Gå til innhold

Ser du i handlekurven til tjukke mennesker på matbutikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 14.42):

Jeg kikker kun i kurven til fisefine damer i høye hæler🤭De kjøper nesten alltid ferdigmat og halvfabrikata og noen dyre oljer og et par potter med urter som tar seg godt ut på kjøkkenbenken. Så tenker jeg at selv om de ser vellykkede ut så har de null interresse av å lære seg å lage ordentlig mat og tenker at mannen garantert er utro😂

Jeg tar garantert helt feil, men noen ganger er det bare gøy å la fantasien løpe løpsk mens man står i kø.

Kjenner at jeg skammer meg litt nå🙈😅

Anonymkode: 3164d...788

Men du holder det for deg selv, fordi du har folkeskikk. Du går jo ikke bort til dem å shamer de i butikken.... 

Anonymkode: f0808...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 14.42):

Jeg kikker kun i kurven til fisefine damer i høye hæler🤭De kjøper nesten alltid ferdigmat og halvfabrikata og noen dyre oljer og et par potter med urter som tar seg godt ut på kjøkkenbenken. Så tenker jeg at selv om de ser vellykkede ut så har de null interresse av å lære seg å lage ordentlig mat og tenker at mannen garantert er utro😂

Jeg tar garantert helt feil, men noen ganger er det bare gøy å la fantasien løpe løpsk mens man står i kø.

Kjenner at jeg skammer meg litt nå🙈😅

Anonymkode: 3164d...788

Men du holder det for deg selv, fordi du har folkeskikk. Du går jo ikke bort til dem å shamer de i butikken.... 

Anonymkode: f0808...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kjøpe kun bind å sjokolade. Det avslører alle som titter og er optatt av hva andre handler. Det flires og fnises rund meg i butikken. Der jeg går med 4 pakker bind og største sjokoladen. Dette gjør jeg med vilje. Selv om jeg ikke har sjikoladebehov, ved mensen

Anonymkode: f0808...161

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 9.50):

Nei, jeg tenker at handlekurven egentlig viser veldig lite 

Selv handler jeg alt av frukt, grønt, korn, belgfrukter, osv, hos Rema 1000. Coop Mega og Meny har ofte golde tilbud på ferdigprodukter og snacks, så når jeg handler hos dem så er det bare "usunne" ting i handlekurven 

Anonymkode: ab70d...dfa

Kjøper du virkelig alt av frukt og grønt på Rema 1000? 80% av gangene finner vi mugg på frukten, og ødelagte, vasne grønnsaker. Tror de kjøper billige datovarer eller noe. Handler aldri frukt & grønt der lenger, og familien min og venner har opplevd det samme. Kanskje det bare er vår by?

Anonymkode: 3c772...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøper du virkelig alt av frukt og grønt på Rema 1000? 80% av gangene finner vi mugg på frukten, og ødelagte, vasne grønnsaker. Tror de kjøper billige datovarer eller noe. Handler aldri frukt & grønt der lenger, og familien min og venner har opplevd det samme. Kanskje det bare er vår by?

Anonymkode: 3c772...50e

Stor forskjell fra butikk til butikk på grøntavdelingene. Noen er veldig flinke til å fjerne dårlig frukt og grønt, mens andre lar det ligge der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49):

Ja, gjør du?

Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom..

Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken?

Anonymkode: dbd10...939

I guds navn. Kan ikke tro at folk gjør dette. 

Jeg har aldri noensinne lagt merke til hva andre handler når jeg handler, uansett om de er tjukk eller tynn eller gammel eller whatever. Har nok med meg selv 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så dumt! Ingen har vel noe med hva andre handler, tykk eller tynn?? Nei herregud, pass på hva du selv tar med deg. Pleier ikke ha dårlig samvittighet for noe jeg tar med meg uansett. Hva andre syns driter jeg i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kjøper du virkelig alt av frukt og grønt på Rema 1000? 80% av gangene finner vi mugg på frukten, og ødelagte, vasne grønnsaker. Tror de kjøper billige datovarer eller noe. Handler aldri frukt & grønt der lenger, og familien min og venner har opplevd det samme. Kanskje det bare er vår by?

Anonymkode: 3c772...50e

Må være deres butikk som er dårlig. Rema 1000 her jeg bor har utrolig fine grønnsaker og frukt. 

Anonymkode: 6e413...0b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg jobbet på en avdeling som behandler veldig overvektige barn. Hun hadde en konsultasjon engang (mange år siden) hvor hun hadde påpekt alvorlighetsgraden av dette for foreldrene. Etter konsultasjonen dro hun på butikken for å kjøpe lunsj. Der møter hun tilfeldigvis mor. I handlekurven var det eplejus, 3 grandiser, flere poser potegull, sjokolade, kjeks for å nevne noen. Hun meldte mor til barnevernet. 

Anonymkode: c4871...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig selv og bryr meg nada og niks om hva folk mener om det jeg har i handlekurven min. Det har ikke andre folk noe med heller. Om jeg vil kjøpe brus og sjokolade på en onsdag, så gjør jeg det. Uavhengig av hva andre måtte mene om det... 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 21.37):

En bekjent av meg jobbet på en avdeling som behandler veldig overvektige barn. Hun hadde en konsultasjon engang (mange år siden) hvor hun hadde påpekt alvorlighetsgraden av dette for foreldrene. Etter konsultasjonen dro hun på butikken for å kjøpe lunsj. Der møter hun tilfeldigvis mor. I handlekurven var det eplejus, 3 grandiser, flere poser potegull, sjokolade, kjeks for å nevne noen. Hun meldte mor til barnevernet. 

Anonymkode: c4871...ffe

Og fortalte deg om det etterpå? Håper dette er noe du dikter opp, hvis ikke er det både uprofesjonelt, uetisk og bekymringsverdig. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 14.42):

Jeg tar garantert helt feil, men noen ganger er det bare gøy å la fantasien løpe løpsk mens man står i kø.

Merker du at alle tankene du forteller om handler om at du dømmer fremmede kvinner ut i fra utseende og tenker stygge ting om dem? Hvordan er det «gøy»? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hallo dette er lavmål på et helt nytt nivå 😂

Anonymkode: 8b944...4f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ser uten "å se".  Jeg ser ut, tenker, venter på at køen skal bli kortere. Det jeg ser,  er mengder folk har. For det bestemmer litt om hvilken kø jeg skal velge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49):

Ja, gjør du?

Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom..

Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken?

Anonymkode: dbd10...939

Hvordan ville din følelse vært om alle glodde i din handlekurv hver dag?

Endret av tussi680
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med kikkert, tar på meg blotterfrakk så gjemmer jeg meg i et godt skjult hjørne og runker mens jeg observerer hva andre mennesker skal spise til middag og lunch.

Dumme spørsmål, krever dumme svar. Og, nei. Jeg driver ikke og kikker på hva andre kjøper, uavhengig av høyde,bredde eller vekt. Det er absolutt ikke min business

 

Anonymkode: c4e4e...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 16.12):

Eneste gangene jeg har «sett» hva folk handler, er når jeg satt i kassen. Og det var ikke på en dømmende, men som litt tidsfordriv. Prøve å tenke seg frem til hva de handlet inn til. Hva slags middag man kan lage med det som er kjøpt. Om det ser ut som de skal være fest. Romantisk middag ol. Altså litt mer morsomt tidsfordriv.

Anonymkode: 563bc...6f5

Er en grunn til at jeg handler kun på selvbetjente kassene og skanner varene selv. En ide er jo også å handle med skanner og pose selv. Da kan ikke andre se hva jeg handler og kan ikke dømme meg!

Anonymkode: a45fc...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 21.37):

En bekjent av meg jobbet på en avdeling som behandler veldig overvektige barn. Hun hadde en konsultasjon engang (mange år siden) hvor hun hadde påpekt alvorlighetsgraden av dette for foreldrene. Etter konsultasjonen dro hun på butikken for å kjøpe lunsj. Der møter hun tilfeldigvis mor. I handlekurven var det eplejus, 3 grandiser, flere poser potegull, sjokolade, kjeks for å nevne noen. Hun meldte mor til barnevernet. 

Anonymkode: c4871...ffe

Dette tror jeg ingenting på. Du kan jo ikke melde på et sånt tynt grunnlag. Kanskje hun handlet inn til en bursdag eller til noen andre. Haha, ditt troll!

Anonymkode: a45fc...157

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...