Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

@hjärterdam vandrer rundt i stuen og pakker ned mens hun synger på Klovner I Manesjen nå. Her blir det liv, antar jeg.

Mamma fant den etter to sekunder. Jaja, rai rai.

Liker du DDE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Mamma fant den etter to sekunder. Jaja, rai rai.

Liker du DDE?

Jeg liker å jobbe med dem. Det er helt sykt hvor god respons de har i publikum, jeg vet kun av to andre norske band som har så intenst kontakt mellom scene og gulv - da er det dritkult å jobbe midt mellom i pit'en! Og, Eskild er kjempefyr! Men ikke heeeeelt min musikk, det må jeg innrømme.

Endret av TheHairyToothfairy
  • Nyttig 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Jeg liker å jobbe med dem. Det er helt sykt hvor god respons de har i publikum, jeg vet kun av to andre norske band som har så intenst kontakt mellom sene og gulv - da er det dritkult å jobbe midt mellom i pit'en! Og, Eskild er kjempefyr! Men ikke heeeeelt min musikk, det må jeg innrømme.

Bruker du å spille med dem? 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Bruker du å spille med dem? 

Nei, men senest i sommer hadde jeg ansvaret for den såkalte pit'en på en av konsertene deres. 

• Nyttig 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Jeg liker å jobbe med dem. Det er helt sykt hvor god respons de har i publikum, jeg vet kun av to andre norske band som har så intenst kontakt mellom scene og gulv - da er det dritkult å jobbe midt mellom i pit'en! Og, Eskild er kjempefyr! Men ikke heeeeelt min musikk, det må jeg innrømme.

Ja de er et folkelig band, det skal de ha. Ikke helt min musikk. Er vel som å banne i kirka for en trønder 🤣 Noen sanger er greie da. Hvilke andre norske band har mer kontakt mener du? :)

Gjest Agent smith
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden):

Hæææ? Jeg var her 😱 Mamma også, en liten tur 😛

Hmm bor ikke dere i kyllingveien 69?

Skrevet (endret)
Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden):

Ja de er et folkelig band, det skal de ha. Ikke helt min musikk. Er vel som å banne i kirka for en trønder 🤣 Noen sanger er greie da. Hvilke andre norske band har mer kontakt mener du? :)

Haha, ja, du må være forsiktig! Men sannsynligvis farligere å si at man ikke liker Rotmo ;)

Ja, det har du rett i. Et par av tekstene deres er faktisk veldig ok. "Det fine vi hadde sammen" og "E6" er velskrevet som fy. 

Madrugada og Big Bang. Jeg kunne nevnt for all del nevnt Hellbillies, Klovner i Kamp, Kamelen og TNT også, men de har aldri vært på det samme nivået med kontakt mellom publikum. Jeg mener, med DDE kan jeg ha det smekkfullt foran scenen, men det går fint for folk sloss ALDRI! Det gjør jobben min til en enkel nytelse. :)

Endret av TheHairyToothfairy
  • Nyttig 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Haha, ja, du må være forsiktig! Men sannsynligvis farligere å si at man ikke liker Rotmo ;)

Ja, det har du rett i. Et par av tekstene deres er faktisk veldig ok. "Det fine vi hadde sammen" og "E6" er velskrevet som fy. 

Madrugada og Big Bang. Jeg kunne nevnt for all del nevnt Hellbillies, Klovner i Kamp, Kamelen og TNT også, men de har aldri vært på det samme nivået med kontakt mellom publikum. Jeg mener, med DDE kan jeg ha det smekkfullt foran scenen, men det går fint for folk sloss ALDRI! Det gjør jobben min til en enkel nytelse. :)

Jeg har ikke noe forhold til Rotmo heller jeg gitt 🤣 Jaja. Jeg er skikkelig kjip 🤣

Jaa! De er veldig fine. E6 handlet jo ikke om ei som var utro men ei som skulle føde. Var usikker ei stund der første gang jeg hørte sangen 😁

Har ikke vært på konsert med noen av dem desverre. Men liker både Madrugada og Big Bang :)

Tror det er fordi det er så god stemning, blir vanskelig å krangle da 😀 Du har en krevende jobb! Masse fylleslagsmål og dritt du må se på, huff. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Agent smith skrev (10 minutter siden):

Hmm bor ikke dere i kyllingveien 69?

Nei :( Du altså! Husk det neste år da. Hvis ikke du kommer i morgen. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Nei :( Du altså! Husk det neste år da. Hvis ikke du kommer i morgen. 

Han kommer hver dag:nigo:

ja jeg må legge meg😆

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

ja jeg må legge meg😆

😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

ja jeg må legge meg😆

😁 ja nå er det frydentid snart 😱

Skrevet

😁 ja nå er det frydentid snart 😱

Sovnet 20.30😞

• Nyttig 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Sovnet 20.30😞

Oi, såpass :o Slitsom dag?

Skrevet

Oi, såpass :o Slitsom dag?

Ikke egentlig😆 Hjemmekontor 6 t. Så litt champagne. Så lagde jeg laks. Men kos å sovne på sofa.. krabbe ut i senga nå🙃 Håper din fredag var bra!?

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe forhold til Rotmo heller jeg gitt 🤣 Jaja. Jeg er skikkelig kjip 🤣

Jaa! De er veldig fine. E6 handlet jo ikke om ei som var utro men ei som skulle føde. Var usikker ei stund der første gang jeg hørte sangen 😁

Har ikke vært på konsert med noen av dem desverre. Men liker både Madrugada og Big Bang :)

Tror det er fordi det er så god stemning, blir vanskelig å krangle da 😀 Du har en krevende jobb! Masse fylleslagsmål og dritt du må se på, huff. 

Jeg liker ikke rotmo i det hele tatt, men fikk jo plutselig alle albumene inn i huset i medgift ;)

Madrugada har jeg et nært forhold til, via familierelasjon. 

Ja, det er den stemning Bjarne bare skrur på med den heller spartanske stemmen sin som får trekkspill til å høres bra ut ;) 

Kain æ få vis du byn æ bur i! Den er også kul.

Er ikke så mye slåssing som er verste utfordringer, det er mest rus og trengsel pluss andre helseutfordringer. Mange med klaus som plutselig kommer på at de ikke liker når det blir trangt etc. Og jenter (ja jenter) som drikker masse, men nesten ikke spist noe. Men er en kul jobb, nesten eneste jeg gjør operativt. I fjor hadde jeg 5 festivaler på 4 uker, og en og annen løs konsert her og der. Herrelol, fikk jo på veldig kort notis ansvar på Wyclef Jean! Det var moro

• Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ikke egentlig😆 Hjemmekontor 6 t. Så litt champagne. Så lagde jeg laks. Men kos å sovne på sofa.. krabbe ut i senga nå🙃 Håper din fredag var bra!?

🥰🥰

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Koselig ♥️ Den er ganske grei. Snart nytt år og nye muligheter 🤗

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Koselig ♥️ Den er ganske grei. Snart nytt år og nye muligheter 🤗

Ja! Skal du ha fin feiring? 🥰

• Hjerte 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke rotmo i det hele tatt, men fikk jo plutselig alle albumene inn i huset i medgift ;)

Madrugada har jeg et nært forhold til, via familierelasjon. 

Ja, det er den stemning Bjarne bare skrur på med den heller spartanske stemmen sin som får trekkspill til å høres bra ut ;) 

Kain æ få vis du byn æ bur i! Den er også kul.

Er ikke så mye slåssing som er verste utfordringer, det er mest rus og trengsel pluss andre helseutfordringer. Mange med klaus som plutselig kommer på at de ikke liker når det blir trangt etc. Og jenter (ja jenter) som drikker masse, men nesten ikke spist noe. Men er en kul jobb, nesten eneste jeg gjør operativt. I fjor hadde jeg 5 festivaler på 4 uker, og en og annen løs konsert her og der. Herrelol, fikk jo på veldig kort notis ansvar på Wyclef Jean! Det var moro

Haha, heldiggris 😁 Eller ikke :P

Ah, såpass :) Lurer på om Sivert Høyem har noe aner herfra også, pappa snakket om det en gang. Men usikker. Ikke sikkert det er han du er i familie med altså. 

Den er veldig fin, bodde i Namsos i tre år selv 🤗

Kan tenke meg at jenter kan være en smule irriterende ja, og alt det andre du nevner. 

Wyclef Jean? 😱 SÅ kult 😀 Ikke alle som får det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...