Gå til innhold

Ser du i handlekurven til tjukke mennesker på matbutikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest løvenskonge
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49):

Ja, gjør du?

Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom..

Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken?

Anonymkode: dbd10...939

Nei.. å skjønner ikke hvordan det skal avsløre så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49):

Ja, gjør du?

Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom..

Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken?

Anonymkode: dbd10...939

Om jeg ser et overvektig menneske på butikken så har jeg aldri en gang tenkt tanken at jeg skulle skjekke handlevognen til vedkommende.Hvorfor skulle jeg det?

Anonymkode: 27e27...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange tjukke her som bare handler sunt :fnise:

Anonymkode: dbd10...939

Jeg handlet jo grønnsaker.... og sjokolade, potetgull, bakevarer, fat person logic.

Anonymkode: 67a4e...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løvenskonge
AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.53):

Ser du bare ned i gulvet når du handler Duda?

Anonymkode: dbd10...939

Vi har jo hodet andre steder. Jeg har sikker blikket rett mot vognen til vedkommende , prosessere ikke hva de handler, er mere opptatt av hva jeg skal trene i dag, og om det blir noe på meg i kveld🤔.. noen ganger tenker jeg på karriere valget og eventuell hva jeg kunne gjort med livet mitt. Kan være noe med oppvekst , jeg er lært til å ha fokuset mot meg selv om jeg skal klare å skape noe🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/5/2022 at 3:53 PM, AnonymBruker said:

Ser du bare ned i gulvet når du handler Duda?

Anonymkode: dbd10...939

Hva surrer du med, ts? Duda er president i Polen, så han handler vel ikke i norske butikker.

Anonymkode: 98d0a...5fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange tjukke her som bare handler sunt :fnise:

Anonymkode: dbd10...939

Ja? Det handler ikke nødvendigvis om hva man spiser, men hvor mye man spiser. Jeg spiser så og si aldri godteri. Ser du meg kjøpe godteri i matbutikken så er det alltid fordi jeg kjøper det med for å tilby gjester, tantebarn o.a. noe godt, spesielt til jul, påske, bursdager, men selv spiser jeg ekstremt lite av det. 
Jeg spiser sunn mat, men jeg kan spise for mye av det, som igjen er en del av grunnen til at jeg er overvektig. 
Det er nemlig ikke sånn at dersom maten klassifiseres som sunn så kan man spise uendelige mengder av det uten å gå opp i vekt. 
 

Anonymkode: 1b0aa...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja? Det handler ikke nødvendigvis om hva man spiser, men hvor mye man spiser. Jeg spiser så og si aldri godteri. Ser du meg kjøpe godteri i matbutikken så er det alltid fordi jeg kjøper det med for å tilby gjester, tantebarn o.a. noe godt, spesielt til jul, påske, bursdager, men selv spiser jeg ekstremt lite av det. 
Jeg spiser sunn mat, men jeg kan spise for mye av det, som igjen er en del av grunnen til at jeg er overvektig. 
Det er nemlig ikke sånn at dersom maten klassifiseres som sunn så kan man spise uendelige mengder av det uten å gå opp i vekt. 
 

Anonymkode: 1b0aa...122

:Nikke:

Anonymkode: dbd10...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer det folk handler jeg. Ikke alle da, men de foran og bak meg i køen.

Typ:

- Kjøper kondomer: "Jasså, skal du knulle nå?"

- Kjøper salat: "Jasså, skal du slanke deg nå?"

- Kjøper bin: "Jasså, har du mensen nå?"

Anonymkode: 8c2ff...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men skal begynne å kikke i alle andres handlekurver nå!  Har faktisk ikke lagt merke til hva andre handler på matbutikkene, kanskje jeg får noen tips til nye matvarer!

Anonymkode: 1d4b8...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...