Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #16861 Skrevet 30. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Skjedde det noe spennende hos denne Herr M i dine yngre dager? Fikk naboene noe juicy sladder? så mest film 1
Ford3000 Skrevet 30. desember 2022 #16862 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): så mest film Hehe, film kan være gøy, koselig,... men det er ikke det naboer tenker. De tenker såklart det mest juicy. 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16863 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Oi! Kan du være psykolog for meg da? Trenger nok støtte🥹 Ja det kan jeg vel
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16864 Skrevet 30. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Lagde film 😲
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #16865 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): 😲 😲 1
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #16866 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Det var ikke meg Jo jeg har tatt DNA-test 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16867 Skrevet 30. desember 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): Jo jeg har tatt DNA-test Du mener vel RNA
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16868 Skrevet 30. desember 2022 Ford3000 skrev (9 timer siden): Mitt egentlige nyttårsforsett er å prøve tenke mer positivt på livet fremover. Det trengs. Skal vurdere girstanga, selv om det vil gi akutt behov for mental helsehjelp i bygda siden folk sitter med kikkert og følger med på hva de andre naboene gjør. 1
Gjest Cid Skrevet 30. desember 2022 #16869 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Du mener vel RNA Eller BH
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #16870 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Du mener vel RNA Woops 😯 Stemmer det 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16871 Skrevet 30. desember 2022 Episode 378 I wanna dance with @TheHairyToothfairy Av @Whitney @houston @CAPS LOCK strikes @Kate Upton the hour and @FruN begins to @Cid Still enough time to figure @Peanut How @Ichiko chase my blues away I' ve done alright up to @norw Its the Light of day that shows @Rumle how And when the night falls, loneliness calls Oh, i wanna dance with @TheHairyToothfairy I wanna feel the heat with @TheHairyToothfairy Yeah i wanna dance with @TheHairyToothfairy @TheHairyToothfairy who loves me @Adobyen in love and lost my senses Spinning through @SVK Town Sooner og later the fever ends And i @Cid up feeling @Nevian I need a @every woman who'll take a chance On a love that burn @Peanut enough to last @Ichiko the night falls, my lonely heart calls Ref.
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2022 #16872 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 378 I wanna dance with @TheHairyToothfairy Av @Whitney @houston @CAPS LOCK strikes @Kate Upton the hour and @FruN begins to @Cid Still enough time to figure @Peanut How @Ichiko chase my blues away I' ve done alright up to @norw Its the Light of day that shows @Rumle how And when the night falls, loneliness calls Oh, i wanna dance with @TheHairyToothfairy I wanna feel the heat with @TheHairyToothfairy Yeah i wanna dance with @TheHairyToothfairy @TheHairyToothfairy who loves me @Adobyen in love and lost my senses Spinning through @SVK Town Sooner og later the fever ends And i @Cid up feeling @Nevian I need a @every woman who'll take a chance On a love that burn @Peanut enough to last @Ichiko the night falls, my lonely heart calls Ref. Cassidy Tvillingene bare digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2022 #16873 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Episode 378 I wanna dance with @TheHairyToothfairy Av @Whitney @houston @CAPS LOCK strikes @Kate Upton the hour and @FruN begins to @Cid Still enough time to figure @Peanut How @Ichiko chase my blues away I' ve done alright up to @norw Its the Light of day that shows @Rumle how And when the night falls, loneliness calls Oh, i wanna dance with @TheHairyToothfairy I wanna feel the heat with @TheHairyToothfairy Yeah i wanna dance with @TheHairyToothfairy @TheHairyToothfairy who loves me @Adobyen in love and lost my senses Spinning through @SVK Town Sooner og later the fever ends And i @Cid up feeling @Nevian I need a @every woman who'll take a chance On a love that burn @Peanut enough to last @Ichiko the night falls, my lonely heart calls Ref. Fy faen, skal vi danse også nå? Det er helt greit, dansing blir det! En eller annen konsert i sommer? 1
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16874 Skrevet 30. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Fy faen, skal vi danse også nå? Det er helt greit, dansing blir det! En eller annen konsert i sommer? Må bli på østlandet da, jeg beveger meg sjelden til andre deler av landet
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. desember 2022 #16875 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Må bli på østlandet da, jeg beveger meg sjelden til andre deler av landet Du skulle jo hit i jula. Mamma venter på pølser!
Gjest Agent smith Skrevet 30. desember 2022 #16876 Skrevet 30. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Du skulle jo hit i jula. Mamma venter på pølser! Var der i går, det var jo ingen hjemme
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2022 #16877 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Må bli på østlandet da, jeg beveger meg sjelden til andre deler av landet Jeg skal garantert bortom noe fanteri østpå, hehe Er det helt tilfeldig at det nettopp startet en DDE-konsert på TV? Hvor høyt står lyden på hos @Kvakkekyllingen? 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. desember 2022 #16878 Skrevet 30. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Var der i går, det var jo ingen hjemme Hæææ? Jeg var her 😱 Mamma også, en liten tur 😛
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. desember 2022 #16879 Skrevet 30. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg skal garantert bortom noe fanteri østpå, hehe Er det helt tilfeldig at det nettopp startet en DDE-konsert på TV? Hvor høyt står lyden på hos @Kvakkekyllingen? 😱 Den står ikke på. Men nå tok mamma fjernkontrollen så får se om hun oppdager den 🤣
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2022 #16880 Skrevet 30. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😱 Den står ikke på. Men nå tok mamma fjernkontrollen så får se om hun oppdager den 🤣 @hjärterdam vandrer rundt i stuen og pakker ned mens hun synger på Klovner I Manesjen nå. Her blir det liv, antar jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå