elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #81 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (Akkurat nå): Bestilte du vanlig eller tidlig?? Vanlige, de på 25ml (tror jeg det var)
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #82 Skrevet 19. juni 2022 Vet ikke hva jeg skal tro eller tolke dette, har nistirret på bildene de siste timene😂
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #83 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (17 minutter siden): Vet ikke hva jeg skal tro eller tolke dette, har nistirret på bildene de siste timene😂 Har ikke opplevd skygge på de vanlige! Kun tidlig🫶🏼 Hahahaha det er så godt å se du gjør det også, har akkurat gjort det samme😂
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #84 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (Akkurat nå): Har ikke opplevd skygge på de vanlige! Kun tidlig🫶🏼 Hahahaha det er så godt å se du gjør det også, har akkurat gjort det samme😂
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #85 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (6 minutter siden): Håper virkelig at spiren har satt seg for oss begge🙈❤️ Hadde vært gøy å hatt termin nesten samtidig 🙈😂 Krysser🤞🏼
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #86 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (21 minutter siden): Håper virkelig at spiren har satt seg for oss begge🙈❤️ Hadde vært gøy å hatt termin nesten samtidig 🙈😂 Krysser🤞🏼 Det gjør jeg også!!🤞🏼💛 Teste på nytt imorgen?
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #87 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg også!!🤞🏼💛 Teste på nytt imorgen? Det kommer jeg til å gjøre🙈 Nå har jeg satt igang nervene så 😂Veldig spent om det blir sterkere strek imrg hos deg!❤️
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #88 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (1 minutt siden): Det kommer jeg til å gjøre🙈 Nå har jeg satt igang nervene så 😂Veldig spent om det blir sterkere strek imrg hos deg!❤️ Nå er jeg tom for strimmeltester!! Helt krise😂 Lurer på om jeg må kjøre digital🤔 Veldig spent på din også!! Vi har dårlig innflytelse på hverandre😅
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #89 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (12 minutter siden): Nå er jeg tom for strimmeltester!! Helt krise😂 Lurer på om jeg må kjøre digital🤔 Veldig spent på din også!! Vi har dårlig innflytelse på hverandre😅 uff, det er det VÆRSTE når man er midt under en testperiode😂 - i det minste kan vi se tilbake på denne tråden engang når vi har fått spiren vår å le litt av det😂❤️ verdt det til slutt🙈
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #90 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (12 minutter siden): uff, det er det VÆRSTE når man er midt under en testperiode😂 - i det minste kan vi se tilbake på denne tråden engang når vi har fått spiren vår å le litt av det😂❤️ verdt det til slutt🙈 Ahaha, det har du helt rett i🤞🏼🤞🏼🤞🏼 De neste dagene blir veldig spennende❤️
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #92 Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (3 timer siden): Gratulerer så gøy😍
kjellernn Skrevet 20. juni 2022 #93 Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): Gratulerer så gøy😍 Tuusen takk!! Ja, veldig gøy❤️ Har du testet mere??
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #94 Skrevet 20. juni 2022 kjellernn skrev (9 minutter siden): Tuusen takk!! Ja, veldig gøy❤️ Har du testet mere?? Ja, har ikke troa denne pp😓
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #95 Skrevet 20. juni 2022 De to siste fra i dag, er det virkelig sant? Er det to streker?? De tre siste fra i dag🙈
Amatariel Skrevet 20. juni 2022 #96 Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (5 timer siden): De tre siste fra i dag🙈 Jeg syns jeg ser noe der altså!!
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #97 Skrevet 20. juni 2022 Amatariel skrev (1 minutt siden): Jeg syns jeg ser noe der altså!! jeg åå🥹🤞🏼 håper virkelig, holdte på å gi opp i dag😅 men tar imrg også å ser!
Amatariel Skrevet 20. juni 2022 #98 Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (1 minutt siden): jeg åå🥹🤞🏼 håper virkelig, holdte på å gi opp i dag😅 men tar imrg også å ser! Hvor mange dpo er du?
elinoooor Skrevet 20. juni 2022 #99 Skrevet 20. juni 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Hvor mange dpo er du? Er dpo9 i dag🙈
Amatariel Skrevet 20. juni 2022 #100 Skrevet 20. juni 2022 elinoooor skrev (9 minutter siden): Er dpo9 i dag🙈 Ja da er det ikke sterkere strek å forvente på dette tidspunktet 😊 Jeg har vært gravid mange ganger, og disse dagene her er nevnepirrende! Alt mellom 9-11 dpo kan være veldig svake og like streker man blir helt koko av! Kjedelig at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente... Men tips til morgen er å lage så konsentert urin som morgen. Test gjerne på morgenurin (men min erfaring er at den ikke alltid er best). Så prøver du å holde deg så lenge så mulig (minst 3 timer) og drikk så LITE som mulig. Så tester du på den urinen. Forhåpentligvis får du to klare streker da. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå