.8.2023 den 12.31): Herlig å straks være på delmålet! Jaaaa🤩, men jeg er jo innforstått med at det kan ta noen uker før jeg når det. Tenk at 7-800 gram enten tar flere uker, eller plutselig bare noen dager og av og til over natta 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 9. august 2023 Forfatter #96 Del Skrevet 9. august 2023 Veiedag - men intet nytt melde. Er vel bare å belage seg på ny/e uke/r med stillstand, men så lenge vekta ikke går opp så får jeg vel være fornøyd…😊 I går fikk jeg slanket skap og skuffer for godt over 2 stappfulle poser med klær. Klær som har tatt opp plass i flere år fordi jeg har tenkt at de kanskje kommer til å passe igjen, sånn langt inn i fremtiden en gang😩 Det var ærlig talt godt å pakke de bort, og slippe å den bitre påminnelsen om slankere tider. Feira bedre plass i skapet med å kjøpe meg jdy bukser på Only. De var super stretchy og fantes i lengde 34. Passa perfekt🙌🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. august 2023 #97 Del Skrevet 10. august 2023 Så bra du fikk rydda! Viktig å huske på at klærne skal passe deg ja, ikke du som skal passe klærne. Det er pyton å ha masse i skapene man ikke bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 10. august 2023 Forfatter #98 Del Skrevet 10. august 2023 Innom for å notere meg middagen vi hadde i dag - kjempegod😋😋 små wraps fylt med stekt laks, creme fresh, guacamole, pineapple salsa, avokado, agurk og mango 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 17. august 2023 Forfatter #99 Del Skrevet 17. august 2023 Ble en liten forskyvelse av veiedagen. Og en bitte, biitttte liten nedgangang - hele 300 g…🤪 Startvekt uke 22/2022: 102 kg Vekt uke 30/22: 95,8 kg ‐--------------------------------------------------2023 vekt uke7/23: 96,4kg Vekt uke 24: 98,3 kg Vekt uke 25: 97,2 kg Vekt uke 27: 96,9 kg Vekt uke 30: 96,3 kg vekt uke 31: 96,1 kg, fredag 95,6 kg vekt uke 33: 95,3 Første delmål er fremdeles 95 kg. Litt opp og ned med gåing denne uka, men har klart målet om å gå minst annenhver dag. I dag ble det en tur på 6 km, så det er jeg fornøyd med🙌🤩 Jeg har jobbet litt med å justere måltidene og lagt inn et lite ekstra måltid. Det ble litt kluss etter sommerferien, og plutselig ble det bare frokost kl 11.30, en banan før jeg gikk tur og så middag på kvelden - selvfølgelig alt for sulten. Og man tar jo ikke av seg om kroppen går på sparebluss, senker forbrenningen og tviholder på den energien den har fått tak i. Håper dette kan dette kan få fart på kroppen, for det er så frustrerende å stå på stedet hvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. august 2023 #100 Del Skrevet 18. august 2023 Så flink du er til å gå! Jeg var også flink, helt til en dag uti juni… 😝 Må prøve å få inn litt mer lavintensitetsaktivitet. Det er så godt for hodet så vel som kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå