Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket


Syrinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har Lille Spire og Store Syrin hatt en lang dag. Først mye å gjøre på jobben, så rett ut å hansle strie og maling og såhar vi vært å pusset opp kjøkken i den nye leiligheten. Er kjempesliten og klar for senga, men det føles godt å bygge rede!

Nå skal vi legge oss. Skal prøve å rekke innom en ordentlig tur imorgen.

Så flink du er vennen!

Store Syrin bygger rede for Lille Spire! :hjerter_rundt:

Blir helt rørt av å tenke på det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle dere gode jentene!

Det høres sikkert merkelig ut, men jeg sitter her og ønsker meg fler symptomer.

Har ømme bryster, og har hatt litt luft i magen i dag, men vil liksom ha mer. Tar meg selv i å være litt usikker på om det virkelig er sant. Håper bare 28. november kommer fort!

Jeg er vanvittig sliten om dagen så i dag har jeg prøvd Fjordland for aller første gang, orket rett og slett ikke tanken på å lage mat og mannen er ikke hjemme.

Nå skal jeg ha en rolig kveld foran på sofaen samt rydde litt i heimen. I morgen får vi gjester langveisfra som skal bo hos oss i en uke, lurer veldig på hvordan jeg skal forklare min nye avholdenhet fra alkohol :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Etter kampen bar det av sted på en bitteliten shopping tur. Jeg og "far i huset" (som han heretter helt sikkert vil bli kalt  :ler: ) har lenge hatt en spøk gående så jeg greide å holde tust om mine blå streker hele dagen. For noen år siden sa nemlig mannen at han syntes vi burde få oss et fondue-sett. Dette var på et tidspunkt hvor vi ikke hadde veldig fast bosted og det var ærlig talt ikke kjøkkenutstyr som sto høyest på prioriteringslista. Mannen mente da at vi ihvertfall måtte skaffe oss fondue-sett når vi "etablerte oss". Jeg lurte på hvor etablerte man burde være når man anskaffet seg dette og mannen sa "Ihvertfall før vi får barn!". Jeg sa at jeg fikk kjøpe et fondue-sett til ham når jeg ble gravid.

Så etter kampen bar det rett ned på Glassmagasinet hvor jeg kjøpte et kjempefint fondue-sett før den bar hjem til den enda uvitende far.  ;) Jeg satt pakken på bordet og sa jeg hadde kjøpt en liten gave til vår nye leilighet. Han tittet rart på meg før han pakket opp, så så han på meg med store øyne og sa "er det sant?!?!" og sakte kom tuslene over gulvet med tårevåte øyne og ga meg verdens lengste klem.

:hjerter:

Å dån! :grine2: :grine: Så utrolig fint! :hjerte:

Og gratulerer så mye med baby i magen!

Nå ble jeg egentlig veldig nysgjerrig på hvem du er, siden det var litt mistenkelig at alle kjente deg til tross for at du hadde fem innlegg eller deromkring! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:klem:

28 november er ikke lenge til Syrinen...og jeg tror forøvrig du skal være glad for at du ikke spyr annenhver time...lille spire har det så fint så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos Izaria og truffet både Jane Porter, Heidi76, Orkidéen og Peony og det var kjempekoselig. Jeg er gasnke uggen om dagen og følte meg absolutt ikke opplagt og klar for treff i dag morges, og 15 min før jeg skulle dra blr jeg stukket av en veps :overrasket: ! Men jeg kom meg avgårde og er veldig glad for det. Var veldig koselig å treffe alle jentene og godt å snakke med noen som vet om Lille Spire!

Jane Porter og Heidi76 var snille og svippet meg innom den nye leiligheten hvor mannen var i gang med å male kjøkken.Når han var ferdig dro vi ut og spiste med besøket vårt og jeg unnskyldte meg med forkjølelse og droppet vinen uten at jeg tror de fattet mistanke.

Nå sover gjestene på hemsen og jeg skal bysse-lalle litt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag Syrinen, veldig koselig å treffe deg igjen. :klem:

Trodde du var i seng for lengst jeg. :ler:

Selv sovnet jeg på sofaen etter middagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for i dag! :)

Godt å se deg... Og du så ikke alls like uggen ut som jeg kan forestille meg at du føler deg, ikke akkurat mange ukene siden jeg var der du er akkurat nå, og jeg er vel ikke helt over det enda! :lol:

Sykt med den vepsen, i NOVEMBER! Auua! :( Men jeg håper ikke stikket kommer til å plage deg for mye!

Natta!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann snuppelure!

Takk for i går! Kjempekoselig at du kunne komme selv om du har langveisfarende på besøk, pusser opp leilighet og er nygravid! Det var kjempekoselig å endelig treffe deg! Du var like søt og god som jeg visste at du ville være etter å ha kjent deg en stund gjennom KG.

Det var ingen sak å svippe deg hjem. Fort gjort for oss, og mye greiere for en sliten gravid dame.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Hvis i går var en bra dag så er dagen i dag det stikk motsatte. Jeg er så sliten at jeg bare har lyst til å gråte og er kjempeirritabel for den minste lille ting. Ingen god ting når man har langveisfarende gjester boende på våre 42 kvm. I dag har vi tuslet en tur rundt i byen, fått med oss noen markeder og en kafetur. Jeg har vært uggen hele dagen så når mannen dro for å male et nytt strøk i den nye leiligheten dro jeg hjem og gjestene tuslet langs Akerselva og ned mot byen for åtitte litt rundt.

Føler meg kjip som ikke kan være mer vertinne når vi har besøk vi ikke har sett på to år, men jeg har rett og slett null overskudd. Heldigvis :rodme: reiser detil Bergen på onsdag morgen og blir borte til torsdag kveld og på fredag reiser de.

Håper bare jeg har mer overskudd i januar, dareiser vi nemlig ned til Italia hvor vi skal være sammen med de i ti dager og være forlovere i bryllupet deres i Firenze! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest:

Takk vennen! :klem:

Er ikke meningen å høres sytete ut, men i dag synes jeg rett og slett litt synd på meg selv. Er nok litt ekstra stressa siden vi nå bare har to uker på oss til å få i stand den nye leiligheten, pakke ned denne, flytte og vaske ut. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uffda - skjønner godt at du føler deg litt på felgen om dagen. Hadde jeg bodd litt nærmere så skulle jeg gjerne vært der og hjelpa deg litt med flyttinga.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Uffda - skjønner godt at du føler deg litt på felgen om dagen. Hadde jeg bodd litt nærmere så skulle jeg gjerne vært der og hjelpa deg litt med flyttinga.

:kose:

:klem: Tusen takk søte du!

Vi har jo heldigvis god hjelp til flyttinga, men blir alikevel stressa av det hele. Hvis jeg er like sliten hele denne uka er det mulige jeg må vurdere en dag eller to med sykmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...