Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket


Syrinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- hey! enda et symptom! :tommel:

Se det! Symptomene sniker seg på...og tro du meg, når du sitter der med det hele hengende over deg så skulle du ønske du ikke var så tøff i trynet! :ler:

Nei, men altså - nå er det ikke mange dagene igjen til kontroll og det kommer sikkert til å gå kjempebra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Som dere styrer på med flyttingen! Bare du ikke sliter deg ut!

Men det blir nok bra herlig å slappe av når dere er ferdige!

Ny leilighet til den lille familien :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har verdens snilleste mamma (enn så lenge, til jeg tar over) nettopp dratt hjem etter å ha hjulpet oss masse med å pakke. Vi er langt fra ferdige, men har fått gjort en del. Mamma kommer i morgen ettermiddag også og sa at hun kunne ta noen timer på fredag på dagtid mens jeg er på jobb hvis det trengs! :kyss: Snille mammaen min altså! Nesten så jeg lurer på om hun har skjønt at noe er på ferde.

I dag har det vært masse å gjøre på jobben og jer er kjempesliten. Skal sortere meg gjennom to bokhyller og så tror jeg snart det er på tide å finne senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I :hjerte: Syrinens mamma! Så skjønn hun er som hjelper så bra til! Skal huske å fortelle dette til min mamma når vi skal flytte ved nyttår :kgblunk: (selv om hun bor langt unna). Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten ferdig med en bokhylle og skal finne senga. Er så trøtt at jeg bare flytter ting frem og tilbake uten mål og mening.

Ser ut som vi venter til juletider med å fortelle foreldre, får se hva vi tenker etter kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

ikke så lenge til jul uansett da syrinen. Jeg gleder meg skikkelig på dine vegne til dere skal fortelle om lille hemmeligheten i magen din... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo slett ikke lenge til jul...men det blir jo spennende med kontroll! Er du kommet lenger en du trodde, så kan dere kanskje slippe den herlige nyheten allerede i neste uke!?

:hoppe:

Utrolig snill mamma du har altså! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Kjære Syrinen

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom med en kjapp rapport ettersom jeg regner med jeg ikke rekker innom i morgen.

Har gått i ett de siste dagene, men nå er vi nesten ferdig med pakkinga og i morgen er den StoreFlytteDagen! Er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av, men etter i morgen er det verste over!

Flytterapport kommer på søndag tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...