Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket


Syrinen

Anbefalte innlegg

:overrasket:

Hadde ikke trodd at jeg skulle ende opp her inne med det første, men her er jeg nå, med 1000 sommerfugler og et lite nurk i magen! :-D

Jeg og min kjære har pratet om barn lenge, men fant vel ut at det var best å vente da vi hadde veldig lyst å reise litt mer før vi endelig slo oss skikkelig til ro. I løpet av sommeren har det raslet ekstra godt i eggstokkene og når jeg foreslo for mannen at vi kunne prøve en kort periode var han slettes ikke vond å be. Han er vel ærlig talt den av oss to som har vært mest klar. Etter en ferietur i september når prevansjonen ble liggende hjemme må jeg innrømme at jeg ble rimelig skuffet når tante rød stakk innom igjen. Vi ble enige om å droppe prøvinga enn så lenge. Jeg er i en usikker jobbsituasjon, ny leilighet skal pusses opp og i det hele tatt. Etter å ha lagt vekk kondomene skal det sies at det ble en gang eller to uten i måneden som gikk også... :rodme:

For to uker siden kom tante rød nok en gang på besøk, men som forrige gang oppførte hun seg litt merkelig. Hun kom på en snarvisitt en dag og ble borte i fire dager før hun kom på en ny snarvisitt. Kroppen har generellt være litt rar i det siste og tanken har slått meg innimellom at noe kunne være på ferde.

Jeg har vært mye oppe og tisset om natten, har vært veldig slitenog hatt ømme bryster. I dag skulle vi på fest og jeg tenkte det var like greit å sjekke for å være på den sikre siden med tanke på alkohylene. I går på vei hjem fra jobben tuslet jeg altså innom apoteket og kjøpte med meg en to-pack med ClearBlue. I dag morges våknet jeg kl 06:13 :overrasket: (tror nok timeren var klar over at noe skulle skje ja) og tok en test som uten tvil var positiv. Jeg krøp ned i sengen igjen ved siden av min kjære og sov videre til kl 10. Jeg tenkte at dette ikke kunne være sant og tok en ny test som lyste klart og tydelig mot meg og bekreftet at en liten spire har slått rot i min mage. :hjerter_rundt:

Tenk inni meg bor det en liten :babysmokk: !

Endret av Syrinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Tenkte jeg skulle benytte anledningen som den første til å gratulere deg med spire i magen og med splitter ny dagbok her på KG. :tommel:

Skjønner at dere har mange baller i luften for øyeblikket med ny leilighet og usikker jobb men det ordner seg helt sikkert før den lille melder sin ankomst. Aner du hvor langt du er på vei?

Grattis så mye. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen!

Så utrolig koselig å lese at et lite nurk har tatt plass i din lune livmor!!!

:hoppe:

Det var jo virkelig to knall positive tester jeg fikk se bilde av, så du er nok veldig gravid ja! Nå blir det jo bare superspennende å se hvor langt du kan være på vei...ettersom du har hatt noe tull med syklusene og merkelige blødninger!

Nei, du får bare komme deg til legen - jeg er SÅ spent og gira på din og din kjæres vegne!! Dette er jo bare fantastisk!

Et barn er jo en gave, og jeg kan virkelig ikke få gratulert deg nok!

:blomst:

Selv om det vel er en overraskelse, og jeg skjønner din skrekkblandete fryd...så er det på sikt ingenting annet enn en eneste stor gledelig nyhet - et lite mirakel!!! Alle barn er små mirakler spør du meg! :Nikke:

Dette var jo så koselig at jeg ble helt satt ut jeg... :ler: Jacob sparker i magen og er like gira som meg tror jeg! *s*

Gratulerer så masse til dere begge, nei - alle 3!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten og med svangerskapsdagbok! :blomst:

Det blir spennende å se om du ender opp i juni- eller juliklubben!

Ønsker deg masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæreste deg!

GRATULERER SÅ MYE MED SPIRE I MAGEN! :klem:

Skjønner godt det med skrekkblandet fryd. Følte det sånn selv da jeg fant ut jeg var gravid med eldstemann, selv om det var helt planlagt. Jeg har sagt det før og sider det igjen: Det er veldig bra at man går gravid i 9 mn. første gangen, så man har tid til å venne seg til alt det nye.

Det ordner seg helt sikkert med jobb og alt annet! Og ny leilighet har dere jo alt ;)

Spennende dette her.

Stor gratularsjons :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Syrinens mage, Lille Spire! Jeg håper du kommer til å trives kjempegodt der inne, og blir der helt til Bitteliten skal ut av min mage.

:klem:

Hilsen Peony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

STORE GRATULASJONER TIL DEG OG KJÆRESTEN, SYRINEN!! :hoppe:

Utrolig koselig nyhet å høre at du er gravid!

Veldig lykkelig på deres vegne!! :klem:

Endret av Izaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen,

GRATULERER SÅ MYE MED :babysmokk: I MAGEN!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så utrolig, fantastisk og superkoselig! :blomst:

Hvordan er formen din da?

Stooor :klem:

Endret av Isola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din da?

Blir spennende å se om du kommer deg avsted til lege sporenstreks - jeg er jo såååå nysgjerrig på hvor langt du kan ha kommet!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:klem: til alle dere som stikker innom fra både meg og Lille Spire!

Alt gikk bra hos legen i dag som ikke kunne gi meg svar på spørsmål om forventet termin. Hun ga meg time til svangerskapskontroll 28. november og skulle bestille UL basert på at jeg er 6 uker på vei så får vi bare vente og se.

Må rydde og vaske litt i heimen nå, men skriver sikkert litt mer senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...