Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16781 Skrevet 29. desember 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Kaller du meg mann Neida, men du er bare ikke så veldig yndig og damete
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #16782 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Neida, men du er bare ikke så veldig yndig og damete Joda jeg er smellvakker og feminin Du ser bare det du vil se Selektivt syn? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. desember 2022 #16783 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 375 In the ghetto Klokken var 04:56 et sted i Oslos sydøstre hjørne @Frøkenfryden våknet brått som hun pleide, hun tok en titt på vekkerklokka som var stilt inn på 05:00, hun slå den av, hardt! Hun strakk seg så kort hun var, og hoppet inn i julepysjen På tide å vekke fuglene tenkte hun. Men plutselig så hun en skygge utenfor, og så en til, hun åpnet døra, klar til å slåss. Frem spratt @TheHairyToothfairy og @Agent smith hei vi er litt tidlig ute, vi har vært på fest og tenkte vi kunne dra rett til deg etterpå. Ja kom inn da jævler sa hun. Dykkar vart invitert på kaffi klokka tolv sa eg. Hun var rød av irritasjon, hun slo alltid over til nynorsk når hun var sint. De hadde ikke hørt noe av det hun sa for de lå allerde å sov på sofaen Det ringte på døren, det var @Hoppetaujenta som kom med sushi leveranse fra foodora. @Frøkenfryden ga henne en femtilapp og sendte henne bort. Klokken var blitt 10 og bønneropene fra minareten var akkurat stilnet, da kom hennes gode venninne @Kvakkekyllingen for å hjelpe til med å lage kaffe. Ska vi kanskje ha litt sprit i kaffen sa @Kvakkekyllingen Nei dette er ikke en sånn fest sa @Frøkenfryden Vi skal kose oss med kaffe og kaker og ha gode samtaler @MarianneE har bakt kaker og @Athena Catalina har kjøpt godteri og potetgull. De kommer med det etterpå Klokken 11:46 dukket de opp med kaker, chips og godteri. @-Missi- var også kommet for å hjelpe til å dekke på Klokken 12 kom resten av gjestene, men franzen lå fortsatt og sov. @Frøkenfryden hadde beregnet litt for få sitteplasser, så @Embla Othea måtte sitte på fanget til @Cid Det hadde hun absolutt ikke noe imot for hun var vant til å sitte på fang, ikke med klær på riktignok men... @Adobyen var litt mer misfornøyd fordi han måtte sitte på fanget til @CAPS LOCK @Zenobia var sint, kan ikke @Agent smith og @TheHairyToothfairy sette seg opp da, så det blir litt bedre plass Nei sa @Ciaran og Ciara de var på fest i kjellerleiligheten vår i går og de trenger å sove av seg brusen Telefon kimte og følgende samtale fant sted @Frøkenfryden jau de e hos fryden @Peanut jeg har kjørt meg bort, blir litt forsinka @Frøkenfryden ja kor e du no då @Peanut på Nøtterøy @Frøkenfryden jau jau, du får kjøma seinare då, tvi tvi, eg ska spara nokre mokkabøner te deg I mellomtiden var det blitt svært trangt på fanget til @Cid Finn dere et rom a ropte @Boetica Det blir ikkje her i huset sa @Frøkenfryden Franzen ligg å søv Kan få låne traktoren min sa @Ford3000 Bare Ligg unna girstanga og vask etterpå Klokken var blitt 15:56 og både franzen, @TheHairyToothfairy og @Agent smith våknet brått Er festen over sa de i kor Jau sa @Frøkenfryden ganske irritert, dykkar gjekk glipp av alt. damn! Sa tannfeen @Agent smith bare klødde seg på balla og stirret tomt ut i luften, hjernen hans hadde visst ikke våknet enda Plutselig ringte det på døra, det var @Peanut Endelig hadde hun funnet frem.. Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16784 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Når kommer første episoden i tv-serien som blir laget av alt dette? Sikkert høsten 2099 Agent smith skrev (3 timer siden): Neste år, ane Dahl torp skal spille deg Ikke Nicole Kidman?
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2022 #16785 Skrevet 29. desember 2022 Hun blir nok skuffet nå når det ble kluss i ansettelsen. 1
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16786 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hun blir nok skuffet nå når det ble kluss i ansettelsen. Pga det ikke ble Nicole?
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2022 #16787 Skrevet 29. desember 2022 Dahl og Nicole ryker i tuttene på hverandre og katteslåss for å få rollen som meg. Helt naturlig det. 1
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16788 Skrevet 29. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dahl og Nicole ryker i tuttene på hverandre og katteslåss for å få rollen som meg. Helt naturlig det. De ender opp med å klore ut øynene på hverandre
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16789 Skrevet 29. desember 2022 Lurer på hvem som skal spille meg 😱 Håper de har en Oscar eller to. Jeg har en krevende rolle 🤣
Gjest Boetica Skrevet 29. desember 2022 #16790 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Lurer på hvem som skal spille meg 😱 Håper de har en Oscar eller to. Jeg har en krevende rolle 🤣 Bård Tufte Johansen.
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16791 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Lurer på hvem som skal spille meg 😱 Håper de har en Oscar eller to. Jeg har en krevende rolle 🤣 Blake Lively
Ciaran og Ciara Skrevet 29. desember 2022 #16792 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Lurer på hvem som skal spille meg 😱 Håper de har en Oscar eller to. Jeg har en krevende rolle 🤣 🤣🤣 Boetica skrev (2 minutter siden): Bård Tufte Johansen. Cid skrev (2 minutter siden): Blake Lively
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16793 Skrevet 29. desember 2022 Boetica skrev (8 minutter siden): Bård Tufte Johansen. Haha. Ja han har jo teken på kyllingdrakter i det minste 🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16794 Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Blake Lively Njaaa. Vet nesten ikke hvem hun er. Tror ikke hun får til å spille meg så bra.
Frøkenfryden Skrevet 29. desember 2022 #16795 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 376 bomull og @Polly Ester @Polly Ester hadde arvet en bomullsplantasje på Ullern på Oslos verste vestkant. Hun trengte arbeidere, hun skulle såklart betale de, det er tross alt 2023 ikke 1823 @Cid var den første som dukket opp, han ble litt skuffet, han trodde det var bollemus plantasje men han ble med å plukke likevel @TheHairyToothfairy fikk jobb som vakt, han skulle passe på at folk jobba og at ingen uvedkommende tok seg inn på plantasjen og stjærte og sånn @Embla Othea og @Hoppetaujenta tok første skift med plukking. De la alt i en kurv som @Ford3000 slengte bak på traktoren sin og kjørte til bomullsfabrikken @Agent smith var sjef på bomullsfabrikken De ansatte hadde forskjellige oppgaver @Frøkenfryden sin jobb var å lage Q-tips Møysommelig dyttet hun bomull inn på små pinner av plast @Boetica hadde fått jobben med å lage bomullsgensere og truser @Agent smith kom ned å kjeftet fordi de jobba for sakte @MarianneE ga han fingærn og putta bomull i øra Arrogante jævel tenkte hun I mellomtiden var første skift ferdig i bomullsåkeren @Embla Othea og @Hoppetaujenta hadde plukket 29 kg til sammen For det fikk de 69 kr og boks med Q tips @Kvakkekyllingen og @Peanut tok andre skift. Du plukker i vei mens de sang på cotton fields av creedence @Kvakkekyllingen stappet litt bomull i trusa, Harru mensen eller, sa @Peanut Nei æ stjæl schøøø fniste @Kvakkekyllingen Får håpe @TheHairyToothfairy ikke ser deg da Ingen fare for det sa @Sola de, jeg så han o sta, han ligger der borte og sover, blir alltid så trøtt i sola han @TheHairyToothfairy lå å snorket i solen @Adobyen sparket han hardt i låret, våkn opp nå før @Polly Ester kommer. Dagens tredje og siste skift startet @TheHairyToothfairy hadde våknet Og tuslet bort i åkeren Der holdt @Titania og @Rosakattpå å samle inn den siste bomullen for dagen. @Polly Ester stå oppe i tårnet hun hadde fått hjelp av @Entern med å bygge året før. For en fin gjeng sa hun til seg selv, mens hun kjente en liten tåre beveget seg mot øyekroken... Haha dette så jeg sykt nok levende for meg. Jeg er svært nitidig og tålmodig og hadde egnet meg godt i denne jobben med Q-tips. Mens jeg nynner på cotton eye Joe😃 1
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16796 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Njaaa. Vet nesten ikke hvem hun er. Tror ikke hun får til å spille meg så bra. Hvem da? Kim?
Ciaran og Ciara Skrevet 29. desember 2022 #16797 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Haha. Ja han har jo teken på kyllingdrakter i det minste 🥳 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 29. desember 2022 #16798 Skrevet 29. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): Lurer på hvem som skal spille meg 😱 Håper de har en Oscar eller to. Jeg har en krevende rolle 🤣 Det blir Jennifer Lawrence
Gjest Cid Skrevet 29. desember 2022 #16799 Skrevet 29. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det blir Jennifer Lawrence Snasen dame 😃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2022 #16800 Skrevet 29. desember 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Hvem da? Kim? Blake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå