Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2022 #16841 Skrevet 30. desember 2022 Mhm...og det jeg kunne ha tenkt meg var egentlig å sove på bra hotell i noen netter. Sove, spise, sove, spise osv. Kanskje en liten dusj innimellom også. Søvn er mangelvare over tid. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16842 Skrevet 30. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Mhm...og det jeg kunne ha tenkt meg var egentlig å sove på bra hotell i noen netter. Sove, spise, sove, spise osv. Kanskje en liten dusj innimellom også. Søvn er mangelvare over tid. Cassidy Tvillingene sliter også med å sove i perioder vi også.
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #16843 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 377 Nyttårsforsetter Det nye året var i anmarsj og jeg har fått tak i Nyttårsforsettene til noen av brukerne her @Hoppetaujenta hopper over det dette året @Cid å være mindre pervo, han vet det er umulig men håper på å klare det minst en uke @Entern å få lov å være på kg @Frøkenfryden å skrive 100 episoder såpe @Athena Catalina å utforske verden Nord for sinsenkrysset @Peanut @Ciaran og Ciara å komme seg mer ut @SVK å få seg et ligg @TheHairyToothfairy å komme seg til Bergen @CAPS LOCK å skrive mindre @Boetica å spise mer godteri @Zenobia å være mindre sint på agenten og tannfeen @Sommer2464 å lære bibelen utenat @LiseTV å gå med kjole @Ford3000 å prøve girstanga på traktoren @Adobyen å bli ridd @Titania å høre minst 8760 timer på musikk @MarianneE gjøre minst 5 fine ting @Sola de å drikke mer sana sol @TinaEmilie98 å røyke mer @Embla Othea å bli kjønnsmoden @Kvakkekyllingen gifte seg og miste dyden Hahhaha😂😂😂😂🥳🥳🥳 jeg må gå ned i jobbstilling😯 2 såper i uka😯 lo mye nå, du triksa med peanuts sine emojis🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16844 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hahhaha😂😂😂😂🥳🥳🥳 jeg må gå ned i jobbstilling😯 2 såper i uka😯 lo mye nå, du triksa med peanuts sine emojis🤣🤣🤣 🤣🤣👍👍
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #16845 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 377 Nyttårsforsetter Det nye året var i anmarsj og jeg har fått tak i Nyttårsforsettene til noen av brukerne her @Hoppetaujenta hopper over det dette året @Cid å være mindre pervo, han vet det er umulig men håper på å klare det minst en uke @Entern å få lov å være på kg @Frøkenfryden å skrive 100 episoder såpe @Athena Catalina å utforske verden Nord for sinsenkrysset @Peanut @Ciaran og Ciara å komme seg mer ut @SVK å få seg et ligg @TheHairyToothfairy å komme seg til Bergen @CAPS LOCK å skrive mindre @Boetica å spise mer godteri @Zenobia å være mindre sint på agenten og tannfeen @Sommer2464 å lære bibelen utenat @LiseTV å gå med kjole @Ford3000 å prøve girstanga på traktoren @Adobyen å bli ridd @Titania å høre minst 8760 timer på musikk @MarianneE gjøre minst 5 fine ting @Sola de å drikke mer sana sol @TinaEmilie98 å røyke mer @Embla Othea å bli kjønnsmoden @Kvakkekyllingen gifte seg og miste dyden Jeg er kjønnsmoden Vi har jo griseunger sammen - husker du ikke? Små søte purker 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16846 Skrevet 30. desember 2022 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg er kjønnsmoden Vi har jo griseunger sammen - husker du ikke? Små søte purker 🤣🤣 1
Titania Skrevet 30. desember 2022 #16847 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): Episode 377 Nyttårsforsetter Det nye året var i anmarsj og jeg har fått tak i Nyttårsforsettene til noen av brukerne her @Hoppetaujenta hopper over det dette året @Cid å være mindre pervo, han vet det er umulig men håper på å klare det minst en uke @Entern å få lov å være på kg @Frøkenfryden å skrive 100 episoder såpe @Athena Catalina å utforske verden Nord for sinsenkrysset @Peanut @Ciaran og Ciara å komme seg mer ut @SVK å få seg et ligg @TheHairyToothfairy å komme seg til Bergen @CAPS LOCK å skrive mindre @Boetica å spise mer godteri @Zenobia å være mindre sint på agenten og tannfeen @Sommer2464 å lære bibelen utenat @LiseTV å gå med kjole @Ford3000 å prøve girstanga på traktoren @Adobyen å bli ridd @Titania å høre minst 8760 timer på musikk @MarianneE gjøre minst 5 fine ting @Sola de å drikke mer sana sol @TinaEmilie98 å røyke mer @Embla Othea å bli kjønnsmoden @Kvakkekyllingen gifte seg og miste dyden Spent på om jeg klarer SÅ mye 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16848 Skrevet 30. desember 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Spent på om jeg klarer SÅ mye
Ford3000 Skrevet 30. desember 2022 #16849 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 377 Nyttårsforsetter Det nye året var i anmarsj og jeg har fått tak i Nyttårsforsettene til noen av brukerne her @Hoppetaujenta hopper over det dette året @Cid å være mindre pervo, han vet det er umulig men håper på å klare det minst en uke @Entern å få lov å være på kg @Frøkenfryden å skrive 100 episoder såpe @Athena Catalina å utforske verden Nord for sinsenkrysset @Peanut @Ciaran og Ciara å komme seg mer ut @SVK å få seg et ligg @TheHairyToothfairy å komme seg til Bergen @CAPS LOCK å skrive mindre @Boetica å spise mer godteri @Zenobia å være mindre sint på agenten og tannfeen @Sommer2464 å lære bibelen utenat @LiseTV å gå med kjole @Ford3000 å prøve girstanga på traktoren @Adobyen å bli ridd @Titania å høre minst 8760 timer på musikk @MarianneE gjøre minst 5 fine ting @Sola de å drikke mer sana sol @TinaEmilie98 å røyke mer @Embla Othea å bli kjønnsmoden @Kvakkekyllingen gifte seg og miste dyden Mitt egentlige nyttårsforsett er å prøve tenke mer positivt på livet fremover. Det trengs. Skal vurdere girstanga, selv om det vil gi akutt behov for mental helsehjelp i bygda siden folk sitter med kikkert og følger med på hva de andre naboene gjør. 1
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #16850 Skrevet 30. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Mhm...og det jeg kunne ha tenkt meg var egentlig å sove på bra hotell i noen netter. Sove, spise, sove, spise osv. Kanskje en liten dusj innimellom også. Søvn er mangelvare over tid. Kanskje du skulle ha byttet med meg? Å være innlagt på psyk er som å være på et gamlehjem. Sove, spise, hvile. 1
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2022 #16851 Skrevet 30. desember 2022 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Kanskje du skulle ha byttet med meg? Å være innlagt på psyk er som å være på et gamlehjem. Sove, spise, hvile. Men uten frihet o:
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #16852 Skrevet 30. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men uten frihet o: Ja - frihetsberøvelsen kommer dessverre med på kjøpet. 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16853 Skrevet 30. desember 2022 Embla Othea skrev (4 timer siden): Jeg er kjønnsmoden Vi har jo griseunger sammen - husker du ikke? Små søte purker Det var ikke meg
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16854 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Hahhaha😂😂😂😂🥳🥳🥳 jeg må gå ned i jobbstilling😯 2 såper i uka😯 lo mye nå, du triksa med peanuts sine emojis🤣🤣🤣 Du blir såpeskribent på heltid. Du må ta over for meg neste år
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16855 Skrevet 30. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Mitt egentlige nyttårsforsett er å prøve tenke mer positivt på livet fremover. Det trengs. Skal vurdere girstanga, selv om det vil gi akutt behov for mental helsehjelp i bygda siden folk sitter med kikkert og følger med på hva de andre naboene gjør. Åå, bor du på et sånt lite sted der alle vet hva alle driver med
Ford3000 Skrevet 30. desember 2022 #16856 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Åå, bor du på et sånt lite sted der alle vet hva alle driver med Noe sånt. Ikke særlig gøy, men... jaja. Fins verre plasser 1
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #16857 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Du blir såpeskribent på heltid. Du må ta over for meg neste år Oi! Kan du være psykolog for meg da? Trenger nok støtte🥹 1
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2022 #16858 Skrevet 30. desember 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Mitt egentlige nyttårsforsett er å prøve tenke mer positivt på livet fremover. Det trengs. Skal vurdere girstanga, selv om det vil gi akutt behov for mental helsehjelp i bygda siden folk sitter med kikkert og følger med på hva de andre naboene gjør.
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #16859 Skrevet 30. desember 2022 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Noe sånt. Ikke særlig gøy, men... jaja. Fins verre plasser Husker sånt! Samme her. Fra mine yngre dager. Alle vet.. Typ; «Så bilen din sto hos Herr M lenge i går kveld..?» 😳 1
Ford3000 Skrevet 30. desember 2022 #16860 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Husker sånt! Samme her. Fra mine yngre dager. Alle vet.. Typ; «Så bilen din sto hos Herr M lenge i går kveld..?» 😳 Skjedde det noe spennende hos denne Herr M i dine yngre dager? Fikk naboene noe juicy sladder? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå